Cukání za studena

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

dejwik> Je otřesný že musíš takhle lítat kolem nový káry. :cry: Přitom novotu koupí člověk proto aby se nemusel krom benzínu a oleje o nic starat :wink:
Asi až po faceliftu Déčka to bude teprve ono ,až vychytaj mouchy :lol: :lol:
dejwik
Příspěvky: 5
Registrován: 07 říj 2008, 19:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejwik »

Havli píše:dejwik> Je otřesný že musíš takhle lítat kolem nový káry. :cry: Přitom novotu koupí člověk proto aby se nemusel krom benzínu a oleje o nic starat :wink:
Asi až po faceliftu Déčka to bude teprve ono ,až vychytaj mouchy :lol: :lol:
No ja pevne doufam, ze uz mi to vyresej, pac jinak je to suprova kara. Ale tohle me fakt uz zacina poradne tankovat. Hlavne zas ted v tomhle pocasi, kdy to zas zacina delat. Uz jsem se naucil proti tomu vic pridavat plyn, to pak tolik nedela. Ale to neni reseni.
Corsa D 1.2 16V, r.v. 2006
Uživatelský avatar
ondrap
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 125
Registrován: 06 zář 2008, 21:37
Bydliště: okolo Brna

Příspěvek od ondrap »

Taky mi to dělá za studena na corse C 1.0 , ale jen než se rozjedu z jedničky na dvojku, .. pak už je klid.
dejwik
Příspěvky: 5
Registrován: 07 říj 2008, 19:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejwik »

ondrap píše:Taky mi to dělá za studena na corse C 1.0 , ale jen než se rozjedu z jedničky na dvojku, .. pak už je klid.
JJ presne jen na jednicku, koukam ze to tedy neni neduh jen motoru 1.2 :-D Jeste poznatek, ptal jsem se panu v servisu, jestli tedy maji jeste nejaka dalsi auta, kterym to taky dela, kdyz si mysli, ze je to softwarova zalezitost. Tak mi rekli ze vi jenom o me, zrejme asi v tomto servisu a ze nejde o malou firmu (Srba servis), ale ze panove v nemecku pry o problemu vedi a ze je to urcite softwarova zalezitost. Pry se tam nejak zasekava AGR, nevim, jestli to ma s tim souvislost, a nebo jestli mi to rekli jen, aby mi neco rekli. Tak snad to vyresi i pro motory 1.0.
Corsa D 1.2 16V, r.v. 2006
jiroun
Příspěvky: 15
Registrován: 03 pro 2007, 23:46

Mě taky cuká za studena

Příspěvek od jiroun »

Nazdárek...mam ten samej broblém.Rozjezd za studena,to je katastrofa.Vyřešil to už někdo?Písněte prosím.Dlouho to tu nikdo neřešil.Nemužou to bejt svíčky nebo váha vzduchu :roll:
Lupa89
Příspěvky: 30
Registrován: 13 říj 2008, 15:33
Bydliště: jílové

Příspěvek od Lupa89 »

me to dela taky na corse A c12nz motor prene to je jak krivej pritlacak nebo lamela ale nak to prestalo nebo sem se s tim naucil pracovat tak aby to nedelalo delalo to nejvic kdyz sem s tim zacinal jezdit ale nacil sem se nak spravne poustet spojku a nedela to a diky tomu sem se naucil tak pracovat se spojkou ze se rozjedu i do docela prudkyho kpce bez plynu tak jestli ten problem je stejnej u nas vsech tak jedine vetsi cit na spojku vam muzu poradit nebo jak uz nekdo psal vic plynu na rozjezd jinak to delam tak ze spojku dam do skoro plnyho zaberu tam ji malilinkou chvilku podrzim aby jakoby prestala prokluzovat a pak ji teprve pustim uplne

