Stránka 2 z 9
Napsal: 11 čer 2007, 22:02
od Beruna
Na kotouče z astry GSI stačej 14" ráfky.
Napsal: 12 čer 2007, 07:20
od Berry
To je pravda, tyk jsem videl astry na 14 zimakach a vse ok

Napsal: 14 čer 2007, 18:16
od Tiger.s
Skoušel se už nikdo dívat po těch 4*100 s cali turbo??

Napsal: 14 čer 2007, 20:33
od Velbloud
myslím že Erik říkal, že to má nějakej jeho kamarád... a on sám že má ze Zafiry OPC
ale pokud nechceš opravdu dělat swap za dvoulitra, tak ti do nějakých 150 - 160 koní stačí jen ty z gsi ;o)
Napsal: 15 čer 2007, 07:21
od Erik
Tiger.s píše:Skoušel se už nikdo dívat po těch 4*100 s cali turbo??

Predni myslis ne?
V Nemecku, Holandsku, Anglie atd se normalne koupis...
Anebo s Meriva 280mm anebo s Fiat Coupe a trosku predelat.
Velbloud píše:ale pokud nechceš opravdu dělat swap za dvoulitra, tak ti do nějakých 150 - 160 koní stačí jen ty z gsi ;o)
No, ja bych to uy dopurucoval na Corsa kdyz ma vice nes 125 koni...
Ja jsem taky jezdyl s 1,4 s powerboxem, s brzdy s Calibra Turbo.
Aspon to brzdy, to je vzdy bezpecni. Radsi na vice nes malo.
Kdyz musis koupit nove kotouce, trmeni predelat, desticky atd, tak to te nevide mnohem drasi, kdyz to vemes hned vetsi...

Napsal: 15 čer 2007, 11:53
od Tiger.s
A na kolik výjdou přemýšlím že se po druhý mimoni do toho pustím

Napsal: 15 čer 2007, 11:54
od Tiger.s
Velbloud píše:myslím že Erik říkal, že to má nějakej jeho kamarád... a on sám že má ze Zafiry OPC
ale pokud nechceš opravdu dělat swap za dvoulitra, tak ti do nějakých 150 - 160 koní stačí jen ty z gsi ;o)
Stím souhlasím z Erikem když už tak si malinko připlatím a budu mít rezervu čassem chci do motoru ještě svody a vačky tak proto

Napsal: 15 čer 2007, 12:38
od Erik
Tiger.s píše:A na kolik výjdou
http://www.mathijssentechnics.nl/start. ... hid=&lvid=
http://www.mathijssentechnics.nl/start. ... hid=&lvid=
Jine firmy se jnak nespomenu, tady v Cesku nejsem moc s nima v kontaktu haha
Napsal: 15 čer 2007, 12:56
od Tiger.s
Superr díkkyyyyy

Jedu se podívat na vrakáč na zadní nápravu

Napsal: 15 čer 2007, 13:34
od Erik
Zadni s kotouce, je zase uplne nice jineho...
Napsal: 17 čer 2007, 13:53
od Tiger.s
Erik píše:Zadni s kotouce, je zase uplne nice jineho...
Vím

Napsal: 22 čer 2007, 11:17
od Velbloud
Nevíte náhodou jestli tyhle kotouče by šly na brzdiče z X20XE?
http://www.speedpro.cz/catalog/product_ ... cts_id=828
256 mm by mělo jít.. jen nevím šířku ;o(
Napsal: 22 čer 2007, 12:53
od Erik
Stred asi bude jinej.
X20XE brzdy budou asi jinak, tech bych nepouzival, asi ani nebudou 256mm
Ale s C20XE jak kazdej pouziva, tak maji 24mm tlouska

Napsal: 23 čer 2007, 21:13
od Beruna
VW má středovou díru o 0,5 mm větší, tek nevím jak by to tam šlo, X20XEV má taky kotouč 256 a 24 mm šířku, ale jestli to ten člověk koupil za 4800 Kč, tak není moc zdravej. Nové na
www.mjauto.cz stojí 1390 Kč kus, takže není o čem přemýšlet. Doporučuji ale koupit ATE Powerdisk + desky ATE, protože Brembo nedělá desky.
Napsal: 21 črc 2007, 22:43
od jezisekx
panove mam motor 1.2i ale budu ho menit na 1.4 nebo 1.6 tim padem budu menit kotouce muzu pouzit tyto?
http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... ber=103469
se tam zadava typ motoru tak nevim jakej mam zadat ale myslim ze original co tam ted mam nebo ne?
a kdyz koupim ty 236x20 musim koupit aj nove brzdice?