Stránka 14 z 17

Napsal: 11 bře 2009, 15:23
od Vtomas
a mě prošla Koza na emisích i se zaslepenym ventilem :)

a hodnoty jsou podobné

Napsal: 11 bře 2009, 21:15
od Paluš
Vtomas:

... a proč by neprošla :wink: ...
nemá to téměř vliv na emise ... tedy bereme-li v úvahu, že se měří u řízených systému jen CO ( oxid uhelnatý), další plyny se neměří ... ale to už jsem tu někde kdysi psal ... 8)

AGR

Napsal: 06 zář 2009, 10:46
od Rouchi
Scháním někoho kdo by byl schopný/ochotný, za nějaký finanční obnos vyrobit záslepku na x10xe, mam ten agr v čudu tak chci vyměnit za staronovej,a chci ho rovnou zaslepit, aby se zase neposral...

Napsal: 06 zář 2009, 11:57
od styxxy
kousek plechu pilnik a mas to hned hotove oco jde? jinak kdybys preci jen si to chtel nechat udelat ikdyz je to podle me zbytecne na tigra forum to tam nekdo prodava za 50kc myslim a nebo potom primo v oplu ji maji ale ta bude asi drazsi ale zas mas jistotu

re

Napsal: 04 lis 2009, 20:57
od capino13
ja som ho zaslepil na obrazku 1 aj na jednotke coze od zvodov a aj na dvojke coze na sani"lenze on je prepojeny na nejku chujovinku kktora to spusta s ktorej ide hadicka ktpra sa rozdeluje na alternator a este k posilovacu riadenia....vid obrazok 2. cize s A to ide na B a s B to ide na hadicku C s ktorej sa to potom deli na C a D pricom D nevidno pretoze je pod baterkou.

a ked som ho zaslepil tak v ten den mi prestali ist brzdy a ked som ho dal naspat tak sa to nejak napravilo samo ale uz nejdu tak ako sli pred tym....idu tak slabsie...

Napsal: 04 lis 2009, 21:11
od andilek
dovolte abych vam neco povedel o zaslapeni AGR (EGR) ventilu :-)

nejen ze prepousti vyfukove plyny Z5 do sani kvuli emisim ale take s nim ECU u preplnovanych motoru pocita jako pomoc wastegate pri obtoku plynu kolem turba, aneb, kdyz dosahnete max, nastaveneho plniciho tlaku tak nejen ze s eotevre wastegate ale zaroven i AGR ventil ktery mu pomaha, takze zaslepeni bez dodatecne upravy ECU je ne zrovna dobre reseni, navic v ECU jse AGR ventil jednoduse vypnout a nic nemusite zadelavat, a hlavne pak upravit i program tak aby s nim jednotka v teto situaci nepocitala...

vsichni krici ZASLEPIT HAZI BORDEL DO SANI A SNIZUJE VYKON!!! ano to je pravda ale taky chrani vas motor ;-)

EDIT: samozdrejme ze atmosferickych motoru se toto netyka :-)

Napsal: 04 lis 2009, 21:24
od capino13
andilek>ja mam 1.7 b-cko a tie nerobili s turbom a ani na tom obrazku turbo nieje!!!!

Napsal: 04 lis 2009, 21:25
od andilek
capino13
a smysl tveho prizpevku vuci me je jaky? cti poradne a pak pouzivej reakci ;-)

Napsal: 04 lis 2009, 21:29
od capino13
aha toho editu som si nevsimol..taaak sorrac.. :D :o

Napsal: 05 lis 2009, 08:25
od Paluš
andilek:

a smysl tvého přízpěvku je jaký, když sériově se corsa v turbu nedělala ... tedy bavíme-li se stále o benzínové :wink:
tvůj příspěvek je sice poučný, ale v podstatě to nikomu nepomůže ... leda že by jsi nám tady vysvětlil, jak chceš v ECU vypnout funkci AGR aby jednotka s ním nepočítala a neházela chybu ať se to týká přeplňovaných nebo atmosférických motorů ... to by mně hodně zajímalo a ostatní určitě taky .
O šetření motoru nemůže být tady řeč ... to jsi s prominutím vedle :wink:
Nic ve zlém, ale rád se poučím :wink:

Napsal: 05 lis 2009, 10:24
od andilek
Paluš

a 1.5 TD nema EGR? :oops: , vypina se to tak ze si pres diagnostiku das kalibraci akcnich clenu a tam EGR nakalibrujes tak aby vlastne nefungoval a nasledne k tomu upravis mapu, at jiz korekce davek paliva nebo predstihovou krivku az treba po buzeni civek :-) , jinak samozdrejme ze u atmosferickeho motoru zaslepeni EGR nemuze nicemu uskodit :-)

jinak na zaver bych jen dodal ze zkratka AGR se pouziva pouze u VW (co tedy vim) a jinak AGR je system ochlazovani reaktoru, spravny nazev je EGR Exhaust gas recirculation.

neumim vysvetlovat veci aby to pochopily vsichni tak jakekoli dotazy klidne piste :-) ale smerujte spise urcene dotazy na ktere je jednoznacna odpoved at nemusim vymyslet eseje :-)

Napsal: 05 lis 2009, 11:39
od Paluš
andilek:

AGR či EGR ... je to v podstatě jedno jak to nazveš ... pořád je to nějaký ventil, který přepouští část výfukových plynů zpět do sacího traktu .... to je známá věc a všichni víme, že motoru to v žádném případě neprospívá, spíš ti kluci řešili EGR u benzínového motoru ... a otázka byla směřovaná, jak jej vypnout či zaslepit u benzínového motoru ... ne dieselového ... ale dobře, beru tvé vysvětlení pro diesel. Nicméně zaslepení u diesel nemá valný význam.
Co já vím, tak u benzínového ,, atmosférického´´ motoru jej nelze v řídící jednotce ( ECU) vypnout, proto mně zajímala tvá odpověď :wink:

Napsal: 05 lis 2009, 12:04
od andilek
Paluš:

zaslepeni u diesela ma jediny vyznam a to zamezeni ukladani karbonu v sacim traktu ;-)

Napsal: 05 lis 2009, 12:26
od Paluš
andilek:

... s tím souhlasím :wink:

re

Napsal: 05 lis 2009, 22:51
od capino13
tak potom preco u diesla mi urobilo to co mi urbilo???ja len to chcem vediet :)