Stránka 2 z 6
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 17 čer 2012, 18:48
od Marek Sládek
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 04 črc 2012, 18:37
od Marek Sládek
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 črc 2012, 20:22
od Marek Sládek
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 črc 2012, 20:22
od Marek Sládek
Namontován nový výfuk, vyměněna ruční brzda.
Pár fotek pro porovnání.
Stará koncovka
Nová koncovka
Přímé srovnání
Namontováno
Ruční brzda

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 črc 2012, 20:55
od Gooder
Možná bych sundal zadní nápisy a dal méně barevnou podložku SPZ, přijde mi, že se to tam moc leskne
Jinak máš samozřejmě pěknou Corsu, a ta ručka vypadá dobře

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 27 črc 2012, 20:32
od Marek Sládek
Dnes vyměněn silentblok zavěšení hnacího soustrojí na straně převodovky, přístí týden vyměním i druhý na straně motoru.
Zdálo se mě, že se motor na volnoběh dost chvěje jak na benzín tak na LPG. Po výměně jen jednoho ze závěsů je to už o mnoho lepší. Popravdě silentblok byl již na pravdě boží, natržený ze dvou stran a značně celkově unavený. Foto dodám.
PS:kupoval jsem ho v Kelly, za výprodejovou akční cenu 502,-Kč, normální cena prý 2055,-Kč což ujde.
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 10 zář 2012, 12:07
od Marek Sládek
Tak silenbloky vyměněny, chystá se dodatečná montáž dešťového senzoru. Kabeláž je v autě připravená, přes Op-Com jde v BCM modulu dešťový senzor povolit, tak uvidíme. Zbejvá prozkoumat jak se na sklo připevní ten držák senzoru (asi lepidlo na sklo) a jak to celé z vnější strany zaclonit (asi černá lepící folie).
Dále namontovány nové přední brzdové kotouče Brembo Max a brzdové destičky Ate.
Vymontovány přední světlomety na reklamaci, začaly se normálně loupat na povrchu. Reklamace uznána, hned ten den dovezeny světlomety nové, prý se jednalo o vadnou sérii výrobce (TYC).
Kotouče:
Staré světlo:
Nová světla, vybalená, v ochranné fólii:

[/img]
A na konec jest-li se zadaří tak brzo dojde k výměně volantu. Můj opelichaný za tohoto téměř nového krasavce. Jsem zvědavej co přijde v balíku. Starý se pak nechá přečalounit a pošle se do světa.
Volant co má přijít:

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 zář 2012, 21:51
od Marek Sládek
Volant vyměněný, dojem jako z nového auta.
Původní:
"Nový":
Ještě jsem si nechal udělat nový klíč k zámku zpátečky DefendLock za již opotřebovaný. Vše bez problému, s firmou se skvěle komunikuje.
Čeká mě STK, výměna čepů řízení a tyček stabilizátoru a profi geometrie.
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 28 zář 2012, 21:16
od Marek Sládek
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 29 zář 2012, 20:17
od Marek Sládek
Čepy řízení a tyčky stabilizátoru vyměněny (dával jsem DELPHI). Některé ty matky jsem musel prostě odřezat jak to bylo celé zarezatělé. Nyní po výměně je řízení jistější a přejezd nerovností bez zbytečných pazvuků. Ještě nechám pro jistotu udělat geometrii.
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 30 zář 2012, 08:31
od duskov
Taky jsem minuly tyden menil tycky stabiku a dopadl jsem uplne stejne

. Horni matky se mi podarilo povolit, na spodni jsem po pul hodine snazeni vzal flexu a bylo za par minut hotovo. I tak ale ten sportovni podvozek neni na nerovnostech optimalni

.
Jinak dobra prace na Corse!
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 30 zář 2012, 09:21
od Marek Sládek
Tak to jsi byl na tom velice dobře, mě na to musela stačit pilka na železo, brrrrrr.
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 říj 2012, 18:34
od Marek Sládek
Máme úspěšně po STK a emisích. Vše v pořádku, počet závad: 0

.
Emise v pohodě a s velikou rezervou i přes odpojený EGR ventil.
Brzdy jsou perfektní, ručičky na měřáku při testu snad byly na sebe přilepené, jak šly synchroně.
Nyní ještě probíhá drobná oprava vyhřívání zadního okna.
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 říj 2012, 20:21
od petanek192
Jeste tomu dodelej uši at to te plnohodnotna nakupni taska

to byl samozřejmě vtip mas to krasne
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 30 říj 2012, 19:24
od Marek Sládek
Zdravím!
Corsa se opět pěkně projela. Prohnali jsme jí po Německé dálnici na návštěvu k přátelům do Stuttgartu. Vychází to na cca 1200 Km, rychlost jsme tentokrát moc nekrotili, byla v rozmezí 130 až 170 Km/hod, Corsa dala poměrně s přehledem i 180 Km/hod. Jelo se už na zimním obutí. Co je velice slušné na tu rychlost je spotřeba, po poslední optimalizaci nastavení softwaru LPG teď vyšla na 7,9l LPG/ 100 Km. I přes snížení spotřeby mám překontrolováno zda nejezdím na LPG na chudou směs což u LPG poškozuje ventily vlivem vysokých teplot a vše je v pořádku. Při razantním zrychlení lambda signalizuje směs bohatou, při "normální" jízdě chodí lambda regulace normálně jako na benzín, tedy stále mění hodnoty mezi chudou a bohatou.
Corsa ještě před výletem dostala leštěné lišty spodní hrany kufru a lišty prahů.