Stránka 2 z 5

Napsal: 17 bře 2010, 19:48
od william.wallace
jj, jsem vůl, moja přítulka se na to mrkla a okamžitě řekla, to je jasný, to bude ten radio code.....tak jsem to zkusil...a taky že jo: :oops: .... :oops: :oops: :oops: du se zahrabat hluboko pod zem :oops: :shock:

Napsal: 18 bře 2010, 10:10
od william.wallace
Ještě jsem si vzpomněl, že mi mechoš říkal, že u nádrže je nějaký konektor se čtyrma pinama, že netuší na co je, jestli mu chybí krytka, nebo jestli se na to něco napojuje?

Nevíte někdo, co by to mohlo být?

Napsal: 18 bře 2010, 10:12
od Keil
Mas centralni zamykani? Ja mam u nadrze zamek krytu vicka nadrze, ktery se zamyka po uzamknuti auta... jestli to neni na to...

Napsal: 18 bře 2010, 10:15
od william.wallace
Má to central s DO.

Zámku krytu nádrže jsem si všim taky, tak nějak zběžně, teda že se zamyká, odemyká s centralem, mrknu na to, mohlo by to být ono.

Díky Keil

Napsal: 18 bře 2010, 10:18
od william.wallace
no a co by mohlo být to vrzání zadku? Když jedu přes větší nerovnosti, nebo to lehce kosím do zatáčky, tak mi prdel povrzne, nedokážu to vrznutí specifikovat, jako kdyby to byly péra nebo co...mechoš celou prdel důkladně prohlídl a vše se mu zdálo ok....nepomohlo by někde třeba trochu vazelíny, tuku?

Napsal: 18 bře 2010, 10:24
od ba_djjour
trochu vazelíny na prdel :lol: :lol:

Napsal: 18 bře 2010, 10:25
od william.wallace
Asi jí tam toho lubrikantu trochu dám a uvidíme :lol: :lol:

Napsal: 18 bře 2010, 10:36
od ba_djjour
je mozne ze to je okolo ramien, alebo ako je ulozenie tlmicov. mne sa vzdy osvedcilo WD-cko, to sa dostane vsade. naposledy mi vrzali stierace, premazal som a po jednom dni to prestalo. skus si otvorit kufor, sadnut alebo postavit sa na hranu a zatirast autom, mozno zistis odkial ide ten zvuk :) a priatelka nech pomaha :) dvaja na to pirdete skor.

Napsal: 18 bře 2010, 10:48
od Keil
vrzani zadnich tlumicu se u me taky projevuje...

Napsal: 18 bře 2010, 11:14
od souky222
u mě taky někdo tady kdysi tvrdil že to dělá to gumový uložešní pruřiny vzadu, ale zatim sem to nějak neřešil. mám bčko ale cčko bude stejný nebo podobný

Napsal: 18 bře 2010, 11:50
od Robin
Mě vrže taky a už dlouho. Nehorší se to..
Tlumiče to nejsou, po výměně se to nezměnilo. Je to zvuk gumového skřípnutí. Asi silentbloky ..?
Zdá se, že si každá koza občas ráda vrzne.. no a co.. ? :twisted:

Napsal: 18 bře 2010, 13:13
od william.wallace
:lol: :lol: jojo, každá Corsa si občas vrzne

No, já zkoušel auto na místě zhoupnout, jak popisuje ba_djour, otevřená kapota i kufr a zkoušel jsem zadek i předek a nic, tlumiče a péra v poho, asi si pod to lehnu, vezmu WD a vazelínu a promažu a prostříkám, co se bude dát.....mluvil jsem teď s kámošem, kterýmu to stejný dělá mišivbuši colt, prej asi ramena nebo silentsvině....
..
ale tož víte jak, když to má člověk nové, tak chce mít všechno tip ťop, jakoby to byla funglovka....jenže to není funglovka a za půl roku si už nějakýho vrznutí ani nevšimnu
...
tož ale určitě se to budu pokoušet nějak odstranit, je to sice blbost....a když to srovnám s usednutím do starších kombíků passat, focus a pod., kde vrže celej zadek jak sFińa, tak je to nic....lae tož, když najdu příčinu, dám vědět :wink:

A co se týče akcelerace, není to vůbec špatný, jasné, furt je to litr, takže to není žádný závodník, ale na pohodovou jízdu paráda, kdyby byly čtyři hrnky a 55kw, bylo by to asi krapet o něčem jiným, ale jsem spokojen....mám už druhý jednolitr a absolutně netuším, co mají všichni recenzenti v odborných časopisech či webech s nekultivovaností chodu tříválce na volnoběh, nebo to stejný s hlučností, skoro ve všech "odborných" recenzích se dočítám o hluku, malém výkonu, nekultivovanosti těchto motorů....
přitom když jsou tyhle litry v dobrým stavu a jsou nakopnutý, tak člověk musí přijít na metr k autu, aby motor vůbec slyšel, otáčky nijak nelítaj, když člověk řadí mezi dvěma a třema tisíci otáček, je motor tichý a s 1.2 htp od fabií dokáže tenhle litřík udržet bez problémů krok, stejně jako s 1.4 mpi apod....tak nevím no, služebně jezdím v různých autech a asi jsem debil nebo co, ale zas až tak dramatické rozdíly nepozoruju...samozřejmě silnější auta jsou zvlášť ve vyšších rychlostech průžnější, rychlejší....ale na okreskách víc než 120 nejezdím a do stovky se jednolitřík udrží ostatních aut bez problémů. Navíc, klobouk dolů před jízdníma vlastnostma Corsy, jak drží stopu, i do prudkých zatáček, podle mě je v tomhle plně srovnatelná s prcky od VW koncernu, přitom má dost komfortně naladěný podvozek...nevím jak tohle u Opla dokázali skloubit - komfort Frantíků a přilnavost VW....no je to CORSA, co vám tady vlastně budu říkat, šak to všichni máte taky :wink:

Jinak, asi to bude znít srandovně, ale na dálnici by se šikla šestka :twisted:

Ve 120 km/h mi to točí 3900, což je dost solidní na takovýho prcka, no a právě v oněch 120 bych tam rád lupl šestku a hnal to v klidu na 150...

Napsal: 18 bře 2010, 14:56
od ba_djjour
MAM RIESENIE NA PROBLEM. Poradil mi ho moj mechanik. Treba dat hlasnejsie radio a je po vrzani :lol:

Mne napriklad drncia plasty na dverach aj v kufri, ale tiez som to nevyriesil. Proste to auto uz ma na to vek a radsej si vychutnam hudbu plnu basov :)

Napsal: 19 bře 2010, 08:09
od william.wallace
Badjjour: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: 19 bře 2010, 17:42
od william.wallace
Takžeeeee, představuji svého WOLVERIIIINA... :twisted:

Uvidíme, jestli Wolverine bude mít image jako Batmobile, ale spíš ne, spíš budě někde decentně pojmenován společně s logem corsaclubu.

Dnes jsem mu obul elektronový botičky s fungl michelinama, aby na fotkách trochu vypadal

a odfotil jsem ho společně se starším netopýřím bráchou.... :twisted: :twisted: :twisted:

CORSA JE NEJCOOOOOL VOZÍTKO, KTERÉ SI S KDEJAKÝM VOLKSWAGENEM VYTŘE zadek :twisted: