Stránka 2 z 2

Napsal: 12 srp 2009, 13:04
od Maro
Neuděláš a nejde to... máš jinej obsah a 8V a tímto 1.4 nenahradíš... a takhle ptákovina co prodává na aukru... je další sračka a bláboly aby na sebe upoutal pozornost a ještě ti to nepomůže... když už chceš nahnat výkon, tak si to nech přečipovat. A nebo rovnou vyměn motor.. tod muj názor.

Napsal: 12 srp 2009, 13:14
od Lukkas
Maro>>> Cross to asi myslel tak, že je to úplná kravina :) A né, že si to bude kupovat ...... Co ty lidi prostě vymyslej za pí*oviny :zed:

Napsal: 12 srp 2009, 13:37
od Maro
Však jo...beru to tak... jen mu prostě říkám at to nekupuje, že to jsou vyhozené prachy za nic. Sorry Crossi, nemyslel jsem to tak.

Napsal: 19 říj 2009, 02:13
od martin.adamek
Havli píše:Denní svícení (...) atest to nemělo ani omylem :lol:
U LED denních světel "s atestem" je někdy háček v tom, že atest je na obrysovku (třeba na přívěs, nebo jako pozička nahoru na skříň nad kabinou), která má svítit jako 5W žárovka.
Jenže denní světlo má svítit jako 20W žárovka.

Takže občas někdo homologovanou bílou LED obrysovku prodává jako denní světlo, a malér je na světě.
(teda viděl jsem Hella denní světlo s 16W žárovkou, ale to je nějaká anomálie, ostatní žárovkový jsou á 20W)

Napsal: 25 pro 2009, 20:31
od toxik-q
ze ja jsem si o to nenapsal jeziskovy :evil: s takovymi parametry bych z toho mel letadlo :lol: MAGNETIZER

Napsal: 25 pro 2009, 20:46
od Keil
chjo, skoda, ze to neni pro muj objem :lol: nechapu, jak to ti lide mohou tak aktivne kupovat v takovem mnozstvi

Napsal: 25 pro 2009, 22:12
od Honz@
Keil - protože jsou naivní jako kráva. stačí jim nakukat že budou mít něco zadarmo nebo že jim to přidá tolik a tolik výkonu a stojí to pár peněz.
ach jo Češi :roll:

Napsal: 26 pro 2009, 01:02
od Hosak
:D kupim 2 magnety za par drobnich obmotam to izolepou okolo palivovej hadicky a mam MAGNETIZER :D

Napsal: 13 led 2010, 17:52
od NoX
http://www.4cc.eu/E85_pulstar.htm mrknete se na tohle, to jsou tak straslivy kecy :-D po precteni tohodle se vubec divim, ze moje auto jezdi i na normalni svicky :-D

libi se mi svicka s vykonem 1000kw.. kurna, najit cestu jak ji dostat na prevodovku, bych jezdil jen na svicky :-D

presunuto do tematu k tomu urcenemu :roll: rekl bych ze to do topicu o Ethanol E85 nepatri :evil: by tox

Napsal: 13 led 2010, 17:55
od Keil
jojo :lol2: , si myslim, ze kdybys udelal analyzu... rozbil je a koukl co je uvnitr... tak to bude uplne to stejne jako v jinych... jen v cene mnohonasobne se to bude lisit :lol:

Napsal: 13 led 2010, 18:03
od NoX
hlavne se mi libi to, jak pulzni svicka neustale zapaluje :-))
mas otevrenej ventil, smes jde do valcu a hle, pulzni svicka ti to proslehne zpatky do sani :-D

a cloveka potesi, kdyz sice DIS modul/rozdelovac rikaji "ted nic nedelej" a svicka pali v klidu dal :-)) a jiskra bude mohutnejsi, to taky tesi :-))

Napsal: 13 led 2010, 18:05
od Keil
hh, nejspise tam bude vlastni termonuklearni zdroj energie pro stale jiskreni... :lol: a hlavne ti zvysi maximalni rychlost!

Napsal: 13 led 2010, 18:06
od Arci
No tohle je opravdu smesne.. Nedovedu si predstavit jak se ve svicce zvisi napeti a energie vyboje kdyz je to pasivni clen :P ... Ale jinak jsem se timto jednu chvilku zabival (pokud napisete do vyhledavace "Plasma Spark Plug" tak se o tom da cist celkem dlouho nebo youtube) a testoval na sekacce, kazdopadne to bylo celkem slozite a ke sve funkci to potrebovalo 230V ze zasuvky (prikon 600W v max otackach na jednom valci :twisted: ) a musim rict ze na chodu motoru to rozhodne znat bylo.... (a nejiskrilo to porad ale jen to zvysilo energii vyboje) Ale pouzivat to v aute je nesmysl protoze co se ziska se opet strati na menici napeti :-( a o zivotnosti svicek ani nemluvim (po hodine provozu KO)... Ale aby to nekdo integroval do svicky bez externiho napajeni :lol: , To asi prileteli z marsu :lol: ....