
CorsaB 1.2 1995 Odezva plynu
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16 čer 2011, 19:29
CorsaB 1.2 1995 Odezva plynu
Problém: při sundání nohy z plynu má motor ještě cca 2s vyšší otáčky. Jako by byl zarezly bowden, jenže všechno až po klapku se krásně hýbe a okamžitě reaguje. Kde může být zrada?? Nebo je to snad normální
??

- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CorsaB 1.2 1995 Odezva plynu
Tento problém může mít více příčin a také to může být normální (na motoru C16NZ jsem tento problém měl také (při rychlém sešlápnutí plynu a okamžitém uvolnění si motor sám od sebe trošičku přidal a cca za 1s zase spadl na volnoběžné otáčky ale nějak jsem to neřešil a jezdil protože na jízdu to nemělo vliv) ovšem u motoru C12NZ jsem tento problém neměl nebo jsem si toho možná nevšiml). No každopádně to svědčí o tom ze si motor někde přisává vzduch, tzn. zkontrolovat všechny spoje od vstřikovače (celá jednotka přípravy směsi) až po připojení sacích svodů k motoru, dále je na podtlak připojen posilovač brzd, snímač podtlaku v sání (bez něj nestartovat!!), odpad z uhlíkového filtru benzínových par a jako poslední je tam připojeno ovládání klapky u vzduchového filtru... Vše musí být těsné a nikde to nesmí nasávat falešný vzduch.. Jinak odpad z uhlíkového filtru benzínových par můžeš odpojit (na trvalo (nemá vliv na chod motoru jen se stará o odvětrání palivové nádrže a není to podstatná věc) nebo na test) a zaslepit přímo na přírubě jednotky vstřikovače, to samé můžeš udělat i s klapkou ve vzduchovém filtru (v zimě trošičku zvýší spotřebu při studeném motoru, ovšem otázkou je zda ta klapka vůbec ještě funguje) no a nakonec můžeš zkusit odpojit a zaslepit vývod ze svodů do posilovače brzd (ALE NIKAM NEJEZDIT A ZKOUŠET JEN NA NEUTRÁL!!! a po testu okamžitě připojit na své místo!!!! nebo by ses pak mohl divit až bys chtěl brzdit
)... Pokud toto prověříš a vše bude OK tak mě napadá zanesený krokový motorek volnoběhu (ale to by ti to zase chcípalo pokud bys vyřadil cca při 50km/h a z nějakých 5000RPM (stačí se rozjet padesát na dvojku, vyšlápnout spojku a sledovat co bude motor dělat) pokud chcípne tak vyčisti krokový motorek od karbonu (opatrně) a mělo by být po problému no a jako poslední mě napadá chyba potenciometru škrtící klapky ale to už bez osciloskopu neprověříš a stejně tak se spatně kontroluje snímač podtlaku v sání.. dále by se dalo prověřit i výše popsané přisávání falešného vzduchu z reakce krokového motorku ale to už je vůbec složitost tak tě tím nebudu zatěžovat.. Každopádně jako první věc prověř těsnost všeho co jsem popsal na začátku a uvidíš na co přijdeš... Ještě jedna otázečka: dělá to co jí máš nebo to začalo samo z ničeho nic?

@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů