Stránka 4 z 5

Napsal: 03 dub 2010, 10:26
od Honz@
tak tak 40 a 50 kw a je jedno bod a mpi. takže taky záleží co to bylo.
a ve 150 to není požitek ani s jednolitrem u corsy. ale to je jedno
ať corsa slouží a jezdí :D

Napsal: 03 dub 2010, 13:26
od souky222
já nevim s mojí feldou(50KW mpi combi) nebyl požitek ani těch 130, s jednolitrem to bylo celkem fajne. vona felca totiž hrozně plave corsa prostě jede

Napsal: 03 dub 2010, 20:49
od Honz@
no ono je to kus od kusu. ja s feldou krátkou 50kw nebyl problém 160 a byl to docela požitek z jízdy tak proto mi to zaráží :D ale to je fuk každý auto jede jinak 8)

Napsal: 04 dub 2010, 15:19
od william.wallace
No, když srovnám Céčko(jednolitr) s Feldou, tak Felda je hlavně hrozně hlučná, asi před pěti lety jsem měl 1.3 50kw služební Feldu a jízda nad 120 na dálnici byl horor, po výkonové stránce měla na víc, ale limit, kdy se dal hluk ve voze pár desítek minut přežít, byl kolem 140....Ale jak říkám, už ve 120 jsme museli mluvit docela dost nahlas...ještě chvíli jsem s ní jezdil, když jsem si pořídil Béčkový jednolitr a když jsem tenkrát porovnával obě auta, tak subjektivně byla Felda o něco výkonější, ale kdybych to měl hodnotit na procenta, tak pokud byla Felda 100%, Corsa tak 85%, takže nějak extra silnější ten 50kw řtyřhrnek nebyl, při dálničních rychlostech 120-140 se hluk v Corse a Feldě nedal srovnat,jednolitrové Béčko bylo o mnoho tišší, no a pokud to porovnám s Céčkem, tak to nejde absolutně. Při rychlostech kolem 140km/h v Céčku neslyším vůbec motor, hluk v kabině dělají jen aero šumy a valící se pneu (podvozek), motor vůbec, vklidu si můžeme vykládat polohlasem....

Napsal: 04 dub 2010, 16:43
od Honz@
z C-čkem jo taky srovnáváš auto z roku 2000 =Cčko a Feldu z roku cca 94 takže je tam jedno vývojový období
taky sem jezdil s firemním pickupem a to bylo to co říkáš ty. Doma byla felda a tam to bylo trošku jinak jak s rychlostí tak s hlukem.

ale máš pravdu C-čko je krásně odhlučněný a to mam naftu

Napsal: 04 dub 2010, 18:29
od william.wallace
jj, jedna známá má taky C 1.3 cdti a docela jsem čuměl, že i dieselák je pod kapotou Corsy docela tichošlápek, teda v interiéru.

Já jezdil s Feldou po facelitftu, poslední kusy (rv 2000), ale je fakt, že se nás tam střídalo víc a každej s tím jezdil po svým.....takže asi nejde srovnávat doma hýčkanou Felinu a služebáka :wink:

Napsal: 04 dub 2010, 20:18
od Honz@
jj to je a docela velký :lol:

Napsal: 12 dub 2010, 13:16
od william.wallace
Tak zajímavý zjištění ohledně tvrdosti Corsy, zatímco na zimácích byla opravdu komfortní a nerovnosti a díry tlumila jak francouz, s liťákama je o poznání tvrdší. Je sice fakt, že v zatáčkách teď sedí jak přibitá a nelze ji urvat, ale co se týče tlumení nerovností, zimní plecháče a letní liŤáky se nedaj srovnat, přitom je to stejný rozměr gum, obojí klasické 14" (zimní Kléber, letní Michelin energy), no teda nedokážu si představit mít nízkoprofiláky...holt jsme nevyfasovali zrovna nejlepší stát na krásný kola... :lol: :lol:

a další zajímavé zjištění, zatímco zezačátku přítulka nechtěla Céčkem jezdit, měla strach a takový ty blbosti kolem, tak teď se stává čím dál častěji, že mi Céčko odcizuje a jelikož jezdí do práce dřív než já, tak čím dál častěji nacházím na stole klíčky od Béčka......nevím, co k tomu dodat, prostě ženská no :evil: :lol: :lol:

