
Maldar - Corsa C 1,2 16V ECo
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 pro 2007, 18:34
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 pro 2007, 18:34
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 pro 2007, 18:34
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 pro 2007, 18:34
- Kontaktovat uživatele:
Na tu prvni oKdzž bych to tak upravil aby mi sel jen studenej vzduch do motoru tak zase v zimne bude problem dosahnout porovzní teploty?? ne?? už tet mam pocit ze se mi auto nejak dlouho zahříva. Když je venku - 10 a ja zacnu topit pri tom aniž bych mnel motor zahraty na 80C tak samozřejmne mi to spatne topi to je pochopitelne ale kdyz vypnu topeni tak mi teplota rapidne leze nahoru a zase zapnu tak zase leze dolu je to normalní Nebo to je nejake pojebane.Velbloud píše:add 1) doma mám fotky dám Ti je sem abys to viděl.. pokud dáš sportovní flitr jen takhle, dostává se ti do něj horkej vzduch a nejen že tím zůstává přinejmenším výkon na stejnu jako origo... při horší variantě Ti ještě poklesne.. proto ho musíš odstínit od motoru a přivést k němu studenej vzduch.. pak teprve je k něčemu
add 2) záleží na co chceš corsu používat, jeslti jen na denní ježdění, nemá cenu moc experimentovat se zvedáním výkonu, protože Ti hodně poroste spotřeba. tzn. max ještě upravit výf. potrubí.. Pokud chceš zvedat výkon víc (na což tento motor není tolik koncipovaný) - tak svody, vačky, upravené sání.. atd...
- Dojed
- Příspěvky: 238
- Registrován: 30 srp 2007, 15:33
- Bydliště: Branka u Opavy
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
Provozní teploty motor dosáhne bez problémuMALDAR píše:
Na tu prvni oKdzž bych to tak upravil aby mi sel jen studenej vzduch do motoru tak zase v zimne bude problem dosahnout porovzní teploty?? ne?? už tet mam pocit ze se mi auto nejak dlouho zahříva. Když je venku - 10 a ja zacnu topit pri tom aniž bych mnel motor zahraty na 80C tak samozřejmne mi to spatne topi to je pochopitelne ale kdyz vypnu topeni tak mi teplota rapidne leze nahoru a zase zapnu tak zase leze dolu je to normalní Nebo to je nejake pojebane.


-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 pro 2007, 18:34
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 pro 2007, 18:34
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 pro 2007, 18:34
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 pro 2007, 18:34
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 úno 2008, 10:21
- Bydliště: Velké Meziříčí
pěknej kousek a krásná noční záře!!!
OPEL Corsa C 1.7 DTI
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php?t=1635
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php?t=1635