Termostat, ventilátor, sahara, čidlo teploty
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23 črc 2009, 13:41
- Bydliště: nakolice
prsne to samy v pondeli jdu na diagnostiku a uvidime kdyztak napisu myslime si ze je to tesneni pod hlavou nebo rupla hlava voda se zati stacet nemusi tak mi o rek automechanik ale pak az to prijde tak se prej staho po**ru hned jak to nejak vyresim tak pisnu co to bylo jeste me napada ze bude zarostly chladic tak ho jeste skosim vycistit
OPEL CORSA B 1.5TD
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23 črc 2009, 13:41
- Bydliště: nakolice
po natlakovani auta se nic neukazalo takze tesneni ani hlava to neni a diagnostika taky nic neukazala ale jeden znami mel podobny problem rikal ze to je termostat ze sice funguje ale ne porat a prave kdyz neotevre tak se to uvari jo termostat ma otevirat pri 105°C amotor se vari az pri 115°Ctak ale stejne stoho nejsem moudry
OPEL CORSA B 1.5TD
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Medved:
asi to nemá cenu řešit. Mně to dělá to samý. Termostat mám novej. Prostě to chce se s tim autem sžít. Tzn. hnát ho do kopce max na 2500 ot. Protože jakmile ti zapne turbo, tak to ten olej začne ohřejvat mnohem mnohem víc. Spíš do okruhu nalej 100% chladicí kapalinu, neřeď jí. Ať tím zvýšíš bod varu. Já to udělal taky tak. sice se občas dostanu při jízdě do kopce na 100°C, ale to je tim, že tam je blbej termostat (že otevře až při 97°C) chtělo by to termostat, kterej bude otevřenej už třeba při 90°C... ale řešit už to nebudu. Dalšíma opravama a servisníma zásahama bych se dostal nad hodnotu celýho auta. Takže nezoufej, žádnou vadu to tvoje (i moje) auto nemá ... Jen má rádo velký teplo Až přestanou tyhle vedra, tak to bude OK...
asi to nemá cenu řešit. Mně to dělá to samý. Termostat mám novej. Prostě to chce se s tim autem sžít. Tzn. hnát ho do kopce max na 2500 ot. Protože jakmile ti zapne turbo, tak to ten olej začne ohřejvat mnohem mnohem víc. Spíš do okruhu nalej 100% chladicí kapalinu, neřeď jí. Ať tím zvýšíš bod varu. Já to udělal taky tak. sice se občas dostanu při jízdě do kopce na 100°C, ale to je tim, že tam je blbej termostat (že otevře až při 97°C) chtělo by to termostat, kterej bude otevřenej už třeba při 90°C... ale řešit už to nebudu. Dalšíma opravama a servisníma zásahama bych se dostal nad hodnotu celýho auta. Takže nezoufej, žádnou vadu to tvoje (i moje) auto nemá ... Jen má rádo velký teplo Až přestanou tyhle vedra, tak to bude OK...
- Scarynka
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1116
- Registrován: 26 kvě 2007, 19:56
- Bydliště: Oldřichov nad Ploučnicì
- Kontaktovat uživatele:
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- SniperDave
- Příspěvky: 40
- Registrován: 01 kvě 2009, 18:19
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Mam C a nefunguje mi sahara, sice je funkcni, ale kdyz se motor ohreje tak nesepne, dokonce jsem motor ohral az do cervenych cisel a sahara furt nic. Mezi pojistkama jsem nasel rele, ktere je funkcni, ale vede tam jeden dratek(uplne mimo pojistkovou desku), kterej nekam vede. Nevite nekdo, jak to cele predelat, aby sahara spinala sama o sobe, muj napad je ze do hadice vnejsiho okruhu vrazim trubku s cidle a bude po ptakach. Ma nekdo lepsi napad? Momentalne to mam vyresene, ze si dle potreby pomoci vypinace zapnu/vypnu saharu sam.
ted Opel Corsa 1.2 16V ,Van, rv. 2001, BA/LPG, tazne, cca 216 000km nalitano, jinak mam v zaloze a naprodej ten samy motor i s klimou.
Je to kopac,ale jsem spokojenej!
Je to kopac,ale jsem spokojenej!
- SniperDave
- Příspěvky: 40
- Registrován: 01 kvě 2009, 18:19
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Ale me tento problem pretrvava i po vymene motoru,zkratka zavada musi byt v elektro instalaci,tedy v pocitaci nebo v pojistkove skrini(vsechny pojistky funguji,ale kdo mi rekne ,jestli tam jedna nechyby to nevim)
ted Opel Corsa 1.2 16V ,Van, rv. 2001, BA/LPG, tazne, cca 216 000km nalitano, jinak mam v zaloze a naprodej ten samy motor i s klimou.
Je to kopac,ale jsem spokojenej!
Je to kopac,ale jsem spokojenej!
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
- SniperDave
- Příspěvky: 40
- Registrován: 01 kvě 2009, 18:19
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
u me jse po mechanicke strance vse v poradku,kontaky vodi,ale proste nevim jak to ma byt zapojene,knizku sice mam,ale legenda u knizky je dosti chuda a vzhledem k tomu ze tam je ten pocitac,tak nevim jak to ma byt,ale asi to dopadne,ze tam vradim dalsi cislo.
PS.pouziva nekdo na zimu kryt na hladic nebo prsote neeco,aby se motor tak neochlazoval?
PS.pouziva nekdo na zimu kryt na hladic nebo prsote neeco,aby se motor tak neochlazoval?
ted Opel Corsa 1.2 16V ,Van, rv. 2001, BA/LPG, tazne, cca 216 000km nalitano, jinak mam v zaloze a naprodej ten samy motor i s klimou.
Je to kopac,ale jsem spokojenej!
Je to kopac,ale jsem spokojenej!