Uvařená 1,0 12V X10XE

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

krejva
Příspěvky: 48
Registrován: 17 úno 2013, 20:06
Bydliště: Český Brod

Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od krejva »

Dobrý den přátelé. Potřebuju radu zkušenějších. Dostala se mi do ruky uvařená corsa B 1,0 12V r.v.:96. Bohužel sem ho začal dávat dohromady až po půl roce a po pár problémech se mi to skoro povedlo. Je tu jen jeden problém. Strašně dlouho startuje (starter točí) než naskočí. Když jede do 10 Km (motor je ohřátej na 92°C) tak je start poměrně jednoduchej, prostě jen cca 15s točí. Pokud se jede dále a víc se motor namáhá (Kolín-Praha) tak je start horší vlastně víc zakuca a když včas pustim klíček tak chytne. Vše co sem tu našel se točí kolem EGR, ale ten je tam asi novej (je ještě lesklej). Kabely a rozdělovač neprozkouším, neboť je tam zapalovací lišta. Svíčky sou nové a čidlo kliky taky. Když to nastartuje, tak jede opravdu dobře. Problém se startem je pokaždé, je jedno jestli je teplé, nebo studené. Prosím prosím už su zoufalej a beru každou radu. Děkuju.
FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010, 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od FatriX »

vis cim to muze byt? cidlo teploty chladici kapaliny :) zkus to a pak to muze byt netesne palivove potrubí malý tlak při startu :)
Co-RS-ák
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2011, 15:53
Bydliště: Mám.

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od Co-RS-ák »

Tobe startuje ohraty auto 15s a rikas tomu jednoduchej start?? :mrgreen:
To cidlo by to mohlo byt, muzes zkusit i vyblikat zavadu, navod tu je, ale klidne to muze bejt i neco jinyho...ze skaly bych to shodil :D
krejva
Příspěvky: 48
Registrován: 17 úno 2013, 20:06
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od krejva »

Cidlo teploty sem zkousel vcera. Vysledek stejnej. Napadla me vaha vzduchu,ale nejsem si jistej. Mel sem to na diagnoatice a byla cista. Rady typu skala a podobne si prosim nech, chovej se jako dospelej :hadatse:
Uživatelský avatar
petanek192
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 2094
Registrován: 19 črc 2007, 23:25
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od petanek192 »

A co starter netoci malo ?
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska

Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON 8)
mglore
Příspěvky: 258
Registrován: 30 říj 2009, 11:40
Bydliště: Plzeň

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od mglore »

prehratej - skroucena hlava - fouknuty tesneni .... vyndej svicky, foukni do kazdyho valce velkyho panaka oleje, nandej svicky a zkus nastartovat, jestli to pomuze. Varianta B - startovaci sprej foukni primo do sani (otevri airbox a strikej primo do trubky, za vzduchovym filtrem, pak zkus startovat, jestli to capne hned...
pokud A) reseni jasne, hlava dolu , orovnat, novy tesneni a modlit se a to hodne .D
b) spatne davky benzinuuu - ( cerpadlo, pricpana tryska, spatnej regulator tlaku benzinu.....)
mglore
Příspěvky: 258
Registrován: 30 říj 2009, 11:40
Bydliště: Plzeň

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od mglore »

jinak ja pise petanek - baterie. I kdyz dokaze tocit starterem treba 10 minut, muze mit startovaci proudy po smrti ( prilis male).....jak to startuje pres kable, hned? (nejlepe spojit pres kable s nejakym dieselem s poradnou baterkou)
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od Hgi »

ty budeš mít taky startovací proudy po smrti myslím...

Jestli baterka obstojně točí startérem, není to žádnej umíráček, tak baterka je v pohodě. Rozhodně není blbej nápad zkusit těsnost hlavy, v ideálním případě bych si nechal změřit tlaky - nemusíš s tím tak šaškovat.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
krejva
Příspěvky: 48
Registrován: 17 úno 2013, 20:06
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od krejva »

Tlaky siu v pohode nebpt se rovnala hlava a potom se to merilo jestli je ok. Pres kabely sem to jeste nezkousel. Mam doma 100 Ah baterku tak uvidime. Zitra napisu jak to dopadlo.
FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010, 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od FatriX »

tlak ve vstriikach jestli to mas netesne tak ty starty budou spatne
krejva
Příspěvky: 48
Registrován: 17 úno 2013, 20:06
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od krejva »

Tlak ve vstrikach sme nezkouseli, ale zase je mi divny, ze hned po nastartovani jede jak pila. Bez jakychkoli problemu ani neskube nic. Jde opravdu jen o ty starty. A da se rici, ze cim dal se s tim jede tim hure pofom nastartuje. Sem s toho jelen. Ok skusim ty striky a jinou baterku a pol uz jen diru do podlahy ala Flinstone.
krejva
Příspěvky: 48
Registrován: 17 úno 2013, 20:06
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od krejva »

Přátelé asi ze sebe udělám osla, ale zeptat se musím. Dnes sem zjistil, źe při otevrěné nádži to startuje na druhé otočení :D . Je možné, že by to mélo nějakej vliv na start? Což mě přivádí k druhé otázce. Mate někdo zbytečné víčko? Já to svoje nechal na benzine :oops:
dream7000
Příspěvky: 15
Registrován: 18 kvě 2012, 19:30

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od dream7000 »

skontroluj odvetranie nadrze.....problem bude v tom
krejva
Příspěvky: 48
Registrován: 17 úno 2013, 20:06
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od krejva »

Je to krásě napsaný, ale potřeboval bych více informací. Vubec nevím odkud a kam to odvětrání vede. Jezdicího oplika mam asi 14 dni a opravdu o nich nic nevím.
mglore
Příspěvky: 258
Registrován: 30 říj 2009, 11:40
Bydliště: Plzeň

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Příspěvek od mglore »

z nadrze ti krome vedeni a vratky benzinu vede jeste jedna hadicka, usti v pravem prednim podbehu to kanystru s aktivnim uhlim. Otamtud vede do motoroveho prostoru, kde pres ventil je vedena primo do sani. V podstate ( jako vsechny corsy tohoto stari) je kontejener s uhlim po smrti, uhli se nacpalo do hadicky a totalne ji ucpalo. A vzhledem k tomu, ze se ti asi vytvari podtlak v nadrzi pri jizde, tak to bude chtit prostouchnout nebo vymenit tu hadicku od toho kontejneru do sani. Koukni odkud bezi benzinove vedeni v motorovem prostoru, v tech mistech bude i tahle hadicka. A kdyz ji odpojis, bude uplne plna cernyho sajrajtu. Pokud se nepodari procistit, tak vymena. Servus
Odpovědět