Výfucky>Laďáky,duplexy ,ovály atd.

Sekce šílenců,díky nímž se starej Adam Opel obrací v hrobě !!!

Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas

Odpovědět
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

toho se taky bojim že mi to tam nepůjde,že tam je málo místa,ale na tom fun-tuningu ho maj,tak nevi je to od super sportu už od nich mám ale jen jeden,ten co tam mám teď.
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

neboj.. na corsu duplex na sto pro jde..

buď klasickým způsobem, že se nic nemění.. jen se položí trochu niž, protože i "tuningový nárazník" má oka pro koncovky níž...

nebo je možné ještě snížit prostor pro rezervu (uřízne se... a místo normální si tam dáš tu malou provizorní či jen bombičku na dojetí) a pak je tam místa habaďěj a můžeš si vést výfuk třeba prostředkem... :jede_autem:
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

já právě nechci nic řezat,chci jen nasadit a to by prý podle fun tuningu mělo jít,i s prvním výfukem jsem neměl problém,jen se to truchu doladilo.Chci to tiž ten zadní nárazník od riegera a ten můj oůvodní prodám..
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

jak jsem ti psal... uložení duplexu a normál výfuku je rozdíl.. duplex musíš mít právě kolem tý nádrže na rezervu, kde moc místa není.. proto, jsou dvě řešení buď uříznutí, či právě jak budeš mít ty tuningovejnárazník.. tzn. že se výfuk od toho kolena který přechází přes zadní nápravdu pustí trochu níž a tím se vlastně obejde to místo na nádrž a pustí se to pod něj.. třeba podobným způsobem:

Obrázek

nebo

Obrázek

nebo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

chápu tě,ale nerad bych něco řezal,ale zkusím ten výfuk od supersportu to by mělo jít bez problémů,tak uvidím,ale viděl jsem i tlumič kdy duplex vychází vzadu z tlumiče,tady na tomto obrázku je z předu,ten co chci já vychází ze zadu,tak uvidim...
Termik
Příspěvky: 65
Registrován: 27 bře 2007, 18:49
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Vyndání katu, rezonátor a výf.potrubí všeobecně

Příspěvek od Termik »

Zdravíčko :D
mám jen takovej rychlej dotaz... Myslíte že vyndání katu na C14NZ je dobrá volba? :) A jaký bude rozdíl ve spotřebě, zvuku a výkonu? Zhruba... :)

Díky za odpovědi :wink:
Dříve Corsa, nyní BMW 735iA
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

vyndáním katu by se podle toho jak všude píšou měla zmenšit spotřeba,ale bude to trochu víc hlučnější tak zvláštně to pak hučí,trochu sportovní zvuk...bude to mít lepší zrychlení,protože zrychlíš odchod výfukových plynů..
Termik
Příspěvky: 65
Registrován: 27 bře 2007, 18:49
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Termik »

Pořád přemýšlím, jestli vyndat katík nebo středový tlumič... Chci aby byl o něco více slyšet výfuk (a chci samozřejmě i větší výkon) ale zase se bojím aby se mi nevytratily ty zpětné tlaky co dělá právě katík... Jedno z toho chci vyndat, co bys mi spíše doporučil? Katík má najeto 58 000 ...

A co se týče toho hučení, tak mi to hučí i teď :) .... a dodatek. Mám průchozí koncák.
Dříve Corsa, nyní BMW 735iA
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

já mám katík pryč,protože se mi vysypal a stejně už pak po 3 letech neplní funkci,protože je vše vypálený..Já to mám bez katu a místo středového tlumiče rezonátor,ten středový když dáš pryč musíš něčím nahradit,protože bys ztratil výkon,nebyli by tam tlaky.
Termik
Příspěvky: 65
Registrován: 27 bře 2007, 18:49
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Termik »

Ondřej Sládek píše:já mám katík pryč,protože se mi vysypal a stejně už pak po 3 letech neplní funkci,protože je vše vypálený..Já to mám bez katu a místo středového tlumiče rezonátor,ten středový když dáš pryč musíš něčím nahradit,protože bys ztratil výkon,nebyli by tam tlaky.
Aha takže když vyndám kat, střední nechám a koncový je průchozí tak to bude dobrý? Místo katu bych dal trubku..
Dříve Corsa, nyní BMW 735iA
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

jo bude to dobrý,nebude to ani moc řvát a trochu bude hlubší zvuk.plno lidí si myslí že když vyndá katík že to bude mít o dest koní navíc,ale to je blbost,trochu se to zlepší,ale jinak nic víc a samozřejmě že pak na technický bude problém s emisema.
skell
Příspěvky: 59
Registrován: 03 úno 2007, 15:33
Bydliště: Tachovsko

Příspěvek od skell »

kdyz se tady bavite o tom katiku, na stk mi rekli ze ho mam v pr..., ale delal jsem to pres znamyho, takze to obesli.... ale poradte, kdyz je v pr... mam ho vyndat?, bude to nejaka zmena, kamos mi radil at ho jenom vymlatim a vysypu, a nasadim zpatky.... dik za radu....
Termik
Příspěvky: 65
Registrován: 27 bře 2007, 18:49
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Termik »

skell píše:kdyz se tady bavite o tom katiku, na stk mi rekli ze ho mam v pr..., ale delal jsem to pres znamyho, takze to obesli.... ale poradte, kdyz je v pr... mam ho vyndat?, bude to nejaka zmena, kamos mi radil at ho jenom vymlatim a vysypu, a nasadim zpatky.... dik za radu....
Co jsem četl tak vymlátit a vrátit je nanic... Prý to může být ještě horší že se tam ty splodiny točí a může se i dost zahřívat... Nejlepší je trubka.
Dříve Corsa, nyní BMW 735iA
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Jasně že je nejlepší trubka, ale když už ho máš vymlácený, tak do něj nastrkej drátěnku - to kvůli to mu aby se tam netočili ty plyny.
Corsa C 1.2i
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

je to taky řešení ho vymlatit a vrátit zpět,ale spíš dávaj místo katíku trubku a nebo občas i rezonátor co jsem viděl,ten kat ti vlastně brzdí odchod výfukových plynů a když to vymlátíš nebo ho vyhodíš tak to vše urychlíš a je to trochu znát,ale zas nečekej nějaký zázraky,ale když už zrychlíš odchod výfukových plynů tak pak je lepší zrychlit i sání filtrem spoortovním a vyleštit sací potrubí to už pak je mazec a hodně znát!!!
Odpovědět