Stránka 2 z 3

Napsal: 25 úno 2010, 15:55
od --blaster--
2litr bych dal taky... ale to je taky hodne prace okolo

Presednout na slabsi 1.4 , nejakou ? to se mi moc nechce :-D

Napsal: 25 úno 2010, 16:05
od Smithy
tak kup to z inzerce od petanka

Napsal: 25 úno 2010, 16:21
od LLuKKi
Chce za to moc. 2.0 koupíš za 5-12tis.

Napsal: 25 úno 2010, 17:19
od --blaster--
Jaka myslis ze je za to max cena ? Mozna bych do toho sel... pokud je v pohode...

Napsal: 05 kvě 2010, 07:34
od JOSEPH HRIWA
Zdravim kluci tak sem motor rozbral v prvnim valci byl olej... vsechny ostatni byli ciste krouzky tam jsou jen na tom prvnim je vybehanej ten stiraci ...myslite ze to je ta pricina ze to jelo na 3 válce a zralo 2l oleje na CCA 100km

Napsal: 05 kvě 2010, 12:58
od LLuKKi
A hlava je ok? Kroužkama to nebude žrát 2l/100km,to musí být bud v prdeli píst/válec a nebo něco dalšího...jestli jeden válec žere hodně oleje,je možný nepravidelný chod,klidně i na 3 válce..

Napsal: 08 kvě 2010, 22:24
od JOSEPH HRIWA
hlavu sem nijak nekoumal jak to zjistim ? valec i pist mi prijde ok zadny viditelny veci... a nesezralo to 2L ale cca 1,2L oleje...omlouvám se

Napsal: 08 kvě 2010, 22:31
od Maro
Musíš někde v servise natlakovat motor.. a co ventily? dovírají dobře? muže ti to brát pod ventilama hodně oleje.

Napsal: 08 kvě 2010, 22:39
od JOSEPH HRIWA
natlakovat motor? je do sroubku rozebranej... a ty ventily poznam jak ?

Napsal: 09 kvě 2010, 08:36
od LLuKKi
Dát to někomu kdo motory dělá,ten by na hlavu mrknout,popřípadě odtlakovat,dále změřit ovalitu válců atd... i 1,2 je moc... já když měl jednou v prdeli jeden válel,tak to šralo cca 1l/1000km ale jelo v pohodě,jen to lehce kouřilo a kroužkama se to nezlepšilo,musel se dělat výbrus..

Napsal: 12 kvě 2010, 20:59
od JOSEPH HRIWA
takže zatim jsem u hlavy je zroucená.... nevadí až se vyřeží hlavu nechám kouknout na válec ;)

Napsal: 17 kvě 2010, 18:06
od JOSEPH HRIWA
takže válec je ok. problém bude tedy asi v hlavě. to zjistím ve čtvrtek.

Napsal: 20 kvě 2010, 13:22
od Arci
Kazdopadne pokud ti to zere tolik oleje tak budou v haji na 100% tesneni driku ventylu (casta nemoc 16V motoru opel) ale tim se neresi chod na 3 valce... No kazdopadne tu hlavu bych si nechal zrepasovat (sedla ventilu, ty O krouzky a rovinnost).... Nj skoda ze uz ten motor mas rozebranej.. Kdyby byl v kupe tak se necha krasne zjistit ktrerej valec byl KO a jestli krouzky ci ventyli... (myslym ze jsem tu uz postup jak to zjistit psal) No a kdyz uz v tom budes tak dej i na vsechny pisty nove krouzky (kompletne).....

Napsal: 20 kvě 2010, 14:53
od JOSEPH HRIWA
hlavu posílam na komplet srovnání a přetěsnění prostě vše, kroužky menim a ... válce změřeny a ok.

Napsal: 20 kvě 2010, 15:08
od Lukkas
Můžu se zeptat, kolik už jsi do toho motoru už vrazil ? :roll: a pořád je to na ho*vno ..