jo ale me to dela kdy se tomu chce ne jenom za studena nejvic to ma snahu delat pri popojizdeni v kolone
spojka je ale puvodni a je na ni asi 180 tisic a sjeta neni na nejty to sem se koukal
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Lupa89 píše:me to dela taky na corse A c12nz motor prene to je jak krivej pritlacak nebo lamela ale nak to prestalo nebo sem se s tim naucil pracovat tak aby to nedelalo delalo to nejvic kdyz sem s tim zacinal jezdit ale nacil sem se nak spravne poustet spojku a nedela to a diky tomu sem se naucil tak pracovat se spojkou ze se rozjedu i do docela prudkyho kpce bez plynu tak jestli ten problem je stejnej u nas vsech tak jedine vetsi cit na spojku vam muzu poradit nebo jak uz nekdo psal vic plynu na rozjezd jinak to delam tak ze spojku dam do skoro plnyho zaberu tam ji malilinkou chvilku podrzim aby jakoby prestala prokluzovat a pak ji teprve pustim uplne

jo ale me to dela kdy se tomu chce ne jenom za studena nejvic to ma snahu delat pri popojizdeni v kolone
spojka je ale puvodni a je na ni asi 180 tisic a sjeta neni na nejty to sem se koukal
Že by autoškola? :lol: Tady řeší problém cukání motoru a ne spojky.Spojka má fungovat.
:sane: :roztleskavacka: :sane:
jiroun
Příspěvky: 15
Registrován: 03 pro 2007, 23:46

re:

Příspěvek od jiroun »

Máš recht,taky sem to nepochopil :o :urcite?:
Uživatelský avatar
DaveP.
Příspěvky: 23
Registrován: 10 led 2008, 18:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DaveP. »

Ahoj, to co píše Lupa89 mi to dělá taky a záleží jak pustím spojku. Dokud jsem s tím neuměl, tak se to při rozjezdu třáslo. Ale tohle je problém, co s tímhle tématem nemá co dělat :D
A teď k tématu - taky se mi to cukání motoru za studena stává.. dokonce, když chci jet 20km/h do mírného kopce na dvojku (při úplně studeném motoru), tak to začne kuckat, musím vyřadit a na chvíli prošlápnout plyn. Pak se chytne. Ale když to držím v rozumných otáčkách (2500ot./min), tak je vše ok, ani necuká. Prostě se nesmí motor hned po nastartování za studena přidusit.
Corsa B X12SZ aneb 33kW pro ekonomickou jízdu.
Kuba
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2008, 23:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou

cukání za studena

Příspěvek od Kuba »

Ahoj,mám B 1.0 12V a jakmile vychladne motor uplně,tak po nastartování cuká,teda spíš při rozjezdu když dám víc jak čtvrt plynu tak je naprosto mrtvej,takže to musím šimrat za jedna,pomaličku přidávat,dát za dva,maličko přidat,ale musí bejt rovina jinak to netáhne vůbec ale po cca 400metrech chytne dech a jede normál.. a začlo to dělat až jak se ochladilo víc.svíčky nový,palivovej filtr taky,vzducháč taky... Má někdo řešení???
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Já to nechápu,mám starou mrtvici a ráno v 5 jí natočim a jede jak šlak,studená i teplá,furt stejně gut :wink:
Uživatelský avatar
kamikazecz
Příspěvky: 22
Registrován: 10 lis 2008, 23:55
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kamikazecz »

to ze vam to cuka dela potenciometr nebo vaha vzduchu potenciometr stoji zhruba 1300 a pojede ti to jako drak...
Kuba
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2008, 23:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Kuba »

kamikazecz píše:to ze vam to cuka dela potenciometr nebo vaha vzduchu potenciometr stoji zhruba 1300 a pojede ti to jako drak...
podle čeho soudíš??? žádnou chybu to nehlásí......
Kuba
Příspěvky: 10
Registrován: 14 úno 2008, 23:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Kuba »

Havli píše:Já to nechápu,mám starou mrtvici a ráno v 5 jí natočim a jede jak šlak,studená i teplá,furt stejně gut :wink:
buď rád... můj litřík z mojím přičiněním má nahrkáno neuvěřitelnejch 254 000 km :cry: :cry: :cry: :cry: :roll:
jiroun
Příspěvky: 15
Registrován: 03 pro 2007, 23:46

Pořád cuká

Příspěvek od jiroun »

váhu mam novou(Magneti Marelli) a stejně cuká.zdaj se mi docela nízký votáčky při startu.Kolik vám to točí,než spadne sytič?Po padnutí sytiče to jede O.K. :jede_autem:
Odpovědět