Stránka 2 z 17

Napsal: 24 zář 2007, 20:05
od pepex
mam takovej pocit,že na chladiči je čidlo se 3 nebo 4 kontaktama a podle teploty vody v chladiči to spíná vrtuli...protože když se motor ohřeje,pustí termostat vodu do II. okruhu,tzn přes chladič.
Takže když stojíš voda v chladiči se neochlazuje(bez náporu,protože *náporový chladič*) a čidlo zajistí sepnutí vrtule.Tak si to přeber 8)

Myslim si,nevim co máš pod kapotou,ale zkus hledat na boku chladiče z pohledu do motoru na levo...
Hodně štestí.

A tak sem si to po sobě přečet a mám ze sebe radost... :lol: :lol: :lol:

Napsal: 24 zář 2007, 20:08
od pepex
Havli píše:No termostat nestojí moc snad 250.- horší je ta výmněna, je u rozvodů,jak je vodní pumpa,tak docela vopruz. Musí se sundat rozvodovej řemen tuším, no na hovno ale nevim přesně zatim sem to nedělal :lol:

nechci kecat ale myslim si že motory NZ nebo SZ maj pumpu na drážkovej řemen,ne na rozvodovej...



ňewjem..

Napsal: 24 zář 2007, 22:22
od Havli
To Pepexx Asi máš pravdu,já to mám z druhý ruky :lol: Mám ten starej motor jednobod co byl snad v Kadetech.

Napsal: 25 zář 2007, 06:11
od toxik-q
no muzu rict 100% ze ani z leve strany ani z prave strany chladice zadny cidlo nemam :roll:

Napsal: 25 zář 2007, 08:15
od tomert23
no ja ho mám na pravej strane.viem to lebo som si z neho tahal káble do kabiny.teraz to mám tak že mi zapína okolo 100 stup. ale ked chcem tak si ho zapnem s kabíny ,ked som v kolonach alebo ked idem do dlhých kopcov.

Napsal: 25 zář 2007, 11:34
od toxik-q
ua zmena sem slepej je tam jak rikate a je v riti :roll: omlouvam se :lol:

Napsal: 07 říj 2007, 18:11
od Flai
Jak jse vam zapina ventilator-konkretně u cečkovky 1.2 16V/55kw r.v.2003 ?Jak s ni jedu po městě,tak motor vždy dosahne 90stupnu a sepne jse ventilatot.Možna to tak ma byt,protože chladici kapaliny je tam asi necele 3litry :?:

Napsal: 07 říj 2007, 18:13
od Flai
ne kdy jse sepne ventilator ale jestli je možne aby jse takto zahřivala?

Napsal: 07 říj 2007, 22:06
od mikro
Proč ne. Podstatný je to, aby se nedostala přes 100. Já u sebe sem to zatim ještě nějak extra nevysledoval, ale co vim, tak u tátový Astry to je tak, že to vyběhne od studena až do 90, pak sepne ventilák spadne to na 80, vypne, pak na 90 zapne a tak pořád dokola.

Termostat GM - vecnej problem

Napsal: 18 lis 2007, 11:03
od Vtomas
ahoj stava se vam taky? - corsa B 1.0 - strasne pomalu se ohriva motor. Teplota vody vysplha na 92 stupnu az po takovejch 7km - zda se mit to strasne moc.
Puvodni termostat - byl neustale otevrenej v jednom miste (byl nakej pokroucenej :D )takze to ani nevysplhlo na provozni teplotu.

Ted jsem zjistil ze to zacina delat to same a ten termosat je tam neco pres 25tis km - nejspis zustava opet trosicku otevrenej a kdyz to vysplha po dlouhe dobe nad 60stupnu tak tech 90 je tam hned - nejpis kdyz se trosicku ohreje tak dolehne a znovu se otevre

uvozuju ze uz asi koupim repliku a ne original

Napsal: 18 lis 2007, 12:20
od Svoby
Hele zrovna včera sem vyndaval termostat- to je náhoda, taky se mi motor vůbec neohřeje, teplota nevyleze ani k první čárce, zkoušel sem ho a byl dobrej , tak nevim......

Napsal: 18 lis 2007, 14:29
od Vtomas
svoby: vis ja si myslim e zustava priotevrenej a tim padem je v pr... nebo zkus kdyz se ti ohrejva motor tak sahni na chladic - chladic by mel bejt studenej az do 90 stupnu a pak se otevre termostat tak se to pusti do velkyho okruhu tzn. do chladice - staci kdyz je mirne priotevrenej a pousti to hned tam

Napsal: 18 lis 2007, 14:50
od sladas opc
mám asi taky problém s termostatem topí mi to všechno dobře ale když se motor ohřeje k 90 stupnum tak to zas pak spadne pod 90 stupnu,chladič je horkej a hadice od termostatu taky,ale myslím že to víc žere,tak nevim čím to,ale mám tušení na termostat

Napsal: 18 lis 2007, 16:15
od pepex
mě to taky víc žere,tak cca 15 l / 100...Mám taky podezření na termostat,ale když to topí hned...

Napsal: 18 lis 2007, 16:48
od toxik-q
jezis 15L/100? tak to je docela mazec ne? take mam nizsi teplotu a zere to o poznani vic ale na 15 to je fakt mazec :roll: