Stránka 3 z 4
Re: Motory X14SZ, C14SE, C16NZ
Napsal: 21 kvě 2013, 23:53
od Co-RS-ák
trochu mimo téma, ale nechtěl sem zakládat nové...
kluci, dá se vyměnit jen čip z řj ( ten šváb ) do jiné tak aby to bezproblémů fungovalo, nebo ne?
konkrétně dát z řj c16nz čip do řj x12sz ... jde o to, že nechci prohazovat kabeláž z různých důvodů a řj z c16nz má jinak piny než kabeláž x12xz kterou mám na c16nz motoru...
Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 22 kvě 2013, 13:11
od pdk88

zabere to 10x víc času.. motorvou elektriku máš tam a zpět za hodinku ..když to půjde špatně

Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 22 kvě 2013, 13:27
od Gooder
Já mu to říkám pořád, ať to prohodí a zkusí to

Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 22 kvě 2013, 15:06
od Hgi
Navíc není rozdíl pouze v čipu (procesoru)...
Nejlepší bude nevymýšlet blbosti a přehodit těch pár kabelů.
Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 22 kvě 2013, 21:32
od Co-RS-ák
jenže ta motorová elektrika je trochu v horším stavu a navíc tam pak jsou nějaký přestříhaný kabely... ale to bych třeba dal podle barev, jenže bych musel střihnout i ty co mám teď a to dělat nehodlám... potom kabinová je ok s jinou řj?
Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 22 kvě 2013, 22:26
od Gooder
Tak sežeň svazek z jiného auta, to bude stát pár korun

Jinak ta kabinová, to Ti takle nikdo neřekne. Ji vezmi a porovnej ne, otázka 1 minuty

Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 22 kvě 2013, 22:59
od Co-RS-ák
řikám že jsou tam přestříhaný kabely... a nechci to stříhat u svojí

Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 22 kvě 2013, 23:12
od Gooder
A já zase říkám, aby jsi sehnal jinou a aby jsi to jen porovnal, mám na mysli tu zástrčku z kabinového svazku

Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 22 kvě 2013, 23:36
od pdk88
tvl kdybys viděl to co jsem dostal za prasečinu k tomu XEčku..
všechno jde, jen to chce trpělivost, trpělivost a trpělivost
..a schémata hlavně teda 
Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 23 kvě 2013, 01:38
od Co-RS-ák
já se ve schématech úplně jako nevyznám
G: a co mam na nich jako porovnávat?

Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 23 kvě 2013, 06:28
od Gooder
No jestli do toho půjde strčit přece, na to se ptáš, ne?
Schémata jsou v pohodě, to hned pochopíš, jde tam defacto jen o barvičky

Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 23 kvě 2013, 10:11
od Co-RS-ák
Strcit tam asi pude ale jde o spravny poradi kabelu

ty mas nekde barevny schrmata nebo si to myslel tak ze nejsou ani potreba?:)
Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 23 kvě 2013, 12:29
od pdk88
ideál je schéma z autodat bo to tam je krásně znázorněný i se vstupama do jednotky a se vším.. "jak na to by ti mělo taky pomoct"

vycucneš z toho schémata na oba motory a na corsu a pak si jen opravíš krouťáky co máš ve svazku, všechno si to identifikuješ a poznačíš (třebas zmetexem propískneš konektor -> jednotka, konektor -> zem atp..) a je to

chce to u toho trošku přemejšlení a času a dá se to

..konektory splíst nejdou, snad jen vstřikovače, ale to by ti mělo vyjít dýlkově, nebo to lze identifikovat právě propísknutím.
Jěště si vyzjisti si co je zem, co je stálý napětí, co je spínaný (ozn. 15,30 atd..)
Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 23 kvě 2013, 21:00
od Co-RS-ák
pdk88: napsal si mi to krásně, ale ztratil sem se u " jak na to"

já se v elektrice moc zase nevyznám...ale tuším, že propísknutí znamená že rejpnu do kabelu zkoušečkou?

Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 24 kvě 2013, 08:23
od pdk88
nn musíš do konektoru bo kabely nejen začínají ale i někde končí

no a tím identifikuješ co a kam patří