Corsa B (1999) 1,2 16V 5ti dveřák. Chcípá na dojezd.
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 bře 2009, 13:53
- Bydliště: Přechodné
Corsa B (1999) 1,2 16V 5ti dveřák. Chcípá na dojezd.
Ahoj Corsáčci.
S Mou Corsou byly samé potíže, co jsme ji koupili tak jsme zjistili, že byla 3x bouraná. Takže jsme vyměnili co se dalo. Obvody, svíčky, geometrie, nová kola, pneu, brzdy.
A pořád dělala problémy, pak se mi na to podíval technik (Známý. Takže žádné zbytečné triky) a řekl, že v celém olejovém prostoru je seškvařený starý olej. Zhruba 2mm na celém motoru. Motor 2x rozdělal a nějak to vyčistil, manuálně a nějakým výplachovým olejem. (Berte mne s rezervou prosím, rozumím tomu jak koza petrželi). Všechny manuální čidla dal rozpustit (Asi v benzínu) a vyčistil, smotnoval a paráda, vše jelo jako na drátkách.
Nastala zima a moje spotřeba se s 1.2kou 16V vyšplahal na 10l/100Km (Město, krátké popojíždění, topení a rádio zapnuto). Není to ale stále moc? Tankuju jedině u OMV a u frekventovaných benzinek.
Toto je historie a teď můj současný problém:
Nedávno Corsa začala vyvádět následující vylomeniny. Při dojezdu (U studeného motoru jsem to ještě nezpozoroval. Vetšinou se to stane po pár kilometrech po městě a jednou byl motor opravdu dlouho za běhu = zahřátý) najednou chcípne a na chvilku se rozsvítí kontrolka motoru s bleskem a olej a baterka, ihned vše zhasne. Motor zdechne, vypne se posilovač a cca 5 minut absolutně nenastartuju. Baterka valí (Mám novou), startér se snaží točit motor ale ten nenaběhnout a nenaběhnout. Po 5ti - 10ti minutách otočím klíčkem a IHNED motor bez jakéhokoli problému naskočí.
Děje se při dojezdu, většinou na neutrál. Děkuji Vám za každou radu, pomoc, cokoli. Děkuji Vám.
EDIT: Vlákno přesunuto. Suby
S Mou Corsou byly samé potíže, co jsme ji koupili tak jsme zjistili, že byla 3x bouraná. Takže jsme vyměnili co se dalo. Obvody, svíčky, geometrie, nová kola, pneu, brzdy.
A pořád dělala problémy, pak se mi na to podíval technik (Známý. Takže žádné zbytečné triky) a řekl, že v celém olejovém prostoru je seškvařený starý olej. Zhruba 2mm na celém motoru. Motor 2x rozdělal a nějak to vyčistil, manuálně a nějakým výplachovým olejem. (Berte mne s rezervou prosím, rozumím tomu jak koza petrželi). Všechny manuální čidla dal rozpustit (Asi v benzínu) a vyčistil, smotnoval a paráda, vše jelo jako na drátkách.
Nastala zima a moje spotřeba se s 1.2kou 16V vyšplahal na 10l/100Km (Město, krátké popojíždění, topení a rádio zapnuto). Není to ale stále moc? Tankuju jedině u OMV a u frekventovaných benzinek.
Toto je historie a teď můj současný problém:
Nedávno Corsa začala vyvádět následující vylomeniny. Při dojezdu (U studeného motoru jsem to ještě nezpozoroval. Vetšinou se to stane po pár kilometrech po městě a jednou byl motor opravdu dlouho za běhu = zahřátý) najednou chcípne a na chvilku se rozsvítí kontrolka motoru s bleskem a olej a baterka, ihned vše zhasne. Motor zdechne, vypne se posilovač a cca 5 minut absolutně nenastartuju. Baterka valí (Mám novou), startér se snaží točit motor ale ten nenaběhnout a nenaběhnout. Po 5ti - 10ti minutách otočím klíčkem a IHNED motor bez jakéhokoli problému naskočí.
Děje se při dojezdu, většinou na neutrál. Děkuji Vám za každou radu, pomoc, cokoli. Děkuji Vám.
EDIT: Vlákno přesunuto. Suby
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 13 bře 2009, 20:16
- Bydliště: TEPLICE
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 03 zář 2010, 20:14
- Bydliště: Ostrrava
- Kontaktovat uživatele:
OLEJ :_:D
vim presne co je to za problém
já měl to samé po zahřátí to samo chcíplo
byl sem v servisu a řekl mi že je to čidlo klikové hřídele! se podíval a bylo totálně zasraný a říkal že je v motoru odjebane gufero že až ho vyměním tak mi olej pry nebude zasírat čidlo a pofachá to Zkus to čidlo vymontovat podívat se jak vypadá pokud tam nebude samozřejmě olej nevo nebude špinavý skus ho vyměnit! myslí že je to na 99% toto!


-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 bře 2009, 13:53
- Bydliště: Přechodné
Stav
Ahoj Corsáci,
děkuji Vám vřele za Vaše cenné rady. Můj dvorní mechanik potvrdil to samé. Dnes si auto bere do servisu a rozdělá škrtící klapku a snímač klikové hřídele, namočí do technického lihu a nechá rozpustit, celé vyčistí. Budu Vás informovat, jak to dopadlo.
