Stránka 2 z 3

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 21 úno 2013, 11:56
od krejva
Tak spátky na strom :( Vćera to vypadalo, že je to odvětráním nádrže. Dnes sem celej den jezdil s otevřenou nádrží a startuje to zase špatně. kusil sem profouknout i tu hadičku co vede do nádržky s uhlím a ta je uplně volná. Takže teorie o ucpané hadičce je mimo. Asi počkam až mi příjde zapůjčená váha vzduchu a pokud ani to nezabere, tak už opravdu jen díra do podlahy a jaba daba důůůůů.

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 21 úno 2013, 14:56
od dream7000
este ma napada co palivovy filter, je naspodu pri nadrzi, bol menený? raz ma jeden pekne vycvičil.....

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 21 úno 2013, 15:34
od krejva
Tam je nějakej filtr? Tak asi nebyl. Dostanu se tam bez jamy, myslim jen tak na parkovišti.

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 21 úno 2013, 16:12
od dream7000
no neviem ci sa ti ho tak podari vymenit, ale kazdopadne ho uvidis.....predpokladam ze bude KO.....

http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... tid=186173

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 21 úno 2013, 16:47
od krejva
Děkuju, to sem opravdu netušil. Na svých autech už mam filtr přímo v motorovým prostoru. Prosím, ještě mám jednu otázečku. Když se startuje teplej motor, tak mi krokovej motorek sice zavrčí, ale klapkou nepohne. Má to tak být, nebo má klapku otevřít i při teplým motoru? Jinak volnoběh je krásně hladkej.....na tříhrnek. :D

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 09 bře 2013, 22:31
od JirkaR
zdarec pánové ted se mi též dostala do uky uvařená X10 no blbě to točí a motor jde nepravidelně z výfuku jde spoustu páry ,tak musí hlavba dolů

nějakej návod by nebyl ? JDU hledat

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 10 bře 2013, 02:47
od krejva
Navod na co? Jak sundat hlavu? Pokud byla uvarena,tak by stejne musela jit dolu. Hadam ze ti to fouklo mwzi 1a2 valcem. Asi bych ti doporucil nechat tu hlavu zmerit a srovnat. Skusim ti sem po vikendu dat firmu,ktera mi to delala. Srovnani, zavareni praskliny a zabrouseni ventilu me prislo asi na 1500. Kdyz uz to budes mit dole,tak doporucuju taky vycistit klapku. Jinak uvidis az to slozis.

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 16 bře 2013, 13:20
od JirkaR
už jsem něco našel,jo hlava jde dolů je prasklý těsnění, halva půjde na srovnání doufám že není prsaklá ,nejedná se o moje auto tak zatím tápu ,s oplem nemám žádné zkušenost tak uvidíme

zatím jsem sundal víko + filtr vše odpojil a jsem zvědavej jak budu odpojovat výfuk :(
dělám to venku na trávě tak nic moc

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 18 bře 2013, 20:01
od JirkaR
tak kryt sundám ,označím řetěz ,ted odpojit výfuk a celé sání,jen doufím že nebude prdlá hlava ,kámoška už je s toho na prášky co to bude stát

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 25 bře 2013, 15:20
od krejva
Tak mám pocit, že si ze mě to autíčko dělá srandu. Konečně sem odhalil, proč tak dlouho točí, než nastartuje :banan: Dělala to voda v nádrži. Opravdu mě nenapadlo, že by ji tam mohlo bejt tolik, aby to nějak ovlivnilo start. Po naliti aditiva na odbouraní vody je to o dost lepší. Ovšem koza nelenila a udělala si nové dvě závady. Při přidávání plynu se ozývá cvakání. Je to jen při akceleraci a reaguje to přesně na plyn, když ho pustim ihned to přestane. Nemáte někdo tucha co by tomu zase mohlo bejt? a druhá závada se týká svíček. Vyndal sem svíčku a prostřední elektroda se mi protáčí v závitu. Prostě závit a dvě elektrody co jsou na kostře nejsou spojený se středovou elektrodou a fouká mi kolem tlak. Napřed to byl válec č.3 a teď sem to našel na všech. Používám BOSCH s dvěma elektrodama, jméno teš nevím. Prosím o radu, opravdu už su s toho auta na :wc_tlac:

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 25 bře 2013, 21:11
od JirkaR
mě by zase bodlo kdybch věděl kde rozděklat výfuk kvůli sundání hlavy ...je tam šílenej přístup

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 29 bře 2013, 17:23
od JirkaR
JirkaR píše:mě by zase bodlo kdybch věděl kde rozděklat výfuk kvůli sundání hlavy ...je tam šílenej přístup

neporadí mi někdo posím?

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 29 bře 2013, 19:40
od mglore
nevim jak u x10xe, ale u x16xe se nechavaj svody pridelany na hlave a i s nima se vynda cela hlava...tj. vyfuk rozdelat
na konci svodu ( odspoda, dlouuuha racna a 4 srouby -tam kde se ze 4 kanalu stavaj 2...2 srouby vysroubujes, zbyli 2 jen povolis a sesoupnes to stranou..uvidis to odspoda..).....samozrejme pred timto jeste odmontovat spojku dole pod autem......(2 srouby...)

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 29 bře 2013, 22:02
od preludak
JirkaR píše:
JirkaR píše:mě by zase bodlo kdybch věděl kde rozděklat výfuk kvůli sundání hlavy ...je tam šílenej přístup

neporadí mi někdo posím?
Dva šroubky -dlouhý nástavec a zespod a třetí povolit plochým očkem.Svod ti zůstane na hlavě a kat na autě ale podepři si ho ať nezmrvíš pletenec.

Re: Uvařená 1,0 12V X10XE

Napsal: 30 bře 2013, 22:02
od JirkaR
preludak píše:
JirkaR píše:
JirkaR píše:mě by zase bodlo kdybch věděl kde rozděklat výfuk kvůli sundání hlavy ...je tam šílenej přístup

neporadí mi někdo posím?
Dva šroubky -dlouhý nástavec a zespod a třetí povolit plochým očkem.Svod ti zůstane na hlavě a kat na autě ale podepři si ho ať nezmrvíš pletenec.

hoši moc děkuju!!