Výfucky>Laďáky,duplexy ,ovály atd.
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
neboj.. na corsu duplex na sto pro jde..
buď klasickým způsobem, že se nic nemění.. jen se položí trochu niž, protože i "tuningový nárazník" má oka pro koncovky níž...
nebo je možné ještě snížit prostor pro rezervu (uřízne se... a místo normální si tam dáš tu malou provizorní či jen bombičku na dojetí) a pak je tam místa habaďěj a můžeš si vést výfuk třeba prostředkem...
buď klasickým způsobem, že se nic nemění.. jen se položí trochu niž, protože i "tuningový nárazník" má oka pro koncovky níž...
nebo je možné ještě snížit prostor pro rezervu (uřízne se... a místo normální si tam dáš tu malou provizorní či jen bombičku na dojetí) a pak je tam místa habaďěj a můžeš si vést výfuk třeba prostředkem...

Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jak jsem ti psal... uložení duplexu a normál výfuku je rozdíl.. duplex musíš mít právě kolem tý nádrže na rezervu, kde moc místa není.. proto, jsou dvě řešení buď uříznutí, či právě jak budeš mít ty tuningovejnárazník.. tzn. že se výfuk od toho kolena který přechází přes zadní nápravdu pustí trochu níž a tím se vlastně obejde to místo na nádrž a pustí se to pod něj.. třeba podobným způsobem:

nebo

nebo

nebo

nebo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 27 bře 2007, 18:49
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Vyndání katu, rezonátor a výf.potrubí všeobecně
Zdravíčko
mám jen takovej rychlej dotaz... Myslíte že vyndání katu na C14NZ je dobrá volba?
A jaký bude rozdíl ve spotřebě, zvuku a výkonu? Zhruba...
Díky za odpovědi

mám jen takovej rychlej dotaz... Myslíte že vyndání katu na C14NZ je dobrá volba?


Díky za odpovědi

Dříve Corsa, nyní BMW 735iA
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 27 bře 2007, 18:49
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Pořád přemýšlím, jestli vyndat katík nebo středový tlumič... Chci aby byl o něco více slyšet výfuk (a chci samozřejmě i větší výkon) ale zase se bojím aby se mi nevytratily ty zpětné tlaky co dělá právě katík... Jedno z toho chci vyndat, co bys mi spíše doporučil? Katík má najeto 58 000 ...
A co se týče toho hučení, tak mi to hučí i teď
.... a dodatek. Mám průchozí koncák.
A co se týče toho hučení, tak mi to hučí i teď

Dříve Corsa, nyní BMW 735iA
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 27 bře 2007, 18:49
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Aha takže když vyndám kat, střední nechám a koncový je průchozí tak to bude dobrý? Místo katu bych dal trubku..Ondřej Sládek píše:já mám katík pryč,protože se mi vysypal a stejně už pak po 3 letech neplní funkci,protože je vše vypálený..Já to mám bez katu a místo středového tlumiče rezonátor,ten středový když dáš pryč musíš něčím nahradit,protože bys ztratil výkon,nebyli by tam tlaky.
Dříve Corsa, nyní BMW 735iA
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: 03 úno 2007, 15:33
- Bydliště: Tachovsko
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 27 bře 2007, 18:49
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Co jsem četl tak vymlátit a vrátit je nanic... Prý to může být ještě horší že se tam ty splodiny točí a může se i dost zahřívat... Nejlepší je trubka.skell píše:kdyz se tady bavite o tom katiku, na stk mi rekli ze ho mam v pr..., ale delal jsem to pres znamyho, takze to obesli.... ale poradte, kdyz je v pr... mam ho vyndat?, bude to nejaka zmena, kamos mi radil at ho jenom vymlatim a vysypu, a nasadim zpatky.... dik za radu....
Dříve Corsa, nyní BMW 735iA
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
je to taky řešení ho vymlatit a vrátit zpět,ale spíš dávaj místo katíku trubku a nebo občas i rezonátor co jsem viděl,ten kat ti vlastně brzdí odchod výfukových plynů a když to vymlátíš nebo ho vyhodíš tak to vše urychlíš a je to trochu znát,ale zas nečekej nějaký zázraky,ale když už zrychlíš odchod výfukových plynů tak pak je lepší zrychlit i sání filtrem spoortovním a vyleštit sací potrubí to už pak je mazec a hodně znát!!!