Stránka 2 z 4
Napsal: 27 lis 2009, 12:34
od brunclee
Ok, tak baterku odpojuju stále, tak to už je asi vymazaný,ta historie...jenže porucha tam sstále je. Ted jsem sundal komplet výfuk,zkontrooval,vše ok...stále to samý.... jen nemužu chapy najít kde přesně je snímač otáček,mel by být u setrvačníku a nebo u řemenice nekde či alternátoru....ale prolejzám to znova pořád dokola a nemužu to najít.... z knížky Jakn na to na schematu nakreslený je,ale tam nic nemám...a čidlo teploty je jakoby hluboko zezadu za vstřikováním?Je tam nejaký čidlo, to jsem uvidel až ze spoda pod motorem co se hrabu...ale jinak je taky teplotní čidlo hned za hlavou vlevo na sání,ale to bude asi jen ukazatel teploty do budíku ne,na palubovku..?...hoši,sakra,něčim to musí bejt!

Napsal: 27 lis 2009, 13:37
od brunclee
Může mi někdo zkusit popsat, kde mám přesně hledat snímač otáček, mělo by být u setrvačníku, jenže kde nic tu nic a u rozvoďáku a řemenice jsem taky nic nenašel, tam je zezadu jen policajt,čidlo na snímání tlaku oleje ale nic víc.... prostě tam neni,ale mělo by ne?

a ještě nějaká rada, jak se dá nejlépe ozkoušet správná funkce Krokovacího motoru volnoběžných otáček?Dá se nějak ozkoušet když ho vyndám a nechám zapojený,sledovat zda se kousek hýba..... nějaké nápady a zkušenosti?

Motor je to C12NZ...
Napsal: 27 lis 2009, 13:45
od NoX
c12nz ten snimac nema, x12sz ho ma. c12nz ridi zapalovani jen podle hallova snimace v rozdelovaci
Krokovaci motorek se zkousi docela blbe, ale da se rozebrat a vycistit, nechal sem ho pul dne v benzinu a hned behal jak ma

jen si pak musis ozkouset,po vytahnuti z elektriky a naslednem zapojeni si pak znovu nastavuje doraz, aby dobre tesnil
Napsal: 27 lis 2009, 13:48
od brunclee
To jsem si myslel,to bych se pěkně nahledal...díky moc

a ten hall snímač v rozdělovači, muže bejt rozbitej a delat tu neplechu?já jen čistil kontakty na něm...ale jak vyzkoušet zda je dobrej......jezilo by pak ale auto po zahřátí už zase v poho a i v poho startovalo kdyby byl v haji?
Napsal: 27 lis 2009, 13:50
od brunclee
Ten motorek se dá vyndat,to jsem měl včera ale dá se tedy ještě více rozebrat jo?já tedy nevedel jak nebo jsem se aspon bál to nějak zkusit.....vážně jsem nevěděl jak se do něj dosat...
Napsal: 27 lis 2009, 14:18
od NoX
hall snima polohu vacky, bud funguje, nebo ne, nezalezi na teplote...
motorek se da rozdelat, ale nedelej to

spatne se sklada, radsi ho naloz do benzinu pres noc... zkus to cidlo teploty na sani,
Napsal: 27 lis 2009, 14:22
od brunclee
Já ho klidně rozeberu vid, já už toho rozebral

ale tak pokud stačí ho naložit takhle složený,tak třeba učinim jen to no.... a jak říkáš no, ještě poslední takovou možnost musim zkusit to čidlo teplotní.... ale pak už končim, už mě to neba.....ale sere mě to!

to se musí vyřešit.... s vaší pomocí se o určitě doladí,díky moc všem a tobě ......
Napsal: 27 lis 2009, 14:33
od NoX
jeste je tu jedna varianta, ale tu bych ti nepral

muzou to byt spatne tesnici ventily, nase corsa kvuli nim nechtela startovat taky... jenze tam byly hodne v haji, jednoho dne proste jela, jela, dokud byla tepla tak ok, a az pak vychladla, tak uz nenastartovala...priznaky podobne, mokry svicky, strileni do vyfuku,ale nenaskocila...
ale radsi zkus napred cidlo teploty.
Napsal: 27 lis 2009, 14:44
od brunclee
no,tuhle lahudku si nechávam radši až na posled no

taky o to mpřemýšlím,ale až s tim vážně nebudu vedet co,tak to shodim a zkouknu to no..... dělat to muže taky,to je jasný..... ale radši snad at je to jen čidlo

Napsal: 27 lis 2009, 16:04
od NoX
nemusis to ani shazovat, staci promerit tlaky ve valcich, jetli mas nejakyho znamyho treba na automobilovym ucnaku tak ti to udelaji za par stovek

Napsal: 29 lis 2009, 18:19
od brunclee
Zdar, tak o víkendu jsem na nic nového nepřišel, krokový motor volnoběhu je ok, vyčistil jsem nějaký ty kontakty, měl jsem dole celý výfuk a mám nové těsnění a prostě zatim žádná zmněna

Ted jsem s nim dokulhal ještě do servisu a ráno si to zkusej nastartovat a tak jsem zvědav zda něco vymyslej.... jsou to burani,ale tady zrovna možností moc nemám....snad jen kdyby se objevilo něco nového na diagnostice.... takže mimo čidla teploty a případné netěsnosti ventilů ještě nějaká rada,čim by to mohlo být?

už je to nekonečný...... no uvidim zítra co odborníci našli

Napsal: 29 lis 2009, 18:32
od NoX
at ti v tom servisu rovnou zmeri merakem tlaky ve valcich, kdyz to zkousi nastartovat
Napsal: 29 lis 2009, 18:42
od brunclee
To jsem mu ted řekl,at to přoměří, ale zase se mu nezdálo že yb to púak ale nejezdilo jinak normálně a pekne nestartovalo jen když se to malinko ohřeje....ale řekl jsem mu to tak snad to i tak proměří.... a dočetl jsem se,že by ventily měli mít hydraulický zdvihátka,tak pokud to tak je tak asi nemá smysl abych do toho lezl a snažil se to seštelovat,to už si těsnost šteluje samo co?.....
Napsal: 29 lis 2009, 18:53
od brunclee
A muže tu neplechu ještě dělat snímač tlaku v sacím potrubí? jde nějak vyzkoušet?myslím že asi nijak že? Četl jsem tady v ruzných forech,že pokjud je to rozbitý,dost se to pak ulejvá a to mi přijde jako muj problém?Ale pokud se motor ohřeje,tak u žby to nevadilo že to je rozbitý?...díky....
Nestartuje
Napsal: 29 lis 2009, 19:14
od Arci
No ja bych rek ze to bude snimacem teploty.. (ten za vstrikovanim na sani) ten u hlavy je jen na rucicku, jinak rozdelovac bych vypustil, predstih se serizuje sam (pokud jsi nesundaval rozdelovac pak se musi nastavit reference) no a snmac podtlaku to nebude taky.... Jinak ten tplomer zkusis jednoduse... ma dvy draty a pri pokojove teplote nameris 2,2-2,8 Kohmu, pri 0C 4,8-6,6 Kohmu a pri 80C 279-380 ohmu .... Jo a co kabely ke svicim?? jsou nove?? no a jeste by bylo dobre zmerit tlak na vstrikovani... jo a udelej diagnostiku RJ a posli sem cisla kodu co to hlasi. (pokud to neco hlasi)