Stránka 2 z 17
Napsal: 24 zář 2007, 20:05
od pepex
mam takovej pocit,že na chladiči je čidlo se 3 nebo 4 kontaktama a podle teploty vody v chladiči to spíná vrtuli...protože když se motor ohřeje,pustí termostat vodu do II. okruhu,tzn přes chladič.
Takže když stojíš voda v chladiči se neochlazuje(bez náporu,protože *náporový chladič*) a čidlo zajistí sepnutí vrtule.Tak si to přeber
Myslim si,nevim co máš pod kapotou,ale zkus hledat na boku chladiče z pohledu do motoru na levo...
Hodně štestí.
A tak sem si to po sobě přečet a mám ze sebe radost...

Napsal: 24 zář 2007, 20:08
od pepex
Havli píše:No termostat nestojí moc snad 250.- horší je ta výmněna, je u rozvodů,jak je vodní pumpa,tak docela vopruz. Musí se sundat rozvodovej řemen tuším, no na

ale nevim přesně zatim sem to nedělal

nechci kecat ale myslim si že motory NZ nebo SZ maj pumpu na drážkovej řemen,ne na rozvodovej...
ňewjem..
Napsal: 24 zář 2007, 22:22
od Havli
To Pepexx Asi máš pravdu,já to mám z druhý ruky

Mám ten starej motor jednobod co byl snad v Kadetech.
Napsal: 25 zář 2007, 06:11
od toxik-q
no muzu rict 100% ze ani z leve strany ani z prave strany chladice zadny cidlo nemam

Napsal: 25 zář 2007, 08:15
od tomert23
no ja ho mám na pravej strane.viem to lebo som si z neho tahal káble do kabiny.teraz to mám tak že mi zapína okolo 100 stup. ale ked chcem tak si ho zapnem s kabíny ,ked som v kolonach alebo ked idem do dlhých kopcov.
Napsal: 25 zář 2007, 11:34
od toxik-q
ua zmena sem slepej je tam jak rikate a je v riti

omlouvam se

Napsal: 07 říj 2007, 18:11
od Flai
Jak jse vam zapina ventilator-konkretně u cečkovky 1.2 16V/55kw r.v.2003 ?Jak s ni jedu po městě,tak motor vždy dosahne 90stupnu a sepne jse ventilatot.Možna to tak ma byt,protože chladici kapaliny je tam asi necele 3litry

Napsal: 07 říj 2007, 18:13
od Flai
ne kdy jse sepne ventilator ale jestli je možne aby jse takto zahřivala?
Napsal: 07 říj 2007, 22:06
od mikro
Proč ne. Podstatný je to, aby se nedostala přes 100. Já u sebe sem to zatim ještě nějak extra nevysledoval, ale co vim, tak u tátový Astry to je tak, že to vyběhne od studena až do 90, pak sepne ventilák spadne to na 80, vypne, pak na 90 zapne a tak pořád dokola.
Termostat GM - vecnej problem
Napsal: 18 lis 2007, 11:03
od Vtomas
ahoj stava se vam taky? - corsa B 1.0 - strasne pomalu se ohriva motor. Teplota vody vysplha na 92 stupnu az po takovejch 7km - zda se mit to strasne moc.
Puvodni termostat - byl neustale otevrenej v jednom miste (byl nakej pokroucenej

)takze to ani nevysplhlo na provozni teplotu.
Ted jsem zjistil ze to zacina delat to same a ten termosat je tam neco pres 25tis km - nejspis zustava opet trosicku otevrenej a kdyz to vysplha po dlouhe dobe nad 60stupnu tak tech 90 je tam hned - nejpis kdyz se trosicku ohreje tak dolehne a znovu se otevre
uvozuju ze uz asi koupim repliku a ne original
Napsal: 18 lis 2007, 12:20
od Svoby
Hele zrovna včera sem vyndaval termostat- to je náhoda, taky se mi motor vůbec neohřeje, teplota nevyleze ani k první čárce, zkoušel sem ho a byl dobrej , tak nevim......
Napsal: 18 lis 2007, 14:29
od Vtomas
svoby: vis ja si myslim e zustava priotevrenej a tim padem je v pr... nebo zkus kdyz se ti ohrejva motor tak sahni na chladic - chladic by mel bejt studenej az do 90 stupnu a pak se otevre termostat tak se to pusti do velkyho okruhu tzn. do chladice - staci kdyz je mirne priotevrenej a pousti to hned tam
Napsal: 18 lis 2007, 14:50
od sladas opc
mám asi taky problém s termostatem topí mi to všechno dobře ale když se motor ohřeje k 90 stupnum tak to zas pak spadne pod 90 stupnu,chladič je horkej a hadice od termostatu taky,ale myslím že to víc žere,tak nevim čím to,ale mám tušení na termostat
Napsal: 18 lis 2007, 16:15
od pepex
mě to taky víc žere,tak cca 15 l / 100...Mám taky podezření na termostat,ale když to topí hned...
Napsal: 18 lis 2007, 16:48
od toxik-q
jezis 15L/100? tak to je docela mazec ne? take mam nizsi teplotu a zere to o poznani vic ale na 15 to je fakt mazec
