Kdyby to nebyla ta EDU, tak druhá nejčastější závada je spill ventil v čerpadle.
Mě to cukalo hodně dlouho, na to se špatně přichází, nejlepší je, když se to úplně zastaví, pak je to jasný. Jinak to, že na nic nepřišel neznamená, že je ta EDU v pořádku, pořád je to můj favorit.
Starý čerpadlo nemá podle mě smysl kupovat, pokud není odborně zakonzervovaný, tak zarezne a je to průser. Čerpadlo máš podle mě v pořádku a i kdyby nebylo, je lepší ho seřídit a opravit, případně vzít repasované čerstvé ze specializovaného servisu.
Opravy dieselu nejsou levný a když koupíš ojetinu, není příjemný tím začínat, ale když to uděláš, časem se to vrátí.
Já jezdím agresivně za 5L, s benzínem při tomto stylu a výkonu bych jezdil minimálně za 8L.
Za posledních 160 tis. km jsem ušetřil cca 4800 L, při průměrné ceně 30 kč/L je to 144 tis. kč.
Zatím mě to stálo jen tu EDU.