AGR>Zaslepení ventilu
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
a mě prošla Koza na emisích i se zaslepenym ventilem
a hodnoty jsou podobné
a hodnoty jsou podobné
:::aktuální foto:::
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
- Rouchi
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 pro 2008, 23:39
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
AGR
Scháním někoho kdo by byl schopný/ochotný, za nějaký finanční obnos vyrobit záslepku na x10xe, mam ten agr v čudu tak chci vyměnit za staronovej,a chci ho rovnou zaslepit, aby se zase neposral...
Corsa B, 1,0 12V 40kW X10XE, r.v. 2000
Teprve na ní začínám dělat, tak díky za rady
Teprve na ní začínám dělat, tak díky za rady
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 03 čer 2007, 21:21
- Bydliště: Praha-Modřany
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04 lis 2009, 12:57
- Bydliště: Lučenec, Slovakia
re
ja som ho zaslepil na obrazku 1 aj na jednotke coze od zvodov a aj na dvojke coze na sani"lenze on je prepojeny na nejku chujovinku kktora to spusta s ktorej ide hadicka ktpra sa rozdeluje na alternator a este k posilovacu riadenia....vid obrazok 2. cize s A to ide na B a s B to ide na hadicku C s ktorej sa to potom deli na C a D pricom D nevidno pretoze je pod baterkou.
a ked som ho zaslepil tak v ten den mi prestali ist brzdy a ked som ho dal naspat tak sa to nejak napravilo samo ale uz nejdu tak ako sli pred tym....idu tak slabsie...
a ked som ho zaslepil tak v ten den mi prestali ist brzdy a ked som ho dal naspat tak sa to nejak napravilo samo ale uz nejdu tak ako sli pred tym....idu tak slabsie...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 01 lis 2009, 17:09
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
dovolte abych vam neco povedel o zaslapeni AGR (EGR) ventilu
nejen ze prepousti vyfukove plyny Z5 do sani kvuli emisim ale take s nim ECU u preplnovanych motoru pocita jako pomoc wastegate pri obtoku plynu kolem turba, aneb, kdyz dosahnete max, nastaveneho plniciho tlaku tak nejen ze s eotevre wastegate ale zaroven i AGR ventil ktery mu pomaha, takze zaslepeni bez dodatecne upravy ECU je ne zrovna dobre reseni, navic v ECU jse AGR ventil jednoduse vypnout a nic nemusite zadelavat, a hlavne pak upravit i program tak aby s nim jednotka v teto situaci nepocitala...
vsichni krici ZASLEPIT HAZI BORDEL DO SANI A SNIZUJE VYKON!!! ano to je pravda ale taky chrani vas motor
EDIT: samozdrejme ze atmosferickych motoru se toto netyka
nejen ze prepousti vyfukove plyny Z5 do sani kvuli emisim ale take s nim ECU u preplnovanych motoru pocita jako pomoc wastegate pri obtoku plynu kolem turba, aneb, kdyz dosahnete max, nastaveneho plniciho tlaku tak nejen ze s eotevre wastegate ale zaroven i AGR ventil ktery mu pomaha, takze zaslepeni bez dodatecne upravy ECU je ne zrovna dobre reseni, navic v ECU jse AGR ventil jednoduse vypnout a nic nemusite zadelavat, a hlavne pak upravit i program tak aby s nim jednotka v teto situaci nepocitala...
vsichni krici ZASLEPIT HAZI BORDEL DO SANI A SNIZUJE VYKON!!! ano to je pravda ale taky chrani vas motor
EDIT: samozdrejme ze atmosferickych motoru se toto netyka
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
andilek:
a smysl tvého přízpěvku je jaký, když sériově se corsa v turbu nedělala ... tedy bavíme-li se stále o benzínové
tvůj příspěvek je sice poučný, ale v podstatě to nikomu nepomůže ... leda že by jsi nám tady vysvětlil, jak chceš v ECU vypnout funkci AGR aby jednotka s ním nepočítala a neházela chybu ať se to týká přeplňovaných nebo atmosférických motorů ... to by mně hodně zajímalo a ostatní určitě taky .
