grapherx - Corsa C 1.4 16V
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
- grapherx
- Příspěvky: 214
- Registrován: 30 led 2011, 13:32
- Bydliště: kousek od Brna
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
Pepino: Já ho kupoval v Brněnském Bauhausu. Stál tam 59kč.
- grapherx
- Příspěvky: 214
- Registrován: 30 led 2011, 13:32
- Bydliště: kousek od Brna
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
Dnes vyměněny kotouče, destičky a natřeny brzdy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- grapherx
- Příspěvky: 214
- Registrován: 30 led 2011, 13:32
- Bydliště: kousek od Brna
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
Dnes jsem natíral zadní bubny a část podvozku asfaltovou barvou proti korozi. Při té příležitosti jsem Corsičku umel. A na závěr přikládám fotografii s led osvětlením interiéru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- ekr
- Příspěvky: 27
- Registrován: 05 črc 2011, 07:48
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
Je vidět když je čas a jsou šikovné ruce, tak se dílo podaří,taky bych měl udělat něco z brzdama ,vypadají hrozně,hlavně ty bubny v zadu.
Koukal jsem že je kupovaná v aaa taky jsem tam hledal ale žádnou pěknou tam neměli.
Koukal jsem že je kupovaná v aaa taky jsem tam hledal ale žádnou pěknou tam neměli.
- grapherx
- Příspěvky: 214
- Registrován: 30 led 2011, 13:32
- Bydliště: kousek od Brna
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
Já ani jinou možnost než AAA neměl. Jelikož musím mít automat, tak se mi výběr dost z užil. V Čechách je většina Corsiček v 1.2, kde se dávala automatická převodovka Easytronic, s kterou můžou nastat problémy. Až jednou se naskytla možnost právě v AAA s motorem 1.4 16V, která má klasickou automatickou převodovku s hydro-cosi měničem, která už není tak problémová a hlavně by měla i něco vydržet.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: 05 črc 2011, 15:36
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
K AAA. Já mám Corsu 1.0 od jako druhé auto na cesty po Praze.Před 14 dny -V AAA jsem si vybral asi 4-5 aut s nízkou spotřebou do 50000. Dle webu 3 Corsy C 1.0, Polo 1.4. Vše dle webu v Praze a k dispozici. Po dojezdu na místo po 2 hodínách k dispozici ani 1 z vybraných aut a Corsa 1.0 jen od 66000... Nakonec jsem koupil jinde a levněji.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: 05 črc 2011, 15:36
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
Můžu se zeptat máš omezení v řidičáku nebo handicap?Jinak mám auto jako koníček -teoretický- obě ruce levé -a zkušenosti s automaty,tak se na mně obrátila kamarádka se žádostí o radu.Požadavek malé nové auto s automatem.Šli jsme pro Pandu s robotem , robota jsem vyzkoušel v předváděcí 500 a v den její objednávky je přestaly na český trh dodávat, takže nakonec má Corsu D 1.4 s robotem. Jak robot od Fiatu tak ten v Corse stojí dost za......Klasický automat je rozhodně co do kultivovanosti lepší...
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
prosimte, zajima me, proc si natrel zadni bubny gumoasfaltem?
krome toho, ze je to spotrebni zbozi, kde ta rez nevadi,ale hlavne misto, kde je povrch kovovy schvalne proto,aby se chladil vnitrek... takhle si to efektivne zadelal, tak me zajima, jestli to neupeces
krome toho, ze je to spotrebni zbozi, kde ta rez nevadi,ale hlavne misto, kde je povrch kovovy schvalne proto,aby se chladil vnitrek... takhle si to efektivne zadelal, tak me zajima, jestli to neupeces
- grapherx
- Příspěvky: 214
- Registrován: 30 led 2011, 13:32
- Bydliště: kousek od Brna
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
breaky: Mám omezení v řidičáku, z důvodu handicapu. Já zatím jezdil pouze ve dvou autech s automatem (1. Suzuki Swift 1.0 - 3° automat, rok výroby asi tak 199x, dělal jsem v něm autoškolu. 2. momentální Corsička). A obě mají klasický automat. Takže s robotizovanými převodovkami nemůžu srovnávat. Ale určitě bych chtěl někdy v budoucnu vyzkoušet převodovku DSG.
NoX: Původně jsem měl v plánu přes léto koupit ALU, a tam by rezavý buben nevypadal moc dobře. Bylo mi doporučeno natřít to touto barvou, když jsem natíral podvozek. Že prý na zadních bubnech nebývá až takové horko a barva by to měla vydržet, a hlavně ochránit před korozí. Tak když by se tam něco pálilo , tak není problém tu barvu sloupnout, a přetřít to Akytonem nebo podobnými obyčejnými barvami.
