Problem se spotrebou a otackami...
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 črc 2009, 21:40
- Bydliště: cr
Problem se spotrebou a otackami...
Omlouvam se za new topic, ale uz si nevim rady, ani co mam delat...
Mam takovyto problem.
2x vetsi spotreba nezli pri koupi...
a navic kdyz seslapnu plynovej pedal, tak mi vyletej otacky a pak zase klesnou... pri prerazeni si otacky drzi svoji mez i kdyz mam nohu z pedalu...
vymenil jsem krokovy motorek volnobeznych otacek, i potenciometr skrtici klapky... nic nepomohlo...
momentalne to je reseno tak ze jezdim s vypojenym krokovym motorkem...
nevim si s tim rady ale se zapojenym krokovym motorkem se jezdit neda... nezkousel jsem menit lambda sondu, ale ta podle mych mereni reguluje odpor....
Nevite co s tim? setkal se jiz nekdo s touto zavadou?
Predem dekuji za odpoved
P.S.: motor: X12SZ - 45HP (33kw) 1.2 8V
Mam takovyto problem.
2x vetsi spotreba nezli pri koupi...
a navic kdyz seslapnu plynovej pedal, tak mi vyletej otacky a pak zase klesnou... pri prerazeni si otacky drzi svoji mez i kdyz mam nohu z pedalu...
vymenil jsem krokovy motorek volnobeznych otacek, i potenciometr skrtici klapky... nic nepomohlo...
momentalne to je reseno tak ze jezdim s vypojenym krokovym motorkem...
nevim si s tim rady ale se zapojenym krokovym motorkem se jezdit neda... nezkousel jsem menit lambda sondu, ale ta podle mych mereni reguluje odpor....
Nevite co s tim? setkal se jiz nekdo s touto zavadou?
Predem dekuji za odpoved
P.S.: motor: X12SZ - 45HP (33kw) 1.2 8V
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
Vypadá to, že má někdo stejnej problém jako já!
Nestává se ti, že máš když sešlápneš plyn, tak to chvilku čeká (třeba 5 vteřin), než se motor dostane do otáček, aby se dalo vůbec rozjet? ... Hlavně v koloně do kopce je tohle peklo jezdit.
Taky se mi to šlapáním na plyn občas poraří udusit.
Už mám na cestě komplet jiné sání, tak to snad z toho něco bude.
Knedlík >> Taky se přimlouvám za podrobnější popis.

Nestává se ti, že máš když sešlápneš plyn, tak to chvilku čeká (třeba 5 vteřin), než se motor dostane do otáček, aby se dalo vůbec rozjet? ... Hlavně v koloně do kopce je tohle peklo jezdit.
Taky se mi to šlapáním na plyn občas poraří udusit.
Už mám na cestě komplet jiné sání, tak to snad z toho něco bude.

Knedlík >> Taky se přimlouvám za podrobnější popis.

Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto 

- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
ne tenhle dil je na prepazce motoru nad nadrzkou chladici kapaliny je to taky maly kvadr vede do nej el. kabel a hadicka od vstrikovani kdyztak naskenuju stranku v jak na to ale az tak za hodku 

corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 črc 2009, 21:40
- Bydliště: cr
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 črc 2009, 21:40
- Bydliště: cr
tak jsem se dnes hrabal v aute znova... a poresil jsem to nasledovne... pokud odpojis snimac otacek motoru a nastartujes, tak potrebujes jeho vymenu
Pokud nenastartujes jako ja, je vse OK...
to ze nam to takto blbne je tim ze nam stale bezi sitic... byl jsem u znameho, kterej se v tom hrabe x let, a rekl mi ze je z vyfuku cejtit az moc benzinu... tzn. motor bezi furt na sitic... proto vyletej otacky....
Jedine co ted zkousim je ze na sani ze zadu ( dost blbe se tam dostava) ale vedou k tomu kabely ve svazku od krokoveho motorku.. jsem odpojil.. ridici jednotka sice sviti....
premostil jsem to natvrdo dratkem... uz na to nemam nervy... takze pokud zitra rano v mrazu nenastartuju, tak to znamena ze mi nejde sitic... pokud nastartuju sitic bezi... tzn. vyndam dratek a mel bych nastartovat z tezka...
pokud tomu tak bude, tak me ceka vymena toho nejdeb***siho teplotniho cidla, ke kteremu se dostanu dost blbe...
ale spotreba o 1/2 klesne... takze myslim ze misto 12 litru na 100 si rad zlamu hnaty, abych to opravil
takhle se proste jezdit neda....
jeste je moznost ze si tento konektor natahnu do vnitrku na vypinac... rano zapnes sitic, a pak si ho vypnes... jeee to byli casy kdyz byl manualni....
pryc s pocitacem... to si clovek nemuze doma nic na koleni udelat

to ze nam to takto blbne je tim ze nam stale bezi sitic... byl jsem u znameho, kterej se v tom hrabe x let, a rekl mi ze je z vyfuku cejtit az moc benzinu... tzn. motor bezi furt na sitic... proto vyletej otacky....
Jedine co ted zkousim je ze na sani ze zadu ( dost blbe se tam dostava) ale vedou k tomu kabely ve svazku od krokoveho motorku.. jsem odpojil.. ridici jednotka sice sviti....
premostil jsem to natvrdo dratkem... uz na to nemam nervy... takze pokud zitra rano v mrazu nenastartuju, tak to znamena ze mi nejde sitic... pokud nastartuju sitic bezi... tzn. vyndam dratek a mel bych nastartovat z tezka...
pokud tomu tak bude, tak me ceka vymena toho nejdeb***siho teplotniho cidla, ke kteremu se dostanu dost blbe...
ale spotreba o 1/2 klesne... takze myslim ze misto 12 litru na 100 si rad zlamu hnaty, abych to opravil


jeste je moznost ze si tento konektor natahnu do vnitrku na vypinac... rano zapnes sitic, a pak si ho vypnes... jeee to byli casy kdyz byl manualni....
pryc s pocitacem... to si clovek nemuze doma nic na koleni udelat

-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 črc 2009, 21:40
- Bydliště: cr
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 črc 2009, 21:40
- Bydliště: cr
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
No já jsem právě to teplotní čidlo měnil... :/
Ale taky mi to tam pere moc benzínu. Než jsem si tam nechal vrátit katalizátor, tak i lítalo trochu ven.
Jinak na to teplotní čidlo je dobrý lízt z pod auta, ale dej bacha, protože pak začne téct chladící kapalina.
To jsem zvědavej, jak tohle nakonec vyřeším.
Ale taky mi to tam pere moc benzínu. Než jsem si tam nechal vrátit katalizátor, tak i lítalo trochu ven.
Jinak na to teplotní čidlo je dobrý lízt z pod auta, ale dej bacha, protože pak začne téct chladící kapalina.
To jsem zvědavej, jak tohle nakonec vyřeším.

Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto 
