Ty nemusíš vypouštět nic, máš X12SZ ne?Dub.- píše:Lidičky co musím vypustit pro vyčištění AGRka? Chladící kapalinu a toť vše? =)
AGR>Zaslepení ventilu
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- mmiikkii
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 pro 2007, 15:48
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
- Jano
- Příspěvky: 111
- Registrován: 25 srp 2007, 20:50
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
- Jano
- Příspěvky: 111
- Registrován: 25 srp 2007, 20:50
Ano viem retaz ma. Pomylil som sa . Dik
standa PE píše:aj x10xe ma AGR ventil aj z10xe urcite su to skoro zhodne motory a druha vec ze maju retaz a nie rozvodovy remenJan Pataky píše:Teraz som si vsimol ze moj je X10XE. Takze neviem ci ten tvoj ma AGR filter.
Sorry
wilcza píše:a muj Z10XE??
Opel Corsa B 1.0 12V '98
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
- Jano
- Příspěvky: 111
- Registrován: 25 srp 2007, 20:50
Asi je funkcny(neviem), lebo kontrolka mi ziadna nesvieti. Tu na fore som sa docital, ze ked je zaneseny tak znizi vykon a spotrebu. My sme ho rozobrali, ale bol uplne cisty. Tak sme ho zaslepili. ale ziadny rozdiel neregistrujem. Stale mam slaby vykon pri rozbiehani sa. Najprv musim dosiahnut urcite obratky, a az potom mozem pustat spojku. Potom ked sa uz rozbehne, tak je to OK. A este mi strasne klepe motor ked sa zohreje. Myslis ze mi preskocila retaz?
standa PE píše:pohoda
este jedna vec ohladom toho zaslepenia ventilu.skor ako sa to spravy ventil musi byt 100% funkcny inak to nema zmysel
Opel Corsa B 1.0 12V '98
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
ked ti nesvieti kontrolka tak je ten ventyl funkcny len po elektrickej stranke,ale on sa prave mechanicky pridiera na tej blbej osicke.Jan Pataky píše:Asi je funkcny(neviem), lebo kontrolka mi ziadna nesvieti. Tu na fore som sa docital, ze ked je zaneseny tak znizi vykon a spotrebu. My sme ho rozobrali, ale bol uplne cisty. Tak sme ho zaslepili. ale ziadny rozdiel neregistrujem. Stale mam slaby vykon pri rozbiehani sa. Najprv musim dosiahnut urcite obratky, a az potom mozem pustat spojku. Potom ked sa uz rozbehne, tak je to OK. A este mi strasne klepe motor ked sa zohreje. Myslis ze mi preskocila retaz?
standa PE píše:pohoda
este jedna vec ohladom toho zaslepenia ventilu.skor ako sa to spravy ventil musi byt 100% funkcny inak to nema zmysel
inac ja som ho pred nedavnom trocha rozhybaval bo mi obcas sklblo auto a to len z vonka.odpojil som konektor z EGR priviedol som si +(plusovy)kabel z baterky a zapojil priamo do ventila na svorku1..-(minusovy)kabel niekde s kostry na svorku 5.obe svorky su presne po krajoch takze nevadi aj ked ich zamenis,cize na EGR ventile su to krajne kontakty.plusovy k baterke nepripoj na pevno musis ho totizto pripajat a odpajat a pocuvat hlasite cvakanie jadierka vo ventile.trosku ti to bude iskrit ale to je nic.a este na zaver ked sa na ten ventil pozorne pozries s tej strany ako pripajas konektor,pod ten valec(civka)po pravej strane je malicka dierka asi tak milimetrova nastriekaj tam nejake mazivo(nie zrovna WD)nieco na teplotu.to premazanie urob este ako prve je to dost dolezite