Stránka 2 z 2

Napsal: 31 črc 2010, 15:52
od petanek192
no myslim ze ani 2,2 nema vgt turbo je to nejakej garett 1546 . a myslim ze 2,0 ma turbo garet 1546 S coz sem moc nepochopit :-) vgt turbo ma 3,0 V6 cdti 130KW nez upravovat vebe to si radsi koupim tohle to ma vyznam nej musim pockat do pristiho roka ted na to nejni :-)

Napsal: 31 črc 2010, 22:09
od batoo
Hele kamos ma 2.2 DTI Astru tu nejsilnejsi verzi co ma myslim ze 92kw a ten VGTcko ma.

Re: Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)

Napsal: 02 říj 2012, 14:01
od Ferenzzo
batoo, co myslíš? tlačím na 1.7td 0,8 bar + poštelovaný čerpo. Výš se mi moc nechtělo, vzhledem ke křehkosti těchhle motorů :D ... co myslíš, těšnění pod hlavou a čepy na ojnici unesli by 1bar? Teď to jede pěkně (77kw se mi vzdaluje jenom trošku, skoro vůbec) ale chci víc ... :D znáš to

a ještě napiš, kolik máš otáček při těch 160 km/h na D1? Děkuju

Re: Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)

Napsal: 02 říj 2012, 14:54
od Gooder
Nevím, jestli Ti batoo odpoví, jelikož tu už pár měsíců nebyl, raději mu napiš SZ ;)

Re: Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)

Napsal: 02 říj 2012, 16:13
od Ferenzzo
jo děkuju za info, bych tady třeba mohl čekat půl roku na odpověď :ale_jdi_ty:

Re: Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)

Napsal: 15 pro 2012, 23:58
od macko
Vie niekto povedat v com moze byt problem ked pri nastartovani 1.5 d mam otacky do 900 a ked sa trosku zohreje pocut cvaknutie vpredu ako je odkladacia skrinka a potom otacky vyskocia na 1000. A uz sa dole nevratia, stale su na 1000 ani po dalsich startoch. Aj spotreba sa mi zda vysoka cca 7 l.