Tepelný štít výfuku

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
Marek Sládek
Příspěvky: 185
Registrován: 19 kvě 2011, 19:48

Tepelný štít výfuku

Příspěvek od Marek Sládek »

Ahoj.
Obracím se na Vás s prosbou o radu.
Na spodku vozu je podél středního dílu tlumiče výfuku tepelný štít - hliníkový plech. Při přezouvání zimních kol a přípravě na zimu jako takovou, jsem si všimnul že štít na několika místech nedrží. V místech úchytů je hliníkový plech totálně "sežraný" a matička prošla skrz. V plechu ale problém není, větší díry bych pořešil podložkou. Problém je v těch šteftech na které se následně pomocí matičky štít fixuje. Ve snaze matičky povolit jsem totálně selhal a tři šteftíky se po doteku ráčny i po důkladném očištění a nastříkání odrezovačem komplet odkroutily.
Jak nejlépe šteftíky nahradit? Dají se tam navařit nové - jak je to náročné, nezačne pak karoserie reznout?
Dalo by se auto bezpečně provozovat i když bych ten tepelný štít podél středního tlumiče výfuku demontoval úplně?
Za jakýkoliv nápad, radu, předem díky .
Mára
Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE)/Sport, LPG + FlashLube, sání Green, střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepený EGR, Tempomat, výhřívané sedačky, okna+ zrcátka v ele., Op-Com + LPG Elpigaz diagn., 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Korrpi
Příspěvky: 1524
Registrován: 09 říj 2012, 13:26
Bydliště: RU(O)MBURK

Re: Tepelný štít výfuku

Příspěvek od Korrpi »

dá se to provozovat :wink:
Kdyby to náhodou vypadalo že rejpu,tak to tak je:)

Obrázek Spotřeba SEAT TOLEDO AHF 81 kW / 110 HP
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Tepelný štít výfuku

Příspěvek od Hgi »

taky jsem je ukroutil, když jsem sundával výfuk i s těma plechama. Navařil jsem tam kousky ze závitové tyče a stáhl teflonovýma matkama - teflonový matky z toho důvodu, abych to pak za pár let znovu bez problémů povolil. Výrobce tam ty plechy dal z určitýho důvodu, takže to asi nějakej smysl má...

Kdyby to nebylo potřeba a byly tam na hovno, tak by je tam určitě jen tak z ničeho nic necpal a nezvyšoval si tak náklady na výrobu auta.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Korrpi
Příspěvky: 1524
Registrován: 09 říj 2012, 13:26
Bydliště: RU(O)MBURK

Re: Tepelný štít výfuku

Příspěvek od Korrpi »

psal jsem snad něco o tom, že je to na hovínko? :lol: padla otázka zda se to dá provozovat tak jsem odpověděl :) že dá, po 3 letech bez plechu nepozoruji žádné negativní vlivy :shock:
Kdyby to náhodou vypadalo že rejpu,tak to tak je:)

Obrázek Spotřeba SEAT TOLEDO AHF 81 kW / 110 HP
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Tepelný štít výfuku

Příspěvek od jamal.jefries »

já sem neměl plechy na tý koze od larkina a celej ten tunel byl orezlej jako kráva takže ač se to nezdá tak to chrání před korozí :-) :-) :-)
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
Marek Sládek
Příspěvky: 185
Registrován: 19 kvě 2011, 19:48

Re: Tepelný štít výfuku

Příspěvek od Marek Sládek »

Ahojte.
Díky za názory. Podle toho jak to pod tím štítem vypadá tak zřejmě opravdu chráni proti korozi a poškození od létajících kamínků.
Není pod ním totiž nátěr spodku - žvejka. Nátěr je pouze hladký.
Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE)/Sport, LPG + FlashLube, sání Green, střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepený EGR, Tempomat, výhřívané sedačky, okna+ zrcátka v ele., Op-Com + LPG Elpigaz diagn., 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Odpovědět