O šetření motoru nemůže být tady řeč ... to jsi s prominutím vedle
Nic ve zlém, ale rád se poučím
a smysl tvého přízpěvku je jaký, když sériově se corsa v turbu nedělala ... tedy bavíme-li se stále o benzínové
tvůj příspěvek je sice poučný, ale v podstatě to nikomu nepomůže ... leda že by jsi nám tady vysvětlil, jak chceš v ECU vypnout funkci AGR aby jednotka s ním nepočítala a neházela chybu ať se to týká přeplňovaných nebo atmosférických motorů ... to by mně hodně zajímalo a ostatní určitě taky .
O šetření motoru nemůže být tady řeč ... to jsi s prominutím vedle
Nic ve zlém, ale rád se poučím
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 01 lis 2009, 17:09
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
Paluš
a 1.5 TD nema EGR? , vypina se to tak ze si pres diagnostiku das kalibraci akcnich clenu a tam EGR nakalibrujes tak aby vlastne nefungoval a nasledne k tomu upravis mapu, at jiz korekce davek paliva nebo predstihovou krivku az treba po buzeni civek , jinak samozdrejme ze u atmosferickeho motoru zaslepeni EGR nemuze nicemu uskodit
jinak na zaver bych jen dodal ze zkratka AGR se pouziva pouze u VW (co tedy vim) a jinak AGR je system ochlazovani reaktoru, spravny nazev je EGR Exhaust gas recirculation.
neumim vysvetlovat veci aby to pochopily vsichni tak jakekoli dotazy klidne piste ale smerujte spise urcene dotazy na ktere je jednoznacna odpoved at nemusim vymyslet eseje
a 1.5 TD nema EGR? , vypina se to tak ze si pres diagnostiku das kalibraci akcnich clenu a tam EGR nakalibrujes tak aby vlastne nefungoval a nasledne k tomu upravis mapu, at jiz korekce davek paliva nebo predstihovou krivku az treba po buzeni civek , jinak samozdrejme ze u atmosferickeho motoru zaslepeni EGR nemuze nicemu uskodit
jinak na zaver bych jen dodal ze zkratka AGR se pouziva pouze u VW (co tedy vim) a jinak AGR je system ochlazovani reaktoru, spravny nazev je EGR Exhaust gas recirculation.
neumim vysvetlovat veci aby to pochopily vsichni tak jakekoli dotazy klidne piste ale smerujte spise urcene dotazy na ktere je jednoznacna odpoved at nemusim vymyslet eseje
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
andilek:
AGR či EGR ... je to v podstatě jedno jak to nazveš ... pořád je to nějaký ventil, který přepouští část výfukových plynů zpět do sacího traktu .... to je známá věc a všichni víme, že motoru to v žádném případě neprospívá, spíš ti kluci řešili EGR u benzínového motoru ... a otázka byla směřovaná, jak jej vypnout či zaslepit u benzínového motoru ... ne dieselového ... ale dobře, beru tvé vysvětlení pro diesel. Nicméně zaslepení u diesel nemá valný význam.
Co já vím, tak u benzínového ,, atmosférického´´ motoru jej nelze v řídící jednotce ( ECU) vypnout, proto mně zajímala tvá odpověď
AGR či EGR ... je to v podstatě jedno jak to nazveš ... pořád je to nějaký ventil, který přepouští část výfukových plynů zpět do sacího traktu .... to je známá věc a všichni víme, že motoru to v žádném případě neprospívá, spíš ti kluci řešili EGR u benzínového motoru ... a otázka byla směřovaná, jak jej vypnout či zaslepit u benzínového motoru ... ne dieselového ... ale dobře, beru tvé vysvětlení pro diesel. Nicméně zaslepení u diesel nemá valný význam.
Co já vím, tak u benzínového ,, atmosférického´´ motoru jej nelze v řídící jednotce ( ECU) vypnout, proto mně zajímala tvá odpověď
Naposledy upravil(a) Paluš dne 05 lis 2009, 12:27, celkem upraveno 1 x.