Stránka 3 z 3
Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 22 úno 2013, 13:59
od 126revo
LH píše:mě se voda dostávala do oleje přes kryt na rozvodech u Corsy C 1.0 i 1.2 je přes rozvodovej řetěz kryt zkrz kterej jde voda z bloku a mezi tím krytem a blokem je kovovy tesnění se zalisovanou gumou. Ta guma se mi z toho tesnění vytrhla a voda šla do oleje a měl jsem takovou malou domácí máslovnu. Když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem vyměnil i to těsnění pod hlavou, ale to bylo plechový a bylo OK, takže jsem ho nejspíš měnil zbytečně.
mě se právě voda neztrácí, jen olej .. no uvidíme až to rozeberu co na mě vykoukne

)
Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 22 úno 2013, 16:57
od LH
Když se ti dělá hodně "másla", jak píšeš, znamená to, že ti jde i voda do oleje, protože to máslo vzniká směsí vody a oleje a pokud je toho másla opravdu hodně, tak to nebude jen kondenzát ze studených startů. Když o tom tak přemýšlím, tak opravdu asi odešlo to těsnění pod hlavou. Ještě je tu možnost , že odešla gufera kolem ventilů, ale to by sice olej ubýval, ala netvořilo by se "máslo", protože jak jsem psal máslo je směs voda-olej.
Re: Těsnění pod hlavou?
Napsal: 23 úno 2013, 11:31
od 126revo
LH píše:Když se ti dělá hodně "másla", jak píšeš, znamená to, že ti jde i voda do oleje, protože to máslo vzniká směsí vody a oleje a pokud je toho másla opravdu hodně, tak to nebude jen kondenzát ze studených startů. Když o tom tak přemýšlím, tak opravdu asi odešlo to těsnění pod hlavou. Ještě je tu možnost , že odešla gufera kolem ventilů, ale to by sice olej ubýval, ala netvořilo by se "máslo", protože jak jsem psal máslo je směs voda-olej.
voda mě ubyla cca 2dcl za rok ... uvidíme, všechno sundám a vyčistím to. Až bude lepší počasí tak to schválně nafotím co tam je za máslovýrobu
