Problem se spotrebou a otackami...

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

todle uz mam za sebou :-D
Uživatelský avatar
--blaster--
Příspěvky: 159
Registrován: 12 dub 2007, 22:43
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od --blaster-- »

já jsem třeba musel vyměnit tlakový hadice,už mi to i trochu kapalo na zem,a bylo to hrozně cítit,docela nebezpečný... a teď už to mám ok.
Opel corsa B 1.6 16V GSI (C16XE) ---minulost--- (ale stále ji mám)
--- nyní Nissan Almera N16 ---
Uživatelský avatar
knedlik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 741
Registrován: 04 úno 2009, 09:38
Bydliště: u liberce

Příspěvek od knedlik »

me to tak smrdi ale jen kdyz to necham dlouho na slunicku -zvyseni tlaku paliva- prepad :wink:
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
Uživatelský avatar
knedlik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 741
Registrován: 04 úno 2009, 09:38
Bydliště: u liberce

Příspěvek od knedlik »

nejlepsi tesneni je gumokorek mato ale jeden problem da se koupit jen v metrazi :wink:
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
topas
Příspěvky: 86
Registrován: 30 lis 2009, 09:09
Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy

Příspěvek od topas »

Tak už jsem to vyzkoušel...

Po zacpání celého přívodu vzduchu (ten do airboxu) se otáčky o dost změnší (tak si představuju, že to mělo točit na volnoběh). A když už to vypadá, že to chcípné, tak to začné pískat :) (asi to dělá průchod nějakou skulinkou pod velkým tlakem) a nechcípne to.

Takže si to asi odněkud saje ten vzduch.... jenom fakt netuším kudy.

Dr1ger: Tobě se to udusí po ucpání vzduchu?
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto :)
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

jojo me se to prave dusi.... a temer hnedka co to ucpu...

je mozne ze ti to prisava vzduch nahore u tech sroubu, a nebo nemas dobre utesnenej airbox...

ale stalo by za to rozdelat sani, a pretesnit... pokud nemas kuzi, tak bych to pretesnil aspon silikonem, a nebo aspon papirovym tesnenim :)
topas
Příspěvky: 86
Registrován: 30 lis 2009, 09:09
Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy

Příspěvek od topas »

A v jakých místech myslíš přetěsnit sání? U té platového krytu nahoře? Tam se mi to zdá bejt ok.
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto :)
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

no kdyz sundas tu cernou krytku.. tak tam vybafnout 2 matky... 13 orisek, a ty povolis... a pak jde sundat horni dil sani...

tak ten pretesnit...
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

vis jak jsem na te prvni strance posilal ten obrazek.. tak sundas povolenim tech 2 matek oddil cislo 6...

podnim je tesneni... to se da koupit, a nebo udelat... ja mam, jak jsem rekl, kuzi na to... takze jsem udelal podle toho nove tesneni + silikon vysokym teplotam vzdorny...

a bylo to v pohode... a bere to vzduch opravdu tam kde ma...

melo by ti to pomoci, kdyz jsi jiz vymenil tolik veci jak ja... ja to mam utesneny + ten krokovej motorek...

a to ze mi to lehce dela je tim ze mam blbej kat, a nemam stredovej vejfuk....

ted mam v planu vyriznout ten plech jak je v tom rezerva... rezervu hodit vejs... a udelat 2 vyfuky.. kazdej na jedne strane... s rezervou se pak casem uvidi :) tak uvidime jak to dopadne... :) musim kouknout co bych s tim musel delat :)
topas
Příspěvky: 86
Registrován: 30 lis 2009, 09:09
Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy

Příspěvek od topas »

Super, mám tu komplet jiný sání, protože budu měnit klapku (ta moje se navíc zasekává, aby toho nebylo málo :) ). Takže to nové sání budu rozdělávat a pořádně to vyčistím a mrknu na to těsnění... alespoň vím, na co se zaměřit.

Díky, snad to už bude ono. :)
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto :)
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

dej pak vedet :)
topas
Příspěvky: 86
Registrován: 30 lis 2009, 09:09
Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy

Příspěvek od topas »

Tak jsem ještě pročítal tvůj starej problém z listopadu... a mám pocit, že mi teďka ubejva chladící kapalina. Takže je dost možný, že by to dělalo to těsnění, které je přímo na bloku motoru!

No sakra to bude zase montování. :/
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto :)
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

no to je mozny...

je fakt ze jsem to zjistil taky, ze mi nekam utekla chladici kapalina... ale vubec se mi do toho nechce... protoze to je tak vikend bez auta.... :( ted na to neni cas :(
souky222
Příspěvky: 653
Registrován: 08 pro 2008, 20:11
Bydliště: lbc

Příspěvek od souky222 »

mno jestli mizí kapalina tak se mrkněte na víčko, jestli tam bude emulze
This is madness.
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

topas : Ta cladici kapalina vetsinou utika kolem vodni pumpy... Jak mas stare rozvody?? Jinak netesnost sani se testuje tak ze si das do sklenicky trosku benzinu, nastartujes auto a steteckem namocenym v tom benzinu budes postupne potirat vsechny spoje na sani i pod strikackou a vedeni podtlaku k posilovaci... No a jakmile tam bude nekde skulina kterou si to natahne ten benzin tak se zvednou otacky a ejhle vime kde je dira :wink:
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
Odpovědět