Uvařená 1,0 12V X10XE
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 úno 2013, 20:06
- Bydliště: Český Brod
Uvařená 1,0 12V X10XE
Dobrý den přátelé. Potřebuju radu zkušenějších. Dostala se mi do ruky uvařená corsa B 1,0 12V r.v.:96. Bohužel sem ho začal dávat dohromady až po půl roce a po pár problémech se mi to skoro povedlo. Je tu jen jeden problém. Strašně dlouho startuje (starter točí) než naskočí. Když jede do 10 Km (motor je ohřátej na 92°C) tak je start poměrně jednoduchej, prostě jen cca 15s točí. Pokud se jede dále a víc se motor namáhá (Kolín-Praha) tak je start horší vlastně víc zakuca a když včas pustim klíček tak chytne. Vše co sem tu našel se točí kolem EGR, ale ten je tam asi novej (je ještě lesklej). Kabely a rozdělovač neprozkouším, neboť je tam zapalovací lišta. Svíčky sou nové a čidlo kliky taky. Když to nastartuje, tak jede opravdu dobře. Problém se startem je pokaždé, je jedno jestli je teplé, nebo studené. Prosím prosím už su zoufalej a beru každou radu. Děkuju.
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 03 zář 2010, 20:14
- Bydliště: Ostrrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
vis cim to muze byt? cidlo teploty chladici kapaliny
zkus to a pak to muze byt netesne palivove potrubí malý tlak při startu 


-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
Tobe startuje ohraty auto 15s a rikas tomu jednoduchej start??
To cidlo by to mohlo byt, muzes zkusit i vyblikat zavadu, navod tu je, ale klidne to muze bejt i neco jinyho...ze skaly bych to shodil

To cidlo by to mohlo byt, muzes zkusit i vyblikat zavadu, navod tu je, ale klidne to muze bejt i neco jinyho...ze skaly bych to shodil

-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 úno 2013, 20:06
- Bydliště: Český Brod
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
Cidlo teploty sem zkousel vcera. Vysledek stejnej. Napadla me vaha vzduchu,ale nejsem si jistej. Mel sem to na diagnoatice a byla cista. Rady typu skala a podobne si prosim nech, chovej se jako dospelej 

- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
A co starter netoci malo ?
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON

-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
prehratej - skroucena hlava - fouknuty tesneni .... vyndej svicky, foukni do kazdyho valce velkyho panaka oleje, nandej svicky a zkus nastartovat, jestli to pomuze. Varianta B - startovaci sprej foukni primo do sani (otevri airbox a strikej primo do trubky, za vzduchovym filtrem, pak zkus startovat, jestli to capne hned...
pokud A) reseni jasne, hlava dolu , orovnat, novy tesneni a modlit se a to hodne .D
b) spatne davky benzinuuu - ( cerpadlo, pricpana tryska, spatnej regulator tlaku benzinu.....)
pokud A) reseni jasne, hlava dolu , orovnat, novy tesneni a modlit se a to hodne .D
b) spatne davky benzinuuu - ( cerpadlo, pricpana tryska, spatnej regulator tlaku benzinu.....)
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
jinak ja pise petanek - baterie. I kdyz dokaze tocit starterem treba 10 minut, muze mit startovaci proudy po smrti ( prilis male).....jak to startuje pres kable, hned? (nejlepe spojit pres kable s nejakym dieselem s poradnou baterkou)
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
ty budeš mít taky startovací proudy po smrti myslím...
Jestli baterka obstojně točí startérem, není to žádnej umíráček, tak baterka je v pohodě. Rozhodně není blbej nápad zkusit těsnost hlavy, v ideálním případě bych si nechal změřit tlaky - nemusíš s tím tak šaškovat.
Jestli baterka obstojně točí startérem, není to žádnej umíráček, tak baterka je v pohodě. Rozhodně není blbej nápad zkusit těsnost hlavy, v ideálním případě bych si nechal změřit tlaky - nemusíš s tím tak šaškovat.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 úno 2013, 20:06
- Bydliště: Český Brod
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
Tlaky siu v pohode nebpt se rovnala hlava a potom se to merilo jestli je ok. Pres kabely sem to jeste nezkousel. Mam doma 100 Ah baterku tak uvidime. Zitra napisu jak to dopadlo.
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 03 zář 2010, 20:14
- Bydliště: Ostrrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
tlak ve vstriikach jestli to mas netesne tak ty starty budou spatne
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 úno 2013, 20:06
- Bydliště: Český Brod
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
Tlak ve vstrikach sme nezkouseli, ale zase je mi divny, ze hned po nastartovani jede jak pila. Bez jakychkoli problemu ani neskube nic. Jde opravdu jen o ty starty. A da se rici, ze cim dal se s tim jede tim hure pofom nastartuje. Sem s toho jelen. Ok skusim ty striky a jinou baterku a pol uz jen diru do podlahy ala Flinstone.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 úno 2013, 20:06
- Bydliště: Český Brod
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
Přátelé asi ze sebe udělám osla, ale zeptat se musím. Dnes sem zjistil, źe při otevrěné nádži to startuje na druhé otočení
. Je možné, že by to mélo nějakej vliv na start? Což mě přivádí k druhé otázce. Mate někdo zbytečné víčko? Já to svoje nechal na benzine 


-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 18 kvě 2012, 19:30
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
skontroluj odvetranie nadrze.....problem bude v tom
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 úno 2013, 20:06
- Bydliště: Český Brod
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
Je to krásě napsaný, ale potřeboval bych více informací. Vubec nevím odkud a kam to odvětrání vede. Jezdicího oplika mam asi 14 dni a opravdu o nich nic nevím.
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Uvařená 1,0 12V X10XE
z nadrze ti krome vedeni a vratky benzinu vede jeste jedna hadicka, usti v pravem prednim podbehu to kanystru s aktivnim uhlim. Otamtud vede do motoroveho prostoru, kde pres ventil je vedena primo do sani. V podstate ( jako vsechny corsy tohoto stari) je kontejener s uhlim po smrti, uhli se nacpalo do hadicky a totalne ji ucpalo. A vzhledem k tomu, ze se ti asi vytvari podtlak v nadrzi pri jizde, tak to bude chtit prostouchnout nebo vymenit tu hadicku od toho kontejneru do sani. Koukni odkud bezi benzinove vedeni v motorovem prostoru, v tech mistech bude i tahle hadicka. A kdyz ji odpojis, bude uplne plna cernyho sajrajtu. Pokud se nepodari procistit, tak vymena. Servus