Stránka 2 z 4

Napsal: 02 srp 2010, 23:41
od martin.matess
tak jsem opět zkoumal co aut je a není a jel sjem jej po instalaci nových svíček a filtru projet a po cca 15-20km jízdy když jsem zastavil jsem se divil, volnoběh se držel na 1500 ot a houpal sem a tam cca o 100 ot... nechápu.. jel jsem stím pak zpět domu a ani chcípnutí a opětovné nastartování nepomohlo, už vážně nevím co se tomu autu nezdá :( a navíc ja začal blbnout ten volnoběh tak to začalo cuka, a cukat to přestane jen tehdy když se přidá plyn a auto je v tahu :(

Napsal: 06 pro 2010, 18:36
od FizzBiker
no resim podobny problem... auto za studena vubec nejde vytočit leda "vyklepat" plynem... po ohrátí jede normalne cca do 1/3 plynu... kdyz dostane vic zacne cukat jet se stím dá nicmene do kopce jezdit na 1/3 se da treba dvojkou :-(

mam novou palivovou pumpu a filtr... odpojeni lambdy nepomaha...

mam nekolik variant... spinave striky, spatny snimac otacek klikovky, spatna vaha vzduchu, ucpane pal potrubí...

vzhledem k tomu ze je kosa tak nechcu delat jen tak na necisto nehlede na to ze se mi nechce kupuvat tohle vse naraz a treba zbytecne...

Napsal: 06 pro 2010, 22:45
od FatriX
mš to taky tedkom dneska ráno udelalo nwm co stim dusilo se ale rozjel sem to a je to ok :D zkus vyčistit klapu a mohlo by bejt ok! a nebo dalsi moznost vaha vzduchu jak uz se nekde psalo

Napsal: 06 pro 2010, 23:17
od FizzBiker
klapka vycistena, vaha byla zkusmo vymenena zadna zmena.

Napsal: 07 pro 2010, 07:56
od Auto-klassik
Domnívám se ,že jedná o poškozené odporové dráhy potenciometru škrtící klapky.

Napsal: 07 pro 2010, 08:23
od FizzBiker
jeste dodam ze kdyz zakryju cast vahy rukou tak jde motor značně lepe ale jen na neutral tezko to zkusim za jizdy v zatezi... dnes zkusm zmerit litraz pumpy.... od toho se odpíchnu...

Napsal: 07 pro 2010, 08:49
od souky222
zkoušel jsi proměřit čidlo teploty motoru? sice si nejsem jistej jestli to vůbec něco takovýho může dělat, ale zase snad nic jednoduššího není

Napsal: 07 pro 2010, 09:06
od FizzBiker
zkousel ale nezmenril nicmene ono to zatepla i zastudena chyta na "drc" takze cidlo to nebude... zastudena to chytne chvilku ok treba 10s nebo i 30s kousek bys ujel a pak to nejde vubec tocit zdecha to trepe a tak,... pockas 3 minutky motor se trochu ohreje, a uz se stim da jet ale jen do ty 1/3plynu...

jako ja vim cim vsim to muze byt ale oply nejsou muj denni chleb a nechce se mi zkouset 10 veci tak sem si rikal ze uzz se urcite neco podobneho nekomu stalo.... prave nez se dostalo ke me bylo asi 4x v servisu a nikde zavadu neodstranili.... :?

Napsal: 18 pro 2010, 15:32
od FizzBiker
tak ve finale vymeneno palivovy cerpadlo za vykonejsi z nissanu, platinovy svice, novej palivovej filtr, vymeneno teplotni cidlo ted sem nahodil vahu vzduchu nejakou starsi z aukra za 99korun a lítá to jak vzteklý...
diky za pomoc kluci.

Napsal: 01 led 2011, 20:23
od Bidlas
Čau corsáci, taky mám takový problém, když nastartuju Corsu 1,2i 33kW, r.v.96 tak motor poskakuje jakoby na tři válce a když začnu přidávat tak to chcípne.Takhle se to stane třeba tak pětkrát za sebou až když můžu přidat plyn a nechcípne to a trochu se to ohřeje tak to drží.Pak jede normálně ale třeba za deset kiláků to udělá i při zahřátym motoru.Pak zase šlape oká.Měnili jsme palivovej filtr, svíčky i kabely k nim, protože byli jetý ale beze změny. :( Díky za typ.

Napsal: 01 led 2011, 22:25
od NoX
a co zapalovaci kostka?

Napsal: 01 led 2011, 23:17
od yeti
Bidlas píše:Čau corsáci, taky mám takový problém, když nastartuju Corsu 1,2i 33kW, r.v.96 tak motor poskakuje jakoby na tři válce a když začnu přidávat tak to chcípne.Takhle se to stane třeba tak pětkrát za sebou až když můžu přidat plyn a nechcípne to a trochu se to ohřeje tak to drží.Pak jede normálně ale třeba za deset kiláků to udělá i při zahřátym motoru.Pak zase šlape oká.Měnili jsme palivovej filtr, svíčky i kabely k nim, protože byli jetý ale beze změny. :( Díky za typ.

tak to jsme na tom uplně stejně, ale mě to nejelo vubec
vyměnil jsem to samí + spálenej palec a stejně se tomu nechce
když se my to povedlo nastartovat tak to stejně cukalo, ale projel sem to a dobrý
někdo mi řikal že to může být benzínem že do toho přidávaj nějaký sračky na zimu a že to prý ucpává vstřik. tak nevím :?

Napsal: 01 led 2011, 23:28
od FizzBiker
rozdelovač? vicko, palec... tipuju to na pálení...

Napsal: 02 led 2011, 09:04
od yeti
víčko je dobrý, palec novej, kabely nový, svíčky ok, pal. filtr novej a stejně to nepomohlo. chováním to vypadá na kabely, ale ty mám nový. na volnoběh je to normální, ale když přidám víc plynu tak se to dusí a na volnoběch i občas chcípne
někdo řikal že to může bejt baterkou, že může bejt ko a nestíhá krmit řj tak nevím :co_ted:

Napsal: 02 led 2011, 10:30
od FizzBiker
barva sviček?? dal bych jiny muzou byt ulity a to uz pak nikdy nejsou okej dal bych tam platiny (pripadne iridia nebo měď) tim nic nezkazis naopak zlepsujou prohorivani smesi a reakci na plyn proste lepsi spalovani a treba platiny se defacto nedaj ulít muze s je vyčvachtat v benzinu a zrovna dat do motoru a stejne pojedou...

nevim jak presne je to resene u corsy tak jeste civka nebo kondík...