Stránka 2 z 3

Napsal: 11 pro 2007, 20:44
od suby
Ty máš z toho úplnou diskotéku... :deejay:

Napsal: 11 pro 2007, 23:15
od MALDAR
tak to je uz z litakama jinak 195/50 R15

Napsal: 11 pro 2007, 23:20
od MALDAR
ta fotka to i trochu skresluje

Napsal: 11 pro 2007, 23:23
od MALDAR
noční záře

Napsal: 11 pro 2007, 23:31
od MALDAR
Velbloud píše:add 1) doma mám fotky dám Ti je sem abys to viděl.. pokud dáš sportovní flitr jen takhle, dostává se ti do něj horkej vzduch a nejen že tím zůstává přinejmenším výkon na stejnu jako origo... při horší variantě Ti ještě poklesne.. proto ho musíš odstínit od motoru a přivést k němu studenej vzduch.. pak teprve je k něčemu

add 2) záleží na co chceš corsu používat, jeslti jen na denní ježdění, nemá cenu moc experimentovat se zvedáním výkonu, protože Ti hodně poroste spotřeba. tzn. max ještě upravit výf. potrubí.. Pokud chceš zvedat výkon víc (na což tento motor není tolik koncipovaný) - tak svody, vačky, upravené sání.. atd...
Na tu prvni oKdzž bych to tak upravil aby mi sel jen studenej vzduch do motoru tak zase v zimne bude problem dosahnout porovzní teploty?? ne?? už tet mam pocit ze se mi auto nejak dlouho zahříva. Když je venku - 10 a ja zacnu topit pri tom aniž bych mnel motor zahraty na 80C tak samozřejmne mi to spatne topi to je pochopitelne ale kdyz vypnu topeni tak mi teplota rapidne leze nahoru a zase zapnu tak zase leze dolu je to normalní Nebo to je nejake pojebane.

Napsal: 21 dub 2008, 23:48
od Dojed
jj moooc pěkna...viděli jsme se v kopru :wink:

Napsal: 22 dub 2008, 00:16
od Pívas
MALDAR píše:
Na tu prvni oKdzž bych to tak upravil aby mi sel jen studenej vzduch do motoru tak zase v zimne bude problem dosahnout porovzní teploty?? ne?? už tet mam pocit ze se mi auto nejak dlouho zahříva. Když je venku - 10 a ja zacnu topit pri tom aniž bych mnel motor zahraty na 80C tak samozřejmne mi to spatne topi to je pochopitelne ale kdyz vypnu topeni tak mi teplota rapidne leze nahoru a zase zapnu tak zase leze dolu je to normalní Nebo to je nejake pojebane.
Provozní teploty motor dosáhne bez problému :D teda když je v pořádku termostat.Já osobně v zimě zapínám topení až před dosáhnutím pracovní teploty a to ze dvou důvodů: kvůli nižší spotřebě a menšímu opotřebení motoru.Intenzita nastavení topení by neměla ovlivňovat teplotu motoru, to by nasvědčovalo špatnému termostatu (studený motor).Poznáš to tak, že když máš teplý chladič a nedosáhl si pracovní teploty motoru. :D

Napsal: 02 kvě 2008, 17:16
od MALDAR
Dojed píše:jj moooc pěkna...viděli jsme se v kopru :wink:

abych pravdu rekl nevim co se ti na ni liibilo je to obyc auto ale jinak dekuji

Napsal: 03 kvě 2008, 12:26
od Ozzy_vita
to auto kdyby mělo nohy tak tě nakope do prdele :lol: .. pěkně tomu dáváš i zastudena.. Moje nervy :lol:

Napsal: 03 kvě 2008, 22:41
od MALDAR
Ozzy jj jasne tak je treba to trochu pohonit ale vim na co narazis posledne cca patek myslim si stal na parkingu HOMOLA a.s jsem tomu dal at vis ze jsem projel.

Napsal: 04 kvě 2008, 09:38
od Ozzy_vita
Já na ten Tvůj odjezd vyloženě čekal :lol:

Napsal: 04 kvě 2008, 14:58
od MALDAR
:lol: :lol: :lol:

Napsal: 04 kvě 2008, 15:18
od MALDAR
dalsi fotecka

Napsal: 04 kvě 2008, 18:31
od Ozzy_vita
Pěkňůůůůůčke :wink:

Napsal: 30 kvě 2008, 07:30
od kony
pěknej kousek a krásná noční záře!!!