Sportovní úpravy motoru
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
- Fošna
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 09 črc 2008, 21:05
- Bydliště: Česká Lípa
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 01 lis 2009, 17:09
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
za prve budete muset snizit kompresni pomer, ktery je zavisly na to kolik chcete v budoucnu tlacit, dale top chce minimalne lepsi tesneni pod hlavu (napr. MLS) a hlavove srouby (treba ARP bolts), dale udelat veskere mechanicke ukony na montaz kompresoru/turba (jake pouzit neexistuje, co se tyce turba tak pro zaklad bych pouzil tereba z una 1.3 i.e. turbo a kompresor se pokusil sehnat z VW polo G40) dale budete muset prizpusobit elektriku motoru coz znamena prinejmensim koupit nejaky piggi back nebo nejlepe standalone ECU, dale koupit sirokopasmou lambdasondu a nejakej AFR merak. vsechno zapojit a naladit nejni to prdel a castky na upravu vam presahnou minimalne 50tis (pokud to ma fungovat u oblbnuti jednotky piggi a nebo vice jak 100tis pri pouzidi komplet standalone ECU
radsi bych koupil a implantoval C20LET vyjde to stejne neli levneji a pojede to podstatne lepe a hlavne to vydrzi daleko daleko vic
radsi bych koupil a implantoval C20LET vyjde to stejne neli levneji a pojede to podstatne lepe a hlavne to vydrzi daleko daleko vic
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
proc by se melo davat lepsi tesneni pod hlavu ?
to origo tesneni je staveny na vyssi vykon, nez jakej ten motor ve skutecnosti ma, takze narust unese. navic, tesneni je v motoru schvalne nejslabsi clanek, je to takova pojistka,kdyz se neco vysere, vyleti prvni tesneni...kdyz dam pevny etsneni, tak co by mohlo vyletet? hmm, treba se mi protavi pist a vyleti do vyfuku, to by mohla byt celkem sranda...
to origo tesneni je staveny na vyssi vykon, nez jakej ten motor ve skutecnosti ma, takze narust unese. navic, tesneni je v motoru schvalne nejslabsi clanek, je to takova pojistka,kdyz se neco vysere, vyleti prvni tesneni...kdyz dam pevny etsneni, tak co by mohlo vyletet? hmm, treba se mi protavi pist a vyleti do vyfuku, to by mohla byt celkem sranda...
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 01 lis 2009, 17:09
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
NoX: nehraj si na male dite, videl jsi nekdy kompresi atmosfery a preplnovaneho motoru pri max. plnicim tlaku? myslim ze se serii tesneni by jsi dojel par metru na plnej a ano kdyz to neodejsde nahore odejde klika ale to preci bude dimenzovat nizsim kompresnim pomerem... nebud jak malej vzdyt je to tak jednoduche jen to chce par motoru postavit vis
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 03 čer 2007, 21:21
- Bydliště: Praha-Modřany
- Kontaktovat uživatele:
muzre mit toto naky vliv kdery lze poznat? http://www.auto-doplnky.com/turbina-pri ... 93046.html
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
No tezko ríct.... podle me to bude spíš horsí jelikoz budes muset nasavanym vzduchem roztacet vrtuli (predavat energii) ktera spomalí rychlost nasavenho vzduchu do motoru a tim padem dostanes do valce mensi obem vzduch... Ale pokud by ta vrtulka byla dobre vyvazena tak bych na ni hodil stridavej modelarskej motorek (50000 RPM) trosku se povrtal ve vstrikovani odstranil lambda regulaci a pak uz by to bylo urcite znat.... Popripade jich dat vic za sebou udelat ridici elektroniku a ejhle mame kompresor za par kacek (ne profi ale na pridani deseti koniku, mozna i vic, by to stacilo) ...... No a pak uz by to bylo znat urcite . Jinak mirná turbulence v sani není na skodu (vyzkouseno) ale max. 4 lopatky na pevno v sani s co nejmensim naklonem na osu proudu nasavaneho vzduchu....
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 03 čer 2007, 21:21
- Bydliště: Praha-Modřany
- Kontaktovat uživatele:
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 15 říj 2009, 21:50
- Bydliště: Bílina