Stránka 2 z 9

Napsal: 11 čer 2007, 22:02
od Beruna
Na kotouče z astry GSI stačej 14" ráfky.

Napsal: 12 čer 2007, 07:20
od Berry
To je pravda, tyk jsem videl astry na 14 zimakach a vse ok 8)

Napsal: 14 čer 2007, 18:16
od Tiger.s
Skoušel se už nikdo dívat po těch 4*100 s cali turbo?? :D

Napsal: 14 čer 2007, 20:33
od Velbloud
myslím že Erik říkal, že to má nějakej jeho kamarád... a on sám že má ze Zafiry OPC

ale pokud nechceš opravdu dělat swap za dvoulitra, tak ti do nějakých 150 - 160 koní stačí jen ty z gsi ;o)

Napsal: 15 čer 2007, 07:21
od Erik
Tiger.s píše:Skoušel se už nikdo dívat po těch 4*100 s cali turbo?? :D
Predni myslis ne?

V Nemecku, Holandsku, Anglie atd se normalne koupis...

Anebo s Meriva 280mm anebo s Fiat Coupe a trosku predelat.
Velbloud píše:ale pokud nechceš opravdu dělat swap za dvoulitra, tak ti do nějakých 150 - 160 koní stačí jen ty z gsi ;o)
No, ja bych to uy dopurucoval na Corsa kdyz ma vice nes 125 koni...

Ja jsem taky jezdyl s 1,4 s powerboxem, s brzdy s Calibra Turbo.
Aspon to brzdy, to je vzdy bezpecni. Radsi na vice nes malo.
Kdyz musis koupit nove kotouce, trmeni predelat, desticky atd, tak to te nevide mnohem drasi, kdyz to vemes hned vetsi...

:D

Napsal: 15 čer 2007, 11:53
od Tiger.s
A na kolik výjdou přemýšlím že se po druhý mimoni do toho pustím :D

Napsal: 15 čer 2007, 11:54
od Tiger.s
Velbloud píše:myslím že Erik říkal, že to má nějakej jeho kamarád... a on sám že má ze Zafiry OPC

ale pokud nechceš opravdu dělat swap za dvoulitra, tak ti do nějakých 150 - 160 koní stačí jen ty z gsi ;o)
Stím souhlasím z Erikem když už tak si malinko připlatím a budu mít rezervu čassem chci do motoru ještě svody a vačky tak proto :D :D

Napsal: 15 čer 2007, 12:38
od Erik
Tiger.s píše:A na kolik výjdou
Obrázek

http://www.mathijssentechnics.nl/start. ... hid=&lvid=

Obrázek

http://www.mathijssentechnics.nl/start. ... hid=&lvid=

Jine firmy se jnak nespomenu, tady v Cesku nejsem moc s nima v kontaktu haha

Napsal: 15 čer 2007, 12:56
od Tiger.s
Superr díkkyyyyy :tuli: :D Jedu se podívat na vrakáč na zadní nápravu :)

Napsal: 15 čer 2007, 13:34
od Erik
Zadni s kotouce, je zase uplne nice jineho...

Napsal: 17 čer 2007, 13:53
od Tiger.s
Erik píše:Zadni s kotouce, je zase uplne nice jineho...
Vím :wink: :wink:

Napsal: 22 čer 2007, 11:17
od Velbloud
Nevíte náhodou jestli tyhle kotouče by šly na brzdiče z X20XE?

http://www.speedpro.cz/catalog/product_ ... cts_id=828

256 mm by mělo jít.. jen nevím šířku ;o(

Napsal: 22 čer 2007, 12:53
od Erik
Velbloud píše:Nevíte náhodou jestli tyhle kotouče by šly na brzdiče z X20XE?

http://www.speedpro.cz/catalog/product_ ... cts_id=828

256 mm by mělo jít.. jen nevím šířku ;o(
Stred asi bude jinej.

X20XE brzdy budou asi jinak, tech bych nepouzival, asi ani nebudou 256mm

Ale s C20XE jak kazdej pouziva, tak maji 24mm tlouska :D

Napsal: 23 čer 2007, 21:13
od Beruna
VW má středovou díru o 0,5 mm větší, tek nevím jak by to tam šlo, X20XEV má taky kotouč 256 a 24 mm šířku, ale jestli to ten člověk koupil za 4800 Kč, tak není moc zdravej. Nové na www.mjauto.cz stojí 1390 Kč kus, takže není o čem přemýšlet. Doporučuji ale koupit ATE Powerdisk + desky ATE, protože Brembo nedělá desky.

Napsal: 21 črc 2007, 22:43
od jezisekx
panove mam motor 1.2i ale budu ho menit na 1.4 nebo 1.6 tim padem budu menit kotouce muzu pouzit tyto?

http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... ber=103469

se tam zadava typ motoru tak nevim jakej mam zadat ale myslim ze original co tam ted mam nebo ne?

a kdyz koupim ty 236x20 musim koupit aj nove brzdice?