Děkuji Vám prozatím.
děkuji Vám vřele za Vaše cenné rady. Můj dvorní mechanik potvrdil to samé. Dnes si auto bere do servisu a rozdělá škrtící klapku a snímač klikové hřídele, namočí do technického lihu a nechá rozpustit, celé vyčistí. Budu Vás informovat, jak to dopadlo.
Děkuji Vám prozatím.
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 03 zář 2010, 20:14
- Bydliště: Ostrrava
- Kontaktovat uživatele:
:D
jo rikam na 99% cidlo klikove hridele nwm proc to kvuli toho chcipa a nwm na co to tam je ale pros¨te jak je to rozbite nebo zasvinene tak to nepojede delalo mi to taky porad mel sem nervy jak svina kdyz mi to na krizovatce chciplo tuning kara a co si maj potom lidi myslet
a nechal sem to zpravit a den na to mi to ukradli
no kdybych to neopravil tak ho jeste mam Hold smůla


-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 bře 2009, 13:53
- Bydliště: Přechodné
Tak panove... :D
Právě mi volal mechanik a byl hodně sprostý, že mu to už 5x chcíplo. Párkrát i na křižovatce. Tak nevím, jestli se dnes dočkáme výsledku, když se s ním nemůže dostat do servisu. A to jsem s ní dnes jel já do práce a úplně v pohodě. Tak uvidíme pánové a dámy. To bude ještě legrace.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 bře 2009, 13:53
- Bydliště: Přechodné
M.S.
Ahojte Corsáci,
Tak po delší odmlce víme toto:
Mechanikovi včera ruply nervy a po výměně všech teplotních čidel hodil Corsu na Opel origo diagnostiku.
Snímač klikové hřídele
Jinak auto úplně v pořádku.
Takže jedeme koupit snímač a vyměníme ho. Během oprav se nám pokazil startér, takže půjde taky na výměnu.
Hodnotná informace pro ostatní.
Auto za studena jede, jakmile dosáhne cca 90°C (Ta kontrolka na chladící kapalinu) celá přistrojovka problikne a auto chcípne. Jde nastartovat až po nějakém čase a úplně bez problému, jakmile se dostaneme opět na 90° čeká nás další chcípnutí.
Snímač klikové hřídele
Mějte se a dám vědět, jestli jsme výměnou dosáhli pozitivních výsledků.
Tak po delší odmlce víme toto:
Mechanikovi včera ruply nervy a po výměně všech teplotních čidel hodil Corsu na Opel origo diagnostiku.
Snímač klikové hřídele
Jinak auto úplně v pořádku.
Takže jedeme koupit snímač a vyměníme ho. Během oprav se nám pokazil startér, takže půjde taky na výměnu.
Hodnotná informace pro ostatní.
Auto za studena jede, jakmile dosáhne cca 90°C (Ta kontrolka na chladící kapalinu) celá přistrojovka problikne a auto chcípne. Jde nastartovat až po nějakém čase a úplně bez problému, jakmile se dostaneme opět na 90° čeká nás další chcípnutí.
Snímač klikové hřídele
Mějte se a dám vědět, jestli jsme výměnou dosáhli pozitivních výsledků.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 bře 2009, 13:53
- Bydliště: Přechodné
M.S.
Tak je jasno:
V Corse jsou dva typy snímačů klikové hřídele. A záleží na seriovém čísle vyjetém z diagnostiky, nebo na popisu komponenty.
Máme zatím na výběr dvě:
- Generátor impulsů, klikový hřídel
- Snímač otáček klikové hřídele EPS
Bohužel to vidíme na dražší variantu toho generátoru impulsů.
Odpověď na spotřebu. Corsa žere tolik, protože je od doby co je zaplněna servisní paměť v řídící jednotce, v servisním módu (Se kterým se prý má pouze dojet do servisu). Tento mód má v zálkadu velkou spotřebu, proč je to tak naprogramované nevím.
Proč se motor vypíná v 90°C? Protože zápis do jednotky snímače nastává ve chvíli, kdy se motor zahřeje na 90°C, kde nefungující snímač začíná být zaznamenáván. (Tak jsem to aspoň pochopil). A motor se vypne z důvodu ochrany.
Jakmile auto dojede ze servisu, napíšu konečnou zprávu. Díky Vám.
V Corse jsou dva typy snímačů klikové hřídele. A záleží na seriovém čísle vyjetém z diagnostiky, nebo na popisu komponenty.
Máme zatím na výběr dvě:
- Generátor impulsů, klikový hřídel
- Snímač otáček klikové hřídele EPS
Bohužel to vidíme na dražší variantu toho generátoru impulsů.
Odpověď na spotřebu. Corsa žere tolik, protože je od doby co je zaplněna servisní paměť v řídící jednotce, v servisním módu (Se kterým se prý má pouze dojet do servisu). Tento mód má v zálkadu velkou spotřebu, proč je to tak naprogramované nevím.
Proč se motor vypíná v 90°C? Protože zápis do jednotky snímače nastává ve chvíli, kdy se motor zahřeje na 90°C, kde nefungující snímač začíná být zaznamenáván. (Tak jsem to aspoň pochopil). A motor se vypne z důvodu ochrany.
Jakmile auto dojede ze servisu, napíšu konečnou zprávu. Díky Vám.