Stránka 3 z 5

Re: Cuká a píská

Napsal: 08 bře 2012, 11:42
od souky222
corsa tigra jak na to str. 76

Re: Cuká a píská

Napsal: 08 bře 2012, 13:24
od maahdypetr
Právě jsem vyměnil zapalovací kabely a svíčka za bosch 4-bodové

Nastartoval a zase to jelo jakoby na 3 válce. Po chvíli se zpravilo. Projel jsem to, cukání se trošku zmírnilo, ale prostě to tam pořád je.

Mé možnosti už došli. S takovou bych mohl vyměnit půlku auta. V pondělí to dávám do servisu.

Re: Cuká a píská

Napsal: 08 bře 2012, 13:42
od maahdypetr
souky222 píše:corsa tigra jak na to str. 76
To je termo spínač pro ventilátor

Já hledám čidlo pro ŘJ, která dle teploty upravuje vstřik

Re: Cuká a píská

Napsal: 08 bře 2012, 14:53
od yeti
nemáš vadnou lambdu? třeba dává špatný signál a dává ti to špatnou směs. možná

Re: Cuká a píská

Napsal: 08 bře 2012, 15:06
od maahdypetr
yeti píše:nemáš vadnou lambdu? třeba dává špatný signál a dává ti to špatnou směs. možná
To nezjistím, jedině vyměnit. Ale myslím si, že na diagnostice by se ukázala chyba ne?

Re: Cuká a píská

Napsal: 11 bře 2012, 18:40
od kopsik
Já teď už asi měsíc řeším obdobnou záležitost... nejprve se to projevilo jen jednou a to tak na 20 sekund... při snaze přidat se mi to začalo dusit a jet jakoby na tři válce... po pár set metrech to přestalo a dva týdny byl klid. Po dvou týdnech to udělalo zase, tentokrát jen na pár vteřin... ale opakovalo se to i několikrát za den. Prostě při přidání plynu jakoby auto nědko chytnul za zadek a nepustil + zvuk traktoru. Nejprve sem vyměnil svíčky, pak kabely, poté palivový filtr (z toho jsem zjistil, že bude v nádrži voda, takže do nádrže sračku na navázání vody)... ujel sem 80km a zase to samé... Závada se u mě projevuje jak kdy a jedno v jakých otáčkách či teplotě motoru. Občas to udělá i na neutrál při protůrování motoru. Dneska jsem zkusil dát druhý zapalovací modul. Nechci předčasně jásat, ale teď jsem dojel (120km) a ani škub... Snad to vydrží :)

Re: Cuká a píská

Napsal: 14 bře 2012, 14:37
od maahdypetr
Můj oplík je v servise, tak uvidíme na co přijdou :)

Re: Cuká a píská

Napsal: 14 bře 2012, 14:45
od yeti
Příjdou na to že si hodně zaplatíš za výměnu pár dílu a bude ti to dělat stejně. A když se jim to povede tak nám můžeš dát vědět čím to je :urcite?:

Re: Cuká a píská

Napsal: 15 bře 2012, 18:56
od maahdypetr
yeti píše:Příjdou na to že si hodně zaplatíš za výměnu pár dílu a bude ti to dělat stejně. A když se jim to povede tak nám můžeš dát vědět čím to je :urcite?:
Dnes mi volal technik ze servisu a remcal cosi, že to moc neškube, že s tím nic nedělal a zítra se mám zastavit a přesně mu ukázat co to dělá. Nojo to jsou ty české servisy.

Od úterý to tam má a až teprve dnes mi volá.

Re: Cuká a píská

Napsal: 16 bře 2012, 11:45
od maahdypetr
Takže jsme to s mechanikem projížděly a vedli debatu a na nic smě konkr. nepřišli. Diagnostika vše ok.

Dal mi kontakt na maníka, který přímo opravuje kozy a má vrakoviště a plno ND.

Ještě zkusím pořešit DIS modul, vstřik a čerpadlo a uvidí se.

Mechanik naštěstí je dobré duše a nic si neúčtoval :-)

Re: Cuká a píská

Napsal: 16 bře 2012, 13:43
od mira1
cidlo1.jpg
Motory X12XE mají čidlo teploty motoru na tělese čerpadla. Čidlo je 2-pinové a hodnoty termočlánku jsou 2 - 3000 ohm/20°C a 200 - 300 ohm/90°C.
Další možnou příčinou škubání může být nedostatečný výkon palivového čerpadla většinou doprovázený jeho zvýšenou hlučností. V lepším případě je jenom zanesené jeho sítko. V "Jak na to" je uveden postup kontroly čerpadla. Tlak v palivové soustavě by měl být 380 kPa.

Re: Cuká a píská

Napsal: 16 bře 2012, 16:09
od maahdypetr
mira1 píše:
cidlo1.jpg
Motory X12XE mají čidlo teploty motoru na tělese čerpadla. Čidlo je 2-pinové a hodnoty termočlánku jsou 2 - 3000 ohm/20°C a 200 - 300 ohm/90°C.
Další možnou příčinou škubání může být nedostatečný výkon palivového čerpadla většinou doprovázený jeho zvýšenou hlučností. V lepším případě je jenom zanesené jeho sítko. V "Jak na to" je uveden postup kontroly čerpadla. Tlak v palivové soustavě by měl být 380 kPa.
Já mám X14SZ

Re: Cuká a píská

Napsal: 16 bře 2012, 20:05
od mira1
Motor X14XE má čidlo teploty umístěné podobně, jen je našroubované do tělesa termostatu z boku.
Podle el.schémat nemá váhu vzduchu, ale v sání má čidlo absolutního tlaku. Možná jde vyzkoušet jeho správnou funkci stejně jako u váhy - odpojit konektor a zkusit to projet. Sice bude svítit kontrolka motoru, ale ŘJ si umí některé chybějící údaje nahradit.

Re: Cuká a píská

Napsal: 16 bře 2012, 20:21
od maahdypetr
mira1 píše:Motor X14XE má čidlo teploty umístěné podobně, jen je našroubované do tělesa termostatu z boku.
Podle el.schémat nemá váhu vzduchu, ale v sání má čidlo absolutního tlaku. Možná jde vyzkoušet jeho správnou funkci stejně jako u váhy - odpojit konektor a zkusit to projet. Sice bude svítit kontrolka motoru, ale ŘJ si umí některé chybějící údaje nahradit.
A kde to čidlo tlaku naleznu? Prosím obrázek.

Čidlo teploty jsem nalezl na radiátoru (chladič) na levé straně. Je tam nad ním i termo spínač pro ventilátor.

Re: Cuká a píská

Napsal: 17 bře 2012, 17:24
od mira1
Takže jsem to konečně našel. Motor X14SZ má čidlo na sacím potrubí viz. http://imageshack.us/photo/my-images/377/23in1.jpg/. Je označeno temp senzor a je k němu mizerný přístup.
Čidlo tlaku je vedle expanzní nádoby a s tělesem škrtící klapky je propojeno hadičkou viz http://imageshack.us/photo/my-images/377/11dz1.jpg/. Na obrázku je označeno Saugrohrdruckgeber.
Čidlo teploty motoru ovlivňuje složení směsi při studeném motoru. Pokud se problém s dusením motoru objevuje i když je zahřátý, skusil bych odpojit konektor od snímače tlaku v sacím potrubí.