
Těsnění pod hlavou?
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: 10 kvě 2008, 16:37
Když o tom tak přemýšlím, tak to ta prasklá hlava jak píšeš asi nejspíš bude. Dnes odpoledne naložím corse ještě tak 100km a uvidím jestli z tej emulze pod víčkem neušťouchám to hnusný máslo co tu nafotil Hazmec. Kde se dá koupit nová hlava na motor Z12XE (1.2 16V) a kolik stojí ? Koukal jsem u autoKelly a e-cat, ale vubec jsem hlavu v nabídce nenašel.. 

-
- Příspěvky: 53
- Registrován: 10 kvě 2008, 16:37
jj,uz jsem nasel i kontakt, kde tu hlavu ozkousej i pripadny praskliny zavarej...je to http://www.pavlicekmotordily.cz/index.p ... yhlavvalcu v Brne, tak jeste zkusim chvilku pojezdit a jestli ustoucham z oleje maslo, tak tu hlavu soupnu do tyhle firmy na test a zavareni...
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: 10 kvě 2008, 16:37
Tak jsem včera najel s corsou 120km a lidově řečeno, bral jsem ji dost u huby( ať se holka klidně kousne, když bude chtít)
. Po dojezdu jsem zkouknul víčko od oleje a byl na něm pouze zbyteček řídké bílé emulze. Voda v nádobce byla po schladnutí přesně na stejné úrovni jako před jízdou. Takže těch prvních 40km co jsem po opravě postupně na 3 jízdy najel (opravdu klidným a opatrným tempem) se corsa po celou dobu zřejmě odvzdušňovala (kdo by si pomyslel, že to bude trvat tak dlouho než se odvzdušní, asi díky chladnému počasí)
Tý emulze bylo na víčku taky nesrovnatelně méně , zřejmě zbytky vody co zůstaly kdesy v dutinách motoru a teď se odpařují.
Takže se nakonec zdá, že se mi i ve skromných domácích podmínkách oprava povedla...



-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17 říj 2010, 12:14
- Bydliště: Česká Třebová
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20 pro 2011, 15:07
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavou?
Mám Opel corsa D rok. 2007 najeto 65000Km. Sem tam na výčku emulze v leté to nedělalo. Hlídám kapalinu, co si prosím vás představujete pod pojmem únik kapaliny, pár milimetrů pod rysku a nebo deci v tahu? Díky za odpověď.
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavou?
sem tam na víčku emulze je normální jev v zimě
(kondenzace a ták)

Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
Re: Těsnění pod hlavou?
v zime se tam ta emulze bude delat, zmizi po delsi jizde, obvykle 20km+ .... vznika to diky kondenzaci vodnich par v motoru, a ty se pak smichaji s olejem, a jako pozustatek je z toho prave emulze na vicku. pomuze auto poradne projet parkrat, aby se veskera voda poradne odparila ven
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavou?
Plně souhlasím s Noxem a PDKčkem, jinak jak tu již zde bylo napsáno, 100% kontrola je hlídání úbytku chl. kapaliny, dále se dá zjistit KO těsnění tím že (u studeného motoru) sundáš víčko expanzky (tam co se lije voda), pak nastartuješ a budeš sledovat jestli se tam nebudou objevovat vzduchové bubliny no a naposled pokud to chytá jak má a není znát úbytek výkonu a neprojevuje se nic z toho co jsme tu psaly (emulze být může na víčku ale 100% to poznáš jedině když vyliješ olej z auta tak to poznáš hned podle toho jak bude vypadat) tak to neřešit a jezdit.. Jinak musím reagovat na příspěvek FatriXe že při zacpání hrdla na dolévání oleje foukne těsnění pod hlavou když je načaté... Brr to je absolutní nesmysl!! slyšel jsi někdy o systému odvětrání skříně klikového hřídele?? asi ne a pokud bys měl takovou díru v těsnění ze by se ti to opravu pokoušelo tlakovat prostor klikové skříně tak věr tomu že to auto by nejelo (teda aspoň ne na 4 válce)...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 06 bře 2012, 18:28
Re: Těsnění pod hlavou?
Já jsem na tom podobně, máme CORSU 1.0 najeto 110 tisíc ... když otevřu víčko je tam takovýho másla, že bych naplnil regály v tescu
do 2tisíc motor je tichý, když přidám začne strašně hlučet, ztrácí se nám olej (1l na 500km), voda je pořád stejná hladina, očas více kouří ... nikde viditelně olej neteče ani nekape, takže bych to taky viděl na hlavu ? co myslíte ? že by se olej ztrácel pod hlavu a vyšel ven s plynama výfukovýma ? díky za jakýkoliv poznatek 


-
- Příspěvky: 53
- Registrován: 10 kvě 2008, 16:37
Re: Těsnění pod hlavou?
mě se voda dostávala do oleje přes kryt na rozvodech u Corsy C 1.0 i 1.2 je přes rozvodovej řetěz kryt zkrz kterej jde voda z bloku a mezi tím krytem a blokem je kovovy tesnění se zalisovanou gumou. Ta guma se mi z toho tesnění vytrhla a voda šla do oleje a měl jsem takovou malou domácí máslovnu. Když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem vyměnil i to těsnění pod hlavou, ale to bylo plechový a bylo OK, takže jsem ho nejspíš měnil zbytečně.