Stránka 2 z 2
Napsal: 31 črc 2010, 15:52
od petanek192
no myslim ze ani 2,2 nema vgt turbo je to nejakej garett 1546 . a myslim ze 2,0 ma turbo garet 1546 S coz sem moc nepochopit

vgt turbo ma 3,0 V6 cdti 130KW nez upravovat vebe to si radsi koupim tohle to ma vyznam nej musim pockat do pristiho roka ted na to nejni

Napsal: 31 črc 2010, 22:09
od batoo
Hele kamos ma 2.2 DTI Astru tu nejsilnejsi verzi co ma myslim ze 92kw a ten VGTcko ma.
Re: Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)
Napsal: 02 říj 2012, 14:01
od Ferenzzo
batoo, co myslíš? tlačím na 1.7td 0,8 bar + poštelovaný čerpo. Výš se mi moc nechtělo, vzhledem ke křehkosti těchhle motorů

... co myslíš, těšnění pod hlavou a čepy na ojnici unesli by 1bar? Teď to jede pěkně (77kw se mi vzdaluje jenom trošku, skoro vůbec) ale chci víc ...

znáš to
a ještě napiš, kolik máš otáček při těch 160 km/h na D1? Děkuju
Re: Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)
Napsal: 02 říj 2012, 14:54
od Gooder
Nevím, jestli Ti batoo odpoví, jelikož tu už pár měsíců nebyl, raději mu napiš SZ

Re: Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)
Napsal: 02 říj 2012, 16:13
od Ferenzzo
jo děkuju za info, bych tady třeba mohl čekat půl roku na odpověď

Re: Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)
Napsal: 15 pro 2012, 23:58
od macko
Vie niekto povedat v com moze byt problem ked pri nastartovani 1.5 d mam otacky do 900 a ked sa trosku zohreje pocut cvaknutie vpredu ako je odkladacia skrinka a potom otacky vyskocia na 1000. A uz sa dole nevratia, stale su na 1000 ani po dalsich startoch. Aj spotreba sa mi zda vysoka cca 7 l.