Cuká a píská
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 653
- Registrován: 08 pro 2008, 20:11
- Bydliště: lbc
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
Právě jsem vyměnil zapalovací kabely a svíčka za bosch 4-bodové
Nastartoval a zase to jelo jakoby na 3 válce. Po chvíli se zpravilo. Projel jsem to, cukání se trošku zmírnilo, ale prostě to tam pořád je.
Mé možnosti už došli. S takovou bych mohl vyměnit půlku auta. V pondělí to dávám do servisu.
Nastartoval a zase to jelo jakoby na 3 válce. Po chvíli se zpravilo. Projel jsem to, cukání se trošku zmírnilo, ale prostě to tam pořád je.
Mé možnosti už došli. S takovou bych mohl vyměnit půlku auta. V pondělí to dávám do servisu.
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
To je termo spínač pro ventilátorsouky222 píše:corsa tigra jak na to str. 76
Já hledám čidlo pro ŘJ, která dle teploty upravuje vstřik
- yeti
- Příspěvky: 543
- Registrován: 16 úno 2009, 14:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká a píská
nemáš vadnou lambdu? třeba dává špatný signál a dává ti to špatnou směs. možná
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
To nezjistím, jedině vyměnit. Ale myslím si, že na diagnostice by se ukázala chyba ne?yeti píše:nemáš vadnou lambdu? třeba dává špatný signál a dává ti to špatnou směs. možná
- kopsik
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 pro 2009, 21:31
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká a píská
Já teď už asi měsíc řeším obdobnou záležitost... nejprve se to projevilo jen jednou a to tak na 20 sekund... při snaze přidat se mi to začalo dusit a jet jakoby na tři válce... po pár set metrech to přestalo a dva týdny byl klid. Po dvou týdnech to udělalo zase, tentokrát jen na pár vteřin... ale opakovalo se to i několikrát za den. Prostě při přidání plynu jakoby auto nědko chytnul za
a nepustil + zvuk traktoru. Nejprve sem vyměnil svíčky, pak kabely, poté palivový filtr (z toho jsem zjistil, že bude v nádrži voda, takže do nádrže sračku na navázání vody)... ujel sem 80km a zase to samé... Závada se u mě projevuje jak kdy a jedno v jakých otáčkách či teplotě motoru. Občas to udělá i na neutrál při protůrování motoru. Dneska jsem zkusil dát druhý zapalovací modul. Nechci předčasně jásat, ale teď jsem dojel (120km) a ani škub... Snad to vydrží 


- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
Můj oplík je v servise, tak uvidíme na co přijdou 

- yeti
- Příspěvky: 543
- Registrován: 16 úno 2009, 14:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká a píská
Příjdou na to že si hodně zaplatíš za výměnu pár dílu a bude ti to dělat stejně. A když se jim to povede tak nám můžeš dát vědět čím to je 

- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
Dnes mi volal technik ze servisu a remcal cosi, že to moc neškube, že s tím nic nedělal a zítra se mám zastavit a přesně mu ukázat co to dělá. Nojo to jsou ty české servisy.yeti píše:Příjdou na to že si hodně zaplatíš za výměnu pár dílu a bude ti to dělat stejně. A když se jim to povede tak nám můžeš dát vědět čím to je
Od úterý to tam má a až teprve dnes mi volá.
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
Takže jsme to s mechanikem projížděly a vedli debatu a na nic smě konkr. nepřišli. Diagnostika vše ok.
Dal mi kontakt na maníka, který přímo opravuje kozy a má vrakoviště a plno ND.
Ještě zkusím pořešit DIS modul, vstřik a čerpadlo a uvidí se.
Mechanik naštěstí je dobré duše a nic si neúčtoval
Dal mi kontakt na maníka, který přímo opravuje kozy a má vrakoviště a plno ND.
Ještě zkusím pořešit DIS modul, vstřik a čerpadlo a uvidí se.
Mechanik naštěstí je dobré duše a nic si neúčtoval

-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 14 led 2012, 21:32
Re: Cuká a píská
Další možnou příčinou škubání může být nedostatečný výkon palivového čerpadla většinou doprovázený jeho zvýšenou hlučností. V lepším případě je jenom zanesené jeho sítko. V "Jak na to" je uveden postup kontroly čerpadla. Tlak v palivové soustavě by měl být 380 kPa.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
Já mám X14SZmira1 píše:Motory X12XE mají čidlo teploty motoru na tělese čerpadla. Čidlo je 2-pinové a hodnoty termočlánku jsou 2 - 3000 ohm/20°C a 200 - 300 ohm/90°C.
Další možnou příčinou škubání může být nedostatečný výkon palivového čerpadla většinou doprovázený jeho zvýšenou hlučností. V lepším případě je jenom zanesené jeho sítko. V "Jak na to" je uveden postup kontroly čerpadla. Tlak v palivové soustavě by měl být 380 kPa.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 14 led 2012, 21:32
Re: Cuká a píská
Motor X14XE má čidlo teploty umístěné podobně, jen je našroubované do tělesa termostatu z boku.
Podle el.schémat nemá váhu vzduchu, ale v sání má čidlo absolutního tlaku. Možná jde vyzkoušet jeho správnou funkci stejně jako u váhy - odpojit konektor a zkusit to projet. Sice bude svítit kontrolka motoru, ale ŘJ si umí některé chybějící údaje nahradit.
Podle el.schémat nemá váhu vzduchu, ale v sání má čidlo absolutního tlaku. Možná jde vyzkoušet jeho správnou funkci stejně jako u váhy - odpojit konektor a zkusit to projet. Sice bude svítit kontrolka motoru, ale ŘJ si umí některé chybějící údaje nahradit.
- maahdypetr
- Příspěvky: 139
- Registrován: 20 úno 2012, 00:00
Re: Cuká a píská
A kde to čidlo tlaku naleznu? Prosím obrázek.mira1 píše:Motor X14XE má čidlo teploty umístěné podobně, jen je našroubované do tělesa termostatu z boku.
Podle el.schémat nemá váhu vzduchu, ale v sání má čidlo absolutního tlaku. Možná jde vyzkoušet jeho správnou funkci stejně jako u váhy - odpojit konektor a zkusit to projet. Sice bude svítit kontrolka motoru, ale ŘJ si umí některé chybějící údaje nahradit.
Čidlo teploty jsem nalezl na radiátoru (chladič) na levé straně. Je tam nad ním i termo spínač pro ventilátor.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 14 led 2012, 21:32
Re: Cuká a píská
Takže jsem to konečně našel. Motor X14SZ má čidlo na sacím potrubí viz. http://imageshack.us/photo/my-images/377/23in1.jpg/. Je označeno temp senzor a je k němu mizerný přístup.
Čidlo tlaku je vedle expanzní nádoby a s tělesem škrtící klapky je propojeno hadičkou viz http://imageshack.us/photo/my-images/377/11dz1.jpg/. Na obrázku je označeno Saugrohrdruckgeber.
Čidlo teploty motoru ovlivňuje složení směsi při studeném motoru. Pokud se problém s dusením motoru objevuje i když je zahřátý, skusil bych odpojit konektor od snímače tlaku v sacím potrubí.
Čidlo tlaku je vedle expanzní nádoby a s tělesem škrtící klapky je propojeno hadičkou viz http://imageshack.us/photo/my-images/377/11dz1.jpg/. Na obrázku je označeno Saugrohrdruckgeber.
Čidlo teploty motoru ovlivňuje složení směsi při studeném motoru. Pokud se problém s dusením motoru objevuje i když je zahřátý, skusil bych odpojit konektor od snímače tlaku v sacím potrubí.