Stránka 2 z 4
Napsal: 23 úno 2008, 21:23
od Berry
Byt tebou vzal bych litr sice o mam anadaval jsem tak je to dobry moderni motor,a le pozor mai sve neduhy a muze se prodrazit , ale kdyz by jsi heldal tak jsem psal dlouhy clanek ohledne tohoto motoru, a kdyz by jsi to nasel a mel nejaky dotaz nebo cokoli, tak napis klidne SZ a napisu rady a tipy jinak motor je supr na povinne ruceni, spotrebu i pruznost a do mesta a okoli supr, ale tak hlavne bacha na elektriku motoru a vahu vzduchu a cidla na vacce a teploty motoru
Napsal: 23 úno 2008, 21:31
od Havli
C14NZ to je motor,nic tam z těch moderních vymožeností není a co tam není ,to se neposere

Napsal: 23 úno 2008, 21:34
od Svoby
jo to je motor a dá se snim jezdit do 14ti litrů

Napsal: 23 úno 2008, 21:37
od Havli
Ale taky za
6 
Napsal: 23 úno 2008, 21:39
od Berry
Ja kdyz ybch vybiral dneska tak bych zkousel najit limitovanou edici s motrem C14SEL 63KW to je motor 1.4 8V a nebo co ma bloud X14XE +.č 16V 66Kw , bal bych se GSI po faceliftu X16XE 1.6 16V 78Kw maji problemy se spotrebou oleje a to priznava i sam opel a tak ja si myslim nepovedeny motor, chyby vyreseny uz trosku v X16XEL 74Kw, (astra F, G a Vectra B), ale to se do corsy nedavalo

Napsal: 23 úno 2008, 21:41
od Svoby
ale ty 1.6 16V v tigrách už ulej nežraly ne??
Napsal: 23 úno 2008, 21:46
od Vtomas
Napsal: 23 úno 2008, 21:47
od Svoby
našel jsem s turbem 300 koňovou....to by bylo peklo

Napsal: 23 úno 2008, 21:51
od Berry
Prave ze ty v tigrach mely problem a jaky

, ale mcos e o tom nemluvi si myslim, jinak jak pise Vtomas, privezt si z Nemecka corsu s motorm C20XE uz v TP a je to

a to turbo je zbytecne moc protoze takovy vykon ti predek nepobere v adekvatni zatahu a bude to hraba ta hrabat videl sjem par cors 4X4 Turbo to pak ma smysl, jiank C20XE upravena mirne by turbu na rozjed dala, protoze by nehrabala(tolik) a halvne kdo s tim jede a jak to umi

Napsal: 23 úno 2008, 21:53
od Vtomas
jjjj turbo je turbo, ale bohatě by mě stačil 2.0 16V - hlavně na papírech

Napsal: 23 úno 2008, 21:56
od Svoby
jednou snad bude
Napsal: 23 úno 2008, 21:57
od Berry
Tady v ČR je to parta byrokratu a blbcu, nechapu proc to nejde udelat jako v nemecku kdyz to tam projde zkusebnou a TUV, tak jde vse do TP, a tady ti nedovoli ani o palec vetsi kola a podobne veci, jsme priraven na cajty az me chytnou za kola, at si radsi hlidaji ty stary keply bez technicky prorezli skrz na skrz a podobne, tohle me dosaze nasrat mamu kontrolovly v novy ibize a koelm jezdili schnily skodovky a oni delali ze nic, no je ale na preshubu, no to jsme vlozil takove ot ohledne zapsani veci do TP,a le je jich celkem dost v Nemecku s C20XE, ale jak rikam bohate staci co ma Bloud 1.4 16V na normos jezdeni

Napsal: 23 úno 2008, 21:57
od Vtomas
jednou:
to budu mít 3 auta 2kozy - litr, dvoulitr a offroada

Napsal: 23 úno 2008, 21:59
od Svoby
přemejšlim že bych prodal corsu a koupil 106 1.6GTi, nebo kďoura 2.0GSi
už mě sere že mě každej dá na sprintech

Napsal: 23 úno 2008, 22:00
od Berry
Tak to mame podeobne predstavy, Ja bych chtel jednu Cateru, jednu Antaru (Fronteru) a corsu C20LET pripadne Opel GT
