Corsa C>Konektor palubky

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
tzvonicek
Příspěvky: 2
Registrován: 04 lis 2008, 09:51
Bydliště: Jižní čechy

Corsa C>Konektor palubky

Příspěvek od tzvonicek »

Zdravim, řešil jsem závadu, možná to někomu pomůže. Opel Corsa, litrový Ecotec, r.v. 2003. Za jízdy spadly ukazatele na palubce - aut jelo dál nebo po zapnutí klíčku zůstaly budíky na nule a rozsvítila se závada- auto startovalo, alr nechytlo. Po úderu na kapličku se situace spravila - závada byla v konektoru připojení palubní desky. Je to nahoře za budíkama. Je potřeba rozebrat palubku a přístrojovku vytáhnout. Potom stačí očistit kontakty vhodným přípravkem.
Uživatelský avatar
wilcza
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 472
Registrován: 02 led 2008, 21:07
Bydliště: Ostrava-Brno

Příspěvek od wilcza »

tak kamarade mas u me pivo...tohle jsem presne potreboval vedet...taky mam ten problem...neches se trosku rozepsat a napsat cim si to prostriknul? DíK MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOC :wink: :poklona2:

je to konktretne ten konektor ve kterem drzi budíky? kdyz je vytahnes?
tzvonicek
Příspěvky: 2
Registrován: 04 lis 2008, 09:51
Bydliště: Jižní čechy

to wilcza

Příspěvek od tzvonicek »

jo je to ten konektor, je to tam jen jeden. Doporučuji při objevení závady primární diagnostiku úderem do kapličky budíků. Před tím bych poklepal jednotlivá relátka v centrále vedle baterky, abych vyloučil závadu tam.
Ten spray na prostříknutí to je jedno. Dříve byl kontaktol, já mam doma nějaky Servisol. Nastříkat, několikrát spojit a rozpojit a nechat zaschnout před aktivací (látky byvaji vodivé). Když se ti to podaří, to pivo beru.
Odpovědět