Stránka 17 z 39
Napsal: 18 úno 2008, 13:01
od Berry
Ladak dela v kazdem aute jiny zvuk od origo at uz diesl nebo benzin pokud to neches na ladeni vykonu je to jedno stejne jde jen o vzhled a mozna o trosku zvukove kulisy

Napsal: 18 úno 2008, 13:05
od Pučis89
Ja bud uvazuju primo nad Remus ten co tu psal robin akoret ten za tech 3600,a nebo UlterSport primo na corsu B
http://www.sportovniautodoplnky.cz/konc ... si-16v-93/
Napsal: 18 úno 2008, 13:17
od Svoby
Pívas píše:Svoby píše:ono spíš záleží jakej koupíš......prázdnej, nebo z přepážkama
Sundej koncovej díl a uslyšíš jak to bude řvát
No já sem ho právě sundal, protůrovali jsme to a vůbec nic, normální zvuk

Diesel bez konce řve jak sviň
Napsal: 18 úno 2008, 13:21
od Pívas
Svoby>> že by byl 1,5 o tolik jiný než 1,5 TD?
Napsal: 18 úno 2008, 13:25
od toxik-q
s ulterem spokojenost

lehky styllink zvuku nic urvanyho

Napsal: 18 úno 2008, 13:25
od Svoby
tak to vim z vlastní zkušenosti na áčkový corse......na becku je celkově ten vejfuck novější to jsem ještě nezkoušel až na jaře
Napsal: 18 úno 2008, 13:32
od Pučis89
toxik-q píše:s ulterem spokojenost

lehky styllink zvuku nic urvanyho

no ja vim,ale bych prece jenom remus,ale zas to prace s navarenim a tak,no nevim no
Napsal: 19 úno 2008, 12:08
od wilcza
kluci dneska sem koukal pod auto a zda se mi ze to tam fouka kolem toho stredniho dilu vyfuku...a tak me napadlo co kdybych ho dal pryc a misto nej tam dal jen trubku

spatny napad?
Napsal: 19 úno 2008, 12:18
od Havli
No já bych spíš pokukoval po rezonátoru,místo středáku. Je to sport díl vejfuku,tvoří se v něm minimum vírů z emisních plynů a má to potom tah jek kráva. Někde o tom je tu diskuse,zkusim to najít

Napsal: 19 úno 2008, 12:25
od wilcza
no havli ja cetl ze se to dava misto katalyzatoru

ale nejsem odbornik tak nevim

Napsal: 19 úno 2008, 12:31
od Havli
Já nevim ,mam v prdeli kat,středák mám novej. Tak přemejšlim že hodim asi trubku místo katu. Anebo koupim UNI katalizátor, tohle je fakt pakec

Ale píše se že ten rezonátor se dá místo katu a když máš kat dobrej a nechceš ho vyndavat tak místo středáku. Tak nevim

Napsal: 19 úno 2008, 12:37
od wilcza
aha aha uz to tam ctu no...dik moc

jen me taky celkem trapi to abych do toho nezacal rypat a cele to neposral...treba abych nejezdil za 10litru a jen to hucelo...

Napsal: 19 úno 2008, 12:40
od Havli
Mě se ten kat taky sype občas to nejede,páč se to ucpe a auto se dusí,ale jen občas. A ten zvuk mě s**e , zvoní to jak tramvaj

Napsal: 19 úno 2008, 13:13
od wilcza
tak jsem si to tady precetl a je to pekna chemie...kdybych mel love tak bych sel do varianty...sportovni kat...rezonator a pruchozak...ale jelikoz nemam penizky...tak nevim

Napsal: 19 úno 2008, 13:16
od edenxx
No zajímavé téma,jelikož mám najeto 120tis kat je určitě mimo provor a jelikož budu dělat výfuk za 14 dní komplet ptám se: Kdo má opravdové zkušenosti s vyndáním katu? Jelikož jde o řízený kat...co provede řídící jednotka po vyndání katu? Na přenastaví se do nouzového režimu? Jak lambda sonda? Mám motor x12sz-o kolik se zvýší spotřeba,či sníží výkon? O rezonátoru rozhodně neuvažuji protože stačí použít laděný koncový člen...o výřiči spalin také ne....musí být zachován zpětný tlak od katu....takže chlapáci kdo o tom opravdu něco ví poraďte...prrosím ne plky a polemiky na 4 stránky....díky