NoX: Původně jsem měl v plánu přes léto koupit ALU, a tam by rezavý buben nevypadal moc dobře. Bylo mi doporučeno natřít to touto barvou, když jsem natíral podvozek. Že prý na zadních bubnech nebývá až takové horko a barva by to měla vydržet, a hlavně ochránit před korozí. Tak když by se tam něco pálilo , tak není problém tu barvu sloupnout, a přetřít to Akytonem nebo podobnými obyčejnými barvami.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: 05 črc 2011, 15:36
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
No já mám taky handicap, ale zatím mohu řídít cokoliv. Otec má již třetí auto, je pravda že vždy s 200 a více koní s automatem.A tak si dovolím srovnávat.Robot má dlouhé prodlevy při rozjezdu a trvá dlouho než se rozhodne přeřadi(drží vůz ve vysokých otáčkách) . S DSG nemám zkušenost ale podle kamarádů je super při plynulé jízdě.Při náhlých změnách rytmu je mimo.
- grapherx
- Příspěvky: 214
- Registrován: 30 led 2011, 13:32
- Bydliště: kousek od Brna
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
Tak to DSG mě hlavně láká z důvodu, že už má více převodových stupňů. Na své Corse mám 4 a na takové dálnici by se hodně hodil ještě další. Ale zase se mi líbí ta vcelku rychlá odezva, ať už jde od rozjezdy, předjíždění apod.
- FrantaU
- Příspěvky: 201
- Registrován: 01 říj 2007, 00:47
- Bydliště: Čermná nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
Zdravim panové, já s dovolenim taky přispěju svoji troškou do mlýna, co se handycapovaných řidičů, nejen cors a automatů vůbec týče. Já sám mám zkušenosti hlavně s klasickým automatem (viz má bývalá Corsa). Nejezdila špatně, nemohl jsem si na to stěžovat pravda 4 převodové stupně nebyly úplně idealní pro jízdu po dálnici, co se hlučnosti a spotřeby týče. Nyní mám Škodu Roomster 1,2 TS s DSG. Musim uznat, že to je veliký skok. Převodovka má v mém případě 7 stupnů a řadí pěkně, ještě se mě nestalo , aby nevěděla co ma zařadit. A normalnim stylem jízdy se dá jet za cca 5l.
grapherx: Chvalim tvůj postup práce na corse. S tim Swiftem, s kterým si drandil v autoškole:). Nedělala jsi autoškolu v Brně u Canocaru, v Bohunicích? Já jsem totiž s podobným strojem taky drandil. Byl jsem jeden z prvních, kdo s tim žihadlem jezdil:) Tak přeju at corsička dlouho slouží, k tvojí spokojenosti.
grapherx: Chvalim tvůj postup práce na corse. S tim Swiftem, s kterým si drandil v autoškole:). Nedělala jsi autoškolu v Brně u Canocaru, v Bohunicích? Já jsem totiž s podobným strojem taky drandil. Byl jsem jeden z prvních, kdo s tim žihadlem jezdil:) Tak přeju at corsička dlouho slouží, k tvojí spokojenosti.
automatic
- grapherx
- Příspěvky: 214
- Registrován: 30 led 2011, 13:32
- Bydliště: kousek od Brna
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
FrantaU: Zdravím, jo je to přesně ona ta autoškola. Já byl naopak poslední kdo s tím autem jezdil. V den kdy jsem dodělal závěrečnou zkoušku, tak šlo auto na prodej. Nahradil jej tuším nový Suzuki Splash. Jinak jsem hrozně rád, za to že jsem zvolil právě tuto autoškolu, protože vážně dokázali naučit a ještě jsme si vždycky s instruktory dobře popovídal.
Pokud můžu tak bych se zeptal, na toho Roomstera. Kolik má motor otáček při rychlosti 130km/h? Zde mě právě trochu vadí na Corse jen ty 4 rychlostní stupně, protože točí tak do 4000 otáček a to už je celkem dost slyšet vevnitř. Jinak krásná spotřeba těch 5l/100km. To je celkem velký skok oproti Corse, já jezdím tak kolem 7,5 v létě a když jedu hodně ekologicky tak to jde k těm 7.
Pokud můžu tak bych se zeptal, na toho Roomstera. Kolik má motor otáček při rychlosti 130km/h? Zde mě právě trochu vadí na Corse jen ty 4 rychlostní stupně, protože točí tak do 4000 otáček a to už je celkem dost slyšet vevnitř. Jinak krásná spotřeba těch 5l/100km. To je celkem velký skok oproti Corse, já jezdím tak kolem 7,5 v létě a když jedu hodně ekologicky tak to jde k těm 7.
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
Re: grapherx - Corsa C 1.4 16V
dela to ta kombinace 4 stupnoveho automatu + slaby motor... zere to pak jak mnohem silnejsi manual,a nic moc s tim nejde nadelat... vidim to na me calibre, puvodne x20xe s 4 stupnovym automatem, a prumerna dlouhodoba spotreba 10.3... pri kratsi jizde po meste sla spotreba klidne na 13-14 litru, a to bylo peklo uz.... a po vymene za c20let s 6kvaltem manualem sla spotreba pod 9 litru.... coz je kurevsky rozdil, obzvlast vzhledem k tomu, ze auto ma 200+ koni oproti 135 papirovych u starsiho motoru.
taky je ten automat hodne citlivy na sirku gum, v podstate cim uzsi, tim lepsi, na spotrebe sem +20mm sirky gum poznal rozdilem 1l/100km....
taky je ten automat hodne citlivy na sirku gum, v podstate cim uzsi, tim lepsi, na spotrebe sem +20mm sirky gum poznal rozdilem 1l/100km....