Olej nad rysku -MAX-
- DaveP.
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 led 2008, 18:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo, třeba že bys nevěděl, že ti tam nechali starej filtr a nenechali to pořádně vykapat... Samozřejmě záleží na servisu, ale tohle si radši udělám sám a mám jistotu.
K tomu vyčištění od starýho oleje jsem koukal, že se prodává aditivum, který se tam naleje před výměnou, nechá chvilku běžet (asi uvolní nanesený svinstvo) a vypustí. Máte s tím někdo zkušenosti?
K tomu vyčištění od starýho oleje jsem koukal, že se prodává aditivum, který se tam naleje před výměnou, nechá chvilku běžet (asi uvolní nanesený svinstvo) a vypustí. Máte s tím někdo zkušenosti?
Corsa B X12SZ aneb 33kW pro ekonomickou jízdu.
- DaveP.
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 led 2008, 18:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: 13 říj 2008, 15:33
- Bydliště: jílové
tak sem dneska cihnul na ojel a pribilo mi tam z prostredku mezi ryskami 1 cm nad max tak se budu muset cihnout cim to je jinak olej leju 15W40 ale je to olej urcenej pro diesly
jinak ten olej nad max mohlo by to bejt tim ze treba nakej valec spatne pali ale to se mi moc nezda pac motor na 4 akorat se houpou otacky trochu pripada mi to jak kdyby jednou treba za 20 otacek jeden valec vynechal.
jinak ten olej nad max mohlo by to bejt tim ze treba nakej valec spatne pali ale to se mi moc nezda pac motor na 4 akorat se houpou otacky trochu pripada mi to jak kdyby jednou treba za 20 otacek jeden valec vynechal.
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- X.files
- Příspěvky: 26
- Registrován: 02 čer 2007, 21:23
- Bydliště: Raškovice
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsme měnili olej a lili méně, než je udáno výrobcem a ono ejhle. Je to přesně na rysce MAX... Měnili jsme samozřejmě i filtr (ten minulý nešel klasicky sundat, museli jsme ho propíchnout šroubovákem a vytočit) a také jsme čekali na nasáknutí, a vono nic moc... Aspoň je zajištěno kvalitní mazání!
POUČENÍ: Nevěřte všemu, co se píše...
POUČENÍ: Nevěřte všemu, co se píše...
Corsa B Sport 1,4 16V (X14XE)
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 01 čer 2008, 15:18
Stalo se uz nekdy nekomu, ze by mu spatne mu spatne merila merici tyc motoroveho oleje? Posledni dobou totiz zacinam mit cim dal tim silnejsi pocit, ze ta u me corsy je nejaka leva (motor 1.0 12V). Zacalo to pri vymene oleje: Byl jsem kousek nad minimem a dolil asi 0,2 l a uz jsem byl nad maximem. Tak jsem infusni hadickou trosku odsal...vytahl jsem z toho asi pul litru a uz jsem byl na minimu...po case jsem tam ten pul litr zase nalil, byl jsem nekde v pulce mezi ryskama min a max...Ujel jsem asi 1000km a uz jsem tu tycku vytahoval suchou. Dolil jsem asi 0,1-0,2 litru oleje a byl jsem presne na minimu.
Uz jsem z toho jelen. Hlavne kdyz tu rysku vytahnu, tak je bije do oci, ze ta hladina oleje je na ni sikmo...Pred vymenou jsem nemel problemy, doleval jsem asi 1litr oleje na 7000km. Premyslim, jesli to muze byt zmenou oleje (do vymeny nejaky noname a ted castrol magnatec, ale viskozitu jsem zachoval 10w40).
Zajedu s tim do garaze, vypustim olej a premerim to (pro klid v dusi, ono to neni zrovna prijemny, kdyz clovek vytahne tu merku suchou), popr. si tu blbou tycku znova okalibruju.
Zajimalo by me predevsim, jak to mereni presne funguje, zda se ta tycka nori primo do olejove vany, nebo jestli ma nejakou vlasni trubku a funguje to na principu spojenych nadob. Muzu nejak negativne ovlivni slon te tycky, kdyz zahybu s olejovou vanou? (z pocatku mi totiz nesel povolit ten vypustni sroub, musel sem s tim trochu zalomcovat)
Ma nekdo podobnou zkusenost?
Diky
Uz jsem z toho jelen. Hlavne kdyz tu rysku vytahnu, tak je bije do oci, ze ta hladina oleje je na ni sikmo...Pred vymenou jsem nemel problemy, doleval jsem asi 1litr oleje na 7000km. Premyslim, jesli to muze byt zmenou oleje (do vymeny nejaky noname a ted castrol magnatec, ale viskozitu jsem zachoval 10w40).
Zajedu s tim do garaze, vypustim olej a premerim to (pro klid v dusi, ono to neni zrovna prijemny, kdyz clovek vytahne tu merku suchou), popr. si tu blbou tycku znova okalibruju.
Zajimalo by me predevsim, jak to mereni presne funguje, zda se ta tycka nori primo do olejove vany, nebo jestli ma nejakou vlasni trubku a funguje to na principu spojenych nadob. Muzu nejak negativne ovlivni slon te tycky, kdyz zahybu s olejovou vanou? (z pocatku mi totiz nesel povolit ten vypustni sroub, musel sem s tim trochu zalomcovat)
Ma nekdo podobnou zkusenost?
Diky
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 01 čer 2008, 15:18
Jo, diky. Tenkrat, co mi to ukazovalo nad max jsem nalil 2,8 a meril jsem samozrejme na rovine a potom, co se nasakl filtr apod. Tim chci rict, dodrzel jsem vsechny intrukce
Ja to vyleju a doufam, ze dojdu k prekvapivymu zaveru, ze ta merka se tam proste moc ohyba a tutiz ukazuje mene, protoze je ve vetsi vysce. (doufam )
Ja to vyleju a doufam, ze dojdu k prekvapivymu zaveru, ze ta merka se tam proste moc ohyba a tutiz ukazuje mene, protoze je ve vetsi vysce. (doufam )