Zdravím,
mám problém s Corsou C 1.2 twinport (z12xep) 2006, občas mi nejde nastartovat, někdy za jízdy se rozsvítí palubka jak vánoční stromeček a postupně svítí baterka, abs, auto s klíčem + vypíná a zapíná denní svícení. Za jízdy nikdy nechcíplo, start je problém že natočí a za dvě vteřiny chcípne. Někdy naskočí a pak jede OK krom těch chyb na palubce. Zde jsou chybové kódy:
ECU:
P1615 - Wrong Vehicle ID from Body Control Modul
P1616 - Wrong Vehicle ID from Instrument Control Module
U2108 - Invalid Data from ABS (Anti Lock Brake System)
U2107 - CAN-Bus no Communication with Body Control Module
U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)
U2100 - CAN-Bus Malfunction
BCM:
U2105 - CAN-Bus no Communication with ECM (Engine Control Module)
U2108 - CAN-Bus no Communication with ABS/TC
U2103 - V-Bus Malfunction
B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 Circuit Open
U2104 - V-Bus Reset Counter Overrun
ABS:
U2103 - CAN-Bus Communication Malfunction
U2105 - CAN-Bus no Communication with ECM (Engine Control Module)
U2104 - CAN-Bus Reset Counter Overrun
Pro upřesnění dodávám, že je opravován alternátor (regulátor napětí), je nová baterka a kabely na ní se strašně hřály (opraveno).
Corsa C - série chyb
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 srp 2012, 14:19
- Bydliště: Pelhřimov
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17 říj 2010, 12:14
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Corsa C - série chyb
Čau, tak to je krutej seznam :-/...
zkus zkontrolovat stav dobijení, ukostreni,... urcite bych se podival na ulozeni a pripojeni BCM modulu, konektor pripojeni budíku a zkontrolovat kabelaz... nekde muze byt studenak, prepaleny,...
Nemenil Ti nekdo BCM modul, ridici jednotku,...? Ze by to bylo spatne naprogramovane.
zkus zkontrolovat stav dobijení, ukostreni,... urcite bych se podival na ulozeni a pripojeni BCM modulu, konektor pripojeni budíku a zkontrolovat kabelaz... nekde muze byt studenak, prepaleny,...
Nemenil Ti nekdo BCM modul, ridici jednotku,...? Ze by to bylo spatne naprogramovane.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 srp 2012, 14:19
- Bydliště: Pelhřimov
Re: Corsa C - série chyb
Budíky jsem kontroloval, BCM jsem kontroloval jesli tam neteče pod kryt a ani stopa vody.. ECU byla měněná, dělalo to tenhle problém a rok to fungovalo.. takže ta příčina asi nebyla odstraněná. Nabíjení je nyní v pohodě, měřil jsem to na baterce a je 13,8 až 14,2 - když jsem to projížděl tak live data hlásej pořád 13,9 až 14,2 (v ECU i BCM).
Co se týče těch ID, tak dokud nezačnou blbnout kontrolky, v ECU je u ID z BCM a budíků hodnota "okay", takže spárovaný je to asi dobře. Ale jak se rozpadne komunikace tak to uloží tyhle chyby (nebo pokud s tou rozpojenou komunikací zkusim nastartovat a zrovna to nechytne).
Kostry jsem měřil, zkusil jsem konstru přímo na ECU a žádnej vliv to na chybu nemělo.. pořád byla, vypínání denního svícení, kolísání otáčkoměru na 0.
Co by mohla být tahle chyba? B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 Circuit Open
Jak jí otestovat?
Co se týče těch ID, tak dokud nezačnou blbnout kontrolky, v ECU je u ID z BCM a budíků hodnota "okay", takže spárovaný je to asi dobře. Ale jak se rozpadne komunikace tak to uloží tyhle chyby (nebo pokud s tou rozpojenou komunikací zkusim nastartovat a zrovna to nechytne).
Kostry jsem měřil, zkusil jsem konstru přímo na ECU a žádnej vliv to na chybu nemělo.. pořád byla, vypínání denního svícení, kolísání otáčkoměru na 0.
Co by mohla být tahle chyba? B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 Circuit Open
Jak jí otestovat?
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17 říj 2010, 12:14
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Corsa C - série chyb
Co znamena to "13,9 az 14,2V"? Jako ze napeti trvale kolisa v tomto rozmezi? Zkousel jsi merit na volnobeh? Nevim nevim, ale napeti by melo byt ustalene, zadne kolisani. Pokles by mel byt pouze v pripade nahle spotreby (napr. posilovac).
S tim napetim dost strilim od boku, ale me za jizdy napeti kolisa max. o 0,1V a jen velmi velmi zridka.
Asi bych zkusil hodit stejny dotaz na https://www.astra-g.cz/forum a kdyztak zkusit kontaktovat RomanK. Pokud jsi v okoli Brna, tak mu to odvezt do servisu.
S tim napetim dost strilim od boku, ale me za jizdy napeti kolisa max. o 0,1V a jen velmi velmi zridka.
Asi bych zkusil hodit stejny dotaz na https://www.astra-g.cz/forum a kdyztak zkusit kontaktovat RomanK. Pokud jsi v okoli Brna, tak mu to odvezt do servisu.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 srp 2012, 14:19
- Bydliště: Pelhřimov
Re: Corsa C - série chyb
Většinou je 14,2V, někdy jsem naměřil 13,8.. při jednom měření a projíždce to nekolísá vůbec. Pokud jsem zapnul všechny elektrospotřebiče co šly tak na volnoběh to pořád napětí drží, klesne třeba o desetinu dvě ale drží. Otáčky na napětí vliv nemají, tak snad alternátor bude OK..
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17 říj 2010, 12:14
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Corsa C - série chyb
tak to se takhle zda byt v poradku...
To ze po nastartovani za 2s chcipne muze byt rozhaseny immobilizer, ale problem bude plynout asi zase z BCM.
Zkus jeste jednou zkontrolovat kabelaz na budicich a to same na BCM modulu. Hledal bych zakopaneho psa nekde zde, popr. i vadne pristroje/BCM. Bohuzel ani jedno neni jen otazka vymeny, musi se programovat
.
Plati rada co jsem psal - RomanK (carteam.cz - dříve opeldilybrno).
To ze po nastartovani za 2s chcipne muze byt rozhaseny immobilizer, ale problem bude plynout asi zase z BCM.
Zkus jeste jednou zkontrolovat kabelaz na budicich a to same na BCM modulu. Hledal bych zakopaneho psa nekde zde, popr. i vadne pristroje/BCM. Bohuzel ani jedno neni jen otazka vymeny, musi se programovat

Plati rada co jsem psal - RomanK (carteam.cz - dříve opeldilybrno).