Stránka 2 z 3
aw
Napsal: 26 led 2011, 22:51
od FatriX
můžeš mít prasklou hlavu třeba nebo se podívej na hadičky jestli tam někde neteče olej na motor nebo pumpa vodní ale nwm jak to tam vypada u tveho motoru

Napsal: 27 led 2011, 06:16
od LH
Když o tom tak přemýšlím, tak to ta prasklá hlava jak píšeš asi nejspíš bude. Dnes odpoledne naložím corse ještě tak 100km a uvidím jestli z tej emulze pod víčkem neušťouchám to hnusný máslo co tu nafotil Hazmec. Kde se dá koupit nová hlava na motor Z12XE (1.2 16V) a kolik stojí ? Koukal jsem u autoKelly a e-cat, ale vubec jsem hlavu v nabídce nenašel..

Napsal: 27 led 2011, 11:57
od NoX
to spis sezen z bouranyho auta ok motor/hlavu, a budes mit i nahradni dily do budoucna

nova by te stala RANEC.
ale ta hlava se da nechat vyzkouset, musi ji v servise otlakovat
Napsal: 27 led 2011, 12:34
od LH
jj,uz jsem nasel i kontakt, kde tu hlavu ozkousej i pripadny praskliny zavarej...je to
http://www.pavlicekmotordily.cz/index.p ... yhlavvalcu v Brne, tak jeste zkusim chvilku pojezdit a jestli ustoucham z oleje maslo, tak tu hlavu soupnu do tyhle firmy na test a zavareni...
Napsal: 27 led 2011, 13:33
od souky222
já bych jí snad ani nevařil a hodil tam nepoškozenou
Napsal: 27 led 2011, 13:54
od batoo
Hele za to vareni das nesmyslny prachy a uz to nebude ono, sezen si jinou palici a nech si ji tam dat.
Napsal: 27 led 2011, 14:17
od NoX
zkus si nechat hlvu jen otlakovat, jestli je KO... stoji to par stovek..
az kdyz zjistis, ze je fakt ko,tak bych testoval jinou hlavu prip. motor
Napsal: 28 led 2011, 06:39
od LH
Tak jsem včera najel s corsou 120km a lidově řečeno, bral jsem ji dost u huby( ať se holka klidně kousne, když bude chtít)

. Po dojezdu jsem zkouknul víčko od oleje a byl na něm pouze zbyteček řídké bílé emulze. Voda v nádobce byla po schladnutí přesně na stejné úrovni jako před jízdou. Takže těch prvních 40km co jsem po opravě postupně na 3 jízdy najel (opravdu klidným a opatrným tempem) se corsa po celou dobu zřejmě odvzdušňovala (kdo by si pomyslel, že to bude trvat tak dlouho než se odvzdušní, asi díky chladnému počasí)

Tý emulze bylo na víčku taky nesrovnatelně méně , zřejmě zbytky vody co zůstaly kdesy v dutinách motoru a teď se odpařují.

Takže se nakonec zdá, že se mi i ve skromných domácích podmínkách oprava povedla...
Napsal: 28 led 2011, 06:44
od duskov
Popravdě bych na to moc nespoléhal. Osobně jsem na víčku neměl žádnou emulzi, ale v oleji jsem měl litr chladicí kapaliny. Rozhodně si hlídej stav oleje a chladicí kapaliny. Ten únik už nemusí být velký, ale možná tam pořád je.
Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 20 pro 2011, 15:11
od zdenek.zeb
Mám Opel corsa D rok. 2007 najeto 65000Km. Sem tam na výčku emulze v leté to nedělalo. Hlídám kapalinu, co si prosím vás představujete pod pojmem únik kapaliny, pár milimetrů pod rysku a nebo deci v tahu? Díky za odpověď.
Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 20 pro 2011, 18:30
od pdk88
sem tam na víčku emulze je normální jev v zimě

(kondenzace a ták)
Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 20 pro 2011, 19:06
od NoX
v zime se tam ta emulze bude delat, zmizi po delsi jizde, obvykle 20km+ .... vznika to diky kondenzaci vodnich par v motoru, a ty se pak smichaji s olejem, a jako pozustatek je z toho prave emulze na vicku. pomuze auto poradne projet parkrat, aby se veskera voda poradne odparila ven
Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 17 led 2012, 21:03
od Arci
Plně souhlasím s Noxem a PDKčkem, jinak jak tu již zde bylo napsáno, 100% kontrola je hlídání úbytku chl. kapaliny, dále se dá zjistit KO těsnění tím že (u studeného motoru) sundáš víčko expanzky (tam co se lije voda), pak nastartuješ a budeš sledovat jestli se tam nebudou objevovat vzduchové bubliny no a naposled pokud to chytá jak má a není znát úbytek výkonu a neprojevuje se nic z toho co jsme tu psaly (emulze být může na víčku ale 100% to poznáš jedině když vyliješ olej z auta tak to poznáš hned podle toho jak bude vypadat) tak to neřešit a jezdit.. Jinak musím reagovat na příspěvek FatriXe že při zacpání hrdla na dolévání oleje foukne těsnění pod hlavou když je načaté... Brr to je absolutní nesmysl!! slyšel jsi někdy o systému odvětrání skříně klikového hřídele?? asi ne a pokud bys měl takovou díru v těsnění ze by se ti to opravu pokoušelo tlakovat prostor klikové skříně tak věr tomu že to auto by nejelo (teda aspoň ne na 4 válce)...
Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 22 úno 2013, 13:26
od 126revo
Já jsem na tom podobně, máme CORSU 1.0 najeto 110 tisíc ... když otevřu víčko je tam takovýho másla, že bych naplnil regály v tescu

do 2tisíc motor je tichý, když přidám začne strašně hlučet, ztrácí se nám olej (1l na 500km), voda je pořád stejná hladina, očas více kouří ... nikde viditelně olej neteče ani nekape, takže bych to taky viděl na hlavu ? co myslíte ? že by se olej ztrácel pod hlavu a vyšel ven s plynama výfukovýma ? díky za jakýkoliv poznatek

Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 22 úno 2013, 13:36
od LH
mě se voda dostávala do oleje přes kryt na rozvodech u Corsy C 1.0 i 1.2 je přes rozvodovej řetěz kryt zkrz kterej jde voda z bloku a mezi tím krytem a blokem je kovovy tesnění se zalisovanou gumou. Ta guma se mi z toho tesnění vytrhla a voda šla do oleje a měl jsem takovou malou domácí máslovnu. Když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem vyměnil i to těsnění pod hlavou, ale to bylo plechový a bylo OK, takže jsem ho nejspíš měnil zbytečně.