Stránka 4 z 5

Napsal: 03 bře 2008, 22:42
od Pívas
Tak tepelně upravit.Nejdřív to vyžíháš aby si dostal rovnoměrný zrno, pak cementuješ>>zakálíš a máš materiál jak nový :D

Napsal: 03 bře 2008, 22:43
od Boulder
Pívas, tys to už dělal nebo dával ten motor do corsy?? Nebo aspon nekoho znáš osobně komu to funguje v praxi??

Napsal: 03 bře 2008, 22:43
od Pívas
Boulder píše:Je to deny nebo deni
Deni

Napsal: 03 bře 2008, 22:44
od Boulder
He to jo ale to v garáž na soustruhu a cočkem asi nenaladim :shock:

Napsal: 03 bře 2008, 22:46
od Pívas
Já sem nic nepřehazoval, nejsou money :( :D

Napsal: 03 bře 2008, 22:47
od Pívas
Paldo>> seš tu?Jak to řešíš ty? :D

Napsal: 05 bře 2008, 11:08
od Velbloud
Zdravím,

mám otázku, jaká je životnost tohoto motoru??

co bych měl od něj čekat, když má najeto 175 000??? bude potřebovat generálku, či v pohodě ještě něco najede??

Napsal: 05 bře 2008, 11:23
od Berry
To ma najeto paradne jestli je podstiviych tento motor jsem mel v kadettu delali jsem generalku asi ve 150tis km komplet a pak litat jak steleny jinak ten motor mel uz z Nemecka 170koni, ale co znam kluky v nemecku tak na tom maji nekdy hooodne pres 200tis a v pohode no zalezi jak se k tomu chovas ty nebo nekdo pred tebou pokud nekdo pred tebou byl prase tak je lepsi udelat generalku (do 10tis by ses mel vejit kdyz kvalitne) jinak motor je to spickovy me jezdil v kadettu 242km/h a zrychelni nevim neco mezi 6,5-7s asi, ale je to hodne o tom jak se kdo k tomu chova jainka pro tento motor jsou passaty, audi a podobny sluzebaky sousto k snidani, na tkaove auto si muzes nalepit fuck TDI :lol: :lol: :lol:

Napsal: 05 bře 2008, 12:07
od Havli
Hodně záleží na tom kdo ho měl před tebou a co má ten motor za sebou :lol: :lol: Jestli na něm už byla GO, kolikrát se měnily rozvody , jakej se tam převážně lil olej a tak. Kámoš má Astru r.v. 93 najeto 225 tis. a jezdí mu to gut :wink: Jestli není vylágrovanej,tak bys na něm něco ještě najet mohl :wink:

Napsal: 05 bře 2008, 12:19
od Velbloud
hmm asi na to kašlu.. protože kdo ví co by s tím motorem mohlo být... a ještě jak to dotáhnout do Čech...

měl jsem na mysli tohle

http://cgi.ebay.de/Corsa-b-gsi-c20xe-c2 ... dZViewItem

Napsal: 05 bře 2008, 13:41
od Berry
Bloude taky jsem an koukal ze ybch si to dovezl jako auto na hrani, ale jako ono za ty prachy neni na to co moc skazit hele ten motor neni anrocny jen kvlaitni olje a pravidlena udrzba a pak se ti odmeni treba na C20NE muzes srat jak chce a nepodela se a jede za vsech okolnosti dal, takze byt tebou nebal bych se toho a privezt ti to muze DC nebo Zvooky, nebo nevim nekdo z TF 8)

Napsal: 10 bře 2008, 14:37
od Paluš
Pivas:
Chci jen podotknout k těm poloosám, že ty poloosy jsou kovaný a né kalený.
Kdyby byli kalené, tak ti křupnou ani nevíš jak :wink: .
Ono je rozdíl mezi ocelí, která se kalí, cementuje nebo ková ... :wink:

Napsal: 10 bře 2008, 14:43
od Pívas
Paluš píše:Pivas:
Chci jen podotknout k těm poloosám, že ty poloosy jsou kovaný a né kalený.
Kdyby byli kalené, tak ti křupnou ani nevíš jak :wink: .
Ono je rozdíl mezi ocelí, která se kalí, cementuje nebo ková ... :wink:
Ty se zabýváš technologií ocelí? :D já sem myslel povrchové kalení do řádu desetin milimetru, tudíž povrch je tvrdý a vnitřek krásně houževnatý :) Já vím že kalená ocel nemá ráda dynamické namáhání :wink:

Napsal: 10 bře 2008, 14:45
od Pívas
Ono není moc rozdíl mezí ocelí co koveš a kalíš, je to jen o obsahu uhlíku v oceli.I když litinu sem ještě radši nekoval :P

Napsal: 10 bře 2008, 14:46
od Paluš
Pivas:
... ne nezabývám, ale kdysi jsem se to musel učit ... :lol: