tam je největší problém v jednotce, ale jelikož přípravu směsi nebudeš měnit tak se nemusíš bát.. jen nevim jak si ta inteligentní "hyperperformencpyčo" jednotka poradí s větším objemem..
moožná to bude chtít i čerpadlo z toho GSička, ale to si nejsem jistej jestli nebylo u nztka stejný jako u 1.2 a 1.4
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
ty vlastně vycukneš to špatný SEčko a nahradíš ho větším NZtkem s tim, že necháš veškerou eletriku v autě a pouze nasadíš 4bod RÁMě z původního motoru atd..
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Kucí, koukám že si to představujete jak Hurvínek válku .Ten C16NZ je jednobod ne?Problém je objem, nemají váhu vzduchu.Myslíte dát na to NZ přímy vstřiky, normálně tam fouknout sání z SE?Když pojedeš na jednotku C14SE tak ti to stejně nepojede, pač budeš mít chudou směs.
njn bude to makačka to neva trochu bastlení a udělá se to kdyžtak se trošku pošteluje ale asi u opelu nejde trošku poštelovat směs ale je k tomu i řídící jednotka tak by to jít mohlo jestli tam sedne ...
Tak dneska se pustim do leštění a čištění motoru celý motor půjde do laku a sání + víko vyleštit . Motor se musel celý rozebrat děláme na tom s kámošem kopmlet GO takže času na leštění a lakování bude dost . Pak sem přihodím fota jak to pokračuje
Já dělám GO na tom svym na tý 1.4 a z toho co jsem dotáhl z toho použiju rozvody a tak podobně díly různý nevíš jestli tam jde i vačka z tý 16tky ? na 14se ?