taky bych to zkusil dát z té původní hlavy... zas tak hrozná práce to není. By mě zajímalo, co na těch hydroštelech odchází, že to pak cvaká? To se nějak ucpe ten hydroštel?
Mohl by mi někdo vysvětlit co se na tom hydroštelu vysere a jak to vlastně pracuje?
Jestli to dobře chápu podle toho obrázku, tak hydroštel neustále vymezuje vůli mezi ventilem a vačkou. Je to takovej mezi kus, aby byla vůle mezi ventilem a vačkou zcela ideální po dlouhou dobu života motoru a nemuselo se nic ručně nastavovat při opotřebení sedacích plošek vačky a ventilů.
Ješte chápu, že uvnitř toho hydroštelu je jakási pružina, co tlačí neustále na ventil, ale na co je tam ten zavírací ventil uvnitř? Moc tomu nerozumím...
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
kdyz vacka zmackne hydrostel (potazmo ventil), tak ten ventil vevnitr hydrostelu se privre, aby nevylitnul tim tlakem vsechen olej ven, jakmile se vacka prezene,tak pruzina vraci vejsku hydrostelu na puvodni miru a pri te prilezitosi si hydrosel "nasaje" chybejici olej z okoli