vybíjení baterky
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 09 led 2011, 14:22
- Bydliště: Brno
vybíjení baterky
Zdravím vás, prosím o radu při této situaci.
Mám Corsu 1,5D r.95. Před 14ti dny - 15 stupňů se mi odporoučela autobaterie, tak jsem koupil novou 72 ah a po dvou dnech byla vybitá i tato. Novou autobaterku jsem nabil jel do servisu změřit dobíjení hodnota při volnoběhu 13 a něco, ale při vysokých otáčkách až 17 a něco voltů. Po dvou dnech se situace opakovala znovu autobateka vybitá. Při prvním vybití auto ujelo 20 KM a při druhém vybití auto 2 dny stálo. Je možné, že někde něco baterku vybíjí ? Poradíte mě jestli to není třeba častější závada nějaké elektrosoučástky? Děkuji.
Mám Corsu 1,5D r.95. Před 14ti dny - 15 stupňů se mi odporoučela autobaterie, tak jsem koupil novou 72 ah a po dvou dnech byla vybitá i tato. Novou autobaterku jsem nabil jel do servisu změřit dobíjení hodnota při volnoběhu 13 a něco, ale při vysokých otáčkách až 17 a něco voltů. Po dvou dnech se situace opakovala znovu autobateka vybitá. Při prvním vybití auto ujelo 20 KM a při druhém vybití auto 2 dny stálo. Je možné, že někde něco baterku vybíjí ? Poradíte mě jestli to není třeba častější závada nějaké elektrosoučástky? Děkuji.
- FizzBiker
- Příspěvky: 142
- Registrován: 06 pro 2010, 15:49
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 09 led 2011, 14:22
- Bydliště: Brno
Re: vybíjení baterky
Altik jsem měnil před 3 měsíci. Při volnoběhu je hodnota dobíjení 13 a něco, ale při vysokých otáčkách to jde až na 17 V. Ale zaráží mě že se to vybíjí i když to auto stojí a není nic zaplý. Jediný co je zaplý tak je alarm.. Ale ta led dioda co signalizuje alarm přece za 2 dny neodrovná 72ah baterkudavid1 píše:Zdravím vás, prosím o radu při této situaci.
Mám Corsu 1,5D r.95. Před 14ti dny - 15 stupňů se mi odporoučela autobaterie, tak jsem koupil novou 72 ah a po dvou dnech byla vybitá i tato. Novou autobaterku jsem nabil jel do servisu změřit dobíjení hodnota při volnoběhu 13 a něco, ale při vysokých otáčkách až 17 a něco voltů. Po dvou dnech se situace opakovala znovu autobateka vybitá. Při prvním vybití auto ujelo 20 KM a při druhém vybití auto 2 dny stálo. Je možné, že někde něco baterku vybíjí ? Poradíte mě jestli to není třeba častější závada nějaké elektrosoučástky? Děkuji.
Naposledy upravil(a) david1 dne 09 led 2011, 15:01, celkem upraveno 4 x.
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 09 led 2011, 14:22
- Bydliště: Brno
NoX píše:tak jestli mas nekoho znamyho elektrikare, tak ten by mel byt schopny zkontrolovat diodovy mustek a dobijeci rele v tom altiku, jeslti nejsou taky zniceny.
jinak baterku ti muze vybijet treba spatne zapojeny radio, trvale pustenej zesilovac, nebo taky autoalarm, pokud mas.
jo rádio blbne někdy jede někdy ne to je možný
- FizzBiker
- Příspěvky: 142
- Registrován: 06 pro 2010, 15:49
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
- Sqetch
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 114
- Registrován: 02 úno 2010, 20:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Nejjednodussi co muzes udelat je odpojit kladny pol na baterce a zmerit si samovybijeni pomoci multimetru. Jeden kontakt multimetru das na plus pol baterie a druhy na svorku plus polu. Meris Ampery a maximalni hodnota je tusim 0,3 A. Pokud tam bude vic, zkus postupne odpojovat veci ktere tu psal NoX. V 90% pripadu je to spatne zapojene autoradio.
C14NZ




- FizzBiker
- Příspěvky: 142
- Registrován: 06 pro 2010, 15:49
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
Kluci, vždyť je to přece tak jednoduché zjistit, který spotřebič odebírá.
Vem si multimetr, odpoj + pól na baterce, přepni si multimetr na měření ampér a zapoj jeden konec k baterce a druhý na kontakt co je normálně na baterce.
Na multimetru se ti okamžitě zobrazí, zda ti něco z baterky jde či nikoliv. Pokud na multimetru něco naměříš, postupně napřed odpojuj po jedné pojistky do té doby, než bude odběr 0.
Pak už jen zjistit, k čemu pojistka patří a máš to
Vem si multimetr, odpoj + pól na baterce, přepni si multimetr na měření ampér a zapoj jeden konec k baterce a druhý na kontakt co je normálně na baterce.
Na multimetru se ti okamžitě zobrazí, zda ti něco z baterky jde či nikoliv. Pokud na multimetru něco naměříš, postupně napřed odpojuj po jedné pojistky do té doby, než bude odběr 0.
Pak už jen zjistit, k čemu pojistka patří a máš to
