Stránka 3 z 4
Napsal: 02 led 2011, 10:49
od yeti
svíčky tam mám Brisk A-line a maj za sebou max. 1000km v nich problém nebude. Za to může už asi jenom zima, jinak nevim

Napsal: 02 led 2011, 11:25
od FizzBiker

brisky bych nedal ani do šupliku natož do auta... stejna liga jako třeba Beru atd...mel sem problem na aute chytalo na 2-3 valce a kolem 2000rpm se chytal zbytek vsecko okej svičky novy ale zrovna ty Beru cekal sem na zasilku tak sem zkusmo dal Brisk co byly novy k motoru zadna zmena pak mi došly NGKnasadil sem je a od ty doby to ani jednou nevynechalo to nemluvim o pravidelnem volnobehu atd... jinak i z motorek kvalitni svička (svičky) to je zaklad...
Napsal: 02 led 2011, 20:50
od Bidlas
Tak dneska, jezdilo jako vyměněný, ráno chytlo okamžitě a po hodně jízdy ani jednou neškublo a nechcíplo... možná opravdu nějaký ty sračky v benzínu...známej mi dal tip dát tam trochu aquafobínu, že může zamrzat skondenzovaná voda v benzínu a pak to tělá takovýdle brikule...no uvidíme až zase přituhne...

Napsal: 02 led 2011, 20:53
od suby
Svíčky klidně můžou být v háji, já jsem na Brisky najel tak 1200km a byli KO. Pak jsem koupil stejně jako FizzBiker NGK a jedna báseň
Ale abych tu nehanil výrobce, klidně můžeš mít cpaný výfukové potrubí či katík a tím pádem se to může dusit

dotaz
Napsal: 11 led 2011, 21:37
od bumbik
mě na diagnostice vyjelo, že mám vše v pořádku, vše startuje jede jak má atd. ale když je to studené a kousek se rozjedu zastavím a rozjíždím se znovu tak se to škube a dusí a za chviličku se to rozjede a je to OK, volný chod to drží normálně otáčky v pořádku jen mírně to vibruje, což bych řekl, že je u 3í válce normální (mám corsu B 3í válec rok výroby 2000) a pak už to jede ok, když je to teplé, tak to funguje naprosto normálně, jen za studena to trošku hapruje, dělá to někomu z vás? případně nevíte, čím by to mohlo být? mám nový volnoběžný motorek a seřízené otáčky na předepsané hodnoty, mám nové svíčky filtry, olej, podle diagnostiky jsou lambda sondy naprosto ok, EGR ventil prej taky OK, mám novou váhu vzduchu novou baterku, tak mě fakt nenapadá, co by mohlo způsobovat,že za studena se to při rozjezdu trochu dusí a jakoby škube a jak se to zahřeje, je to OK ... jestli někdo víte co s tím, mockrát díky, jinak vše šlape OK, jo a ještě mini dotaz, taky vám na displeji corsa ukazuje datum čas a venkovní teplotu jen, než rozsvítíte světla? já když je vypnu naskočí vše, když je rozsvítím, tak vše zhasne, bez motoru zobrazuje i datum při naskočeném motoru jen čas a teplotu ale bez světel ... to tak má být? díky moc
Napsal: 11 led 2011, 22:16
od FizzBiker
mas zeslabene podsviceni...
to datum mizi protoze nemas origo radio a navis asi blbe zapojene... datum obvykle zmizi az po zapnuti radia...

prepojis par dratu a bude porad videt.
s tim motorem... mozna cidlo kliky,... jak to tak pozoruju sere se to co chvila
Napsal: 11 led 2011, 22:29
od souky222
já bych řek že opět čidlo teploty(moje univerzální odpoěď)

díky
Napsal: 12 led 2011, 13:13
od bumbik
no co se týče rádia, tak jak jsem auto koupil, je tam autorádio KenWood a je fakt, že když vytáhnu klíček ze zapalování, tak se mi zruší uložené naskenované stanice atd. je možné, že je to fakt špatně zapojené, ale vůbec se v tom nevyznám, takže to nechat přepojit nějakému elektrikáři nebo se na to vykašlat? nebo jestli víte kde co jak, díky moc ... a nebude to mít vliv na kód imobilizéru atd. přece to je nějak napojené na řídící jednotku, že když dám klíček do zapalování a otočím, tak se mi rozsvítí displej autorádia a naskočí "standby" a pak už jen dávám tlačítko SRC (source = zdroj) a navolím si, co má začít hrát, akorát co se týče rádií, musím skenovat pokaždé znovu, což mě sere ... díky moc, jestli víte co s tím konkrétně
Napsal: 12 led 2011, 15:47
od yeti
rádio je takhle napojené od výroby, že reaguje až když otočíš do poslední polohy, taky sem to tak měl než se to předělalo
njn
Napsal: 12 led 2011, 16:25
od bumbik
než jsi to předělal ... ale já bych právě rád věděl, jak to předělat ... a hlavně pak, jestli to jde udělat, že když otočím do poslední pozice, že nenaskočí standby ale rovnou začne něco hrát ... a kdyby si to pamatovalo naskenované stanice či nastavení hlasitosti atd. tak bych se taky nezlobil ... ale asi nikdo neví, co s tím ... bohužel

(
tak
Napsal: 12 led 2011, 16:47
od bumbik
kámoš elektrikář by mi prej pomohl, ale potřebuje vědět, jak to má být zapojeno, nevíte někdo přesně, kam který kabel zapojit? díky moc ... klidně mě kontaktujte na skype či icq, to je fuck, pokud to někomu funguje jak má, tak pls napište díkyyyy
Napsal: 12 led 2011, 16:52
od yeti
já tomu taky nerozumim, to mi dělal kamarád vim že jsme spojovaly dva drátky do jednoho. Pravděpodobně to bylo plus který se spíná po otočení klíčku který sme napojily na stálý plus (asi tak nějak) udělali jsme to před iso konektorem co jde do rádia, víc ti nepomohu nejsem elektrikář

pak ti pujde do rádia stálé napětí a budeš hrát i bez klíčku a všechno bude uložený

Napsal: 12 led 2011, 20:50
od souky222
je to tu v topicu autorádia a vše kolem(nebo tak nějak)
Napsal: 12 led 2011, 22:57
od FizzBiker
proste radio ma pamet ktera musi mit zapojene stálé a neodpinane + pokud je kamos elektrikar mohl by to vedet... takhle je radio napojene jen na "odpinany + " a proto se to maže mam to tak zapojeny taky a celkem me to s*re az bude teplejs prehodim to...
njn
Napsal: 13 led 2011, 07:38
od bumbik
jj díky jsem si to našel v tom topicu autorádií, takže to už pořeším ... ale co řeším je TID displej ... prej mám někde přerušený drátek