Napsal: 12 dub 2010, 13:43
od Robin
To jsou gumy 175/65 ?
Nemáš letní jen víc nafouknuté? ;-) Nebo je jiný index hmotnosti.
Tvrdý je to šíleně, to je fakt. Já mám 195/50 R15.
Drží to na silnici hodně dobře, jen ten komfort je špatnej. Hold to není BMW, který umí oboje, tlumit i sedět perfektně..

Napsal: 12 dub 2010, 14:02
od william.wallace
jj 14" 175/65, nafouknutý všechny na 230 (teda letňáky), zimáky jsem neměřil, index hmotnosti? Joooj, tak to nevím co je, to najdu někde na pneošce? PRoblém je v tom, že když kouknu na víčko nádrže, je to skoro jako matematická tabule - 3 osoby s bagáží tolik a tolik, plný auto tolik a tolik.....no a ono, v autě občas jedou 4 lidi s bagáží, občas jen 2 bez ničeho.....můj mechanik mi poradil "univerzální" nafoukání, každý kolo na 230, dělám to tak i u Béčkový Corsy....myslíš, že je to blbost?

Napsal: 12 dub 2010, 14:08
od william.wallace
Jinak chci si pořídit tyhle světla, daj se někde koupit levněji nebo je tohle nejlevnější shop?

http://www.tuning-no1.cz/zbozi/3810-ope ... etla-chrom

Napsal: 12 dub 2010, 14:55
od Robin
http://www.denker.cz/pneu.htm
Na pneu najdeš číslo, které určuje nosnost a dá se říct i tvrdost profilu.
Většina lidí (včetně mě) tohle číslo nesleduje a většinou to bývá v pohodě, ale jednou měl kámoš na těžké Cromě 2,5 TD nevhodné gumy a byly jako placka.
Naopak můžeš mít gumy vhodné pro dodávku a pak to bude tvrdý jako kámen a brzy odděláš čepy.
2.3 je dost, to jsem dával naloženej na dovču a to mám těžší diesel.
Neboj se ubrat až na 2.1 a určitě se komfort zlepší, kromě toho, že si uleví i podvozek.
Jinak rozhodně nemůžu říct, že by to nešlo na těchto gumách urvat. Jsou úzký a poměrně vysoký a tak se mají tendenci v zatáčkách svlékat z disku.
Mě po nějakých 15 tis. km začaly koukat dráty z gum na vnitřní i vnější straně zároveň,když střed byl ještě z 50% o.k.

Napsal: 12 dub 2010, 16:42
od ba_djjour
jj, daj to vsade na 2,1 max. na 2,2 a nebude to tak tvrde. aj prehustene pneu maju svoje nevyhody.

Napsal: 12 dub 2010, 18:04
od william.wallace
jj, dík kluci, zkusím těch 2.1

Napsal: 13 dub 2010, 05:03
od william.wallace
Ještě jsem si vzpomněl, na Béčku mi to mechanik doporučil proto, páč Béčko je bez posilovače řízení, takže tam, když jsem měl kola kolem 200, tak bylo hodně těžký zatáčení při parkování, jak jsem tam dal 230 na každý kolo, tak se auto řídí skoro jak s posilovačem, i při parkování...
..
U Céčka by toto hrát roli neměnilo, nic dneska mrknu na tlak v zimácích i v letňácích, snížím na 210 a dám vědět

Robin: nejsem ďábel, abych v zátačkách svlékal gumy z disků... :twisted: