Zdravím, prosím Vás, chtěl jsem se zeptat. Přítelkyni spravuji Corsu 1.0 12V, spíše dělám údržbu (filtry, svíčky, olej...) a pátrám po příčině, proč jí to žere jako můj dvou litr

Vyčistil sem škrticí klapu, která byla řádně zanesená, zkontroloval sací vedení atd. a na nic jsem nepřišel, jen co mě zarazilo bylo to, že když na zahřátém motoru přidám plyn, tak naskočí sytič a když otáčky padají, tak se zastaví na chvíli na otáčkách sytiče a to i když je motor teplý. Nesetkal se s tímto někdo, nebo to má takhle dělat normálně ? popř. na co se zaměřit. Ted ještě zvažuju jestli nerozebrat EGR ventil, myslíte, ž by to mohlo mát s tím něco společného ? Přidavam i video pro ujasnění. Děkuji moc za každý nápad
PS. Auto na videu jede bez koncového tlumiče, protože jsem ho vařil
http://www.youtube.com/watch?v=0nDUZGUY ... e=youtu.be