Ano tak to čidlo teploty jsem našel i jsem jej měřil, ale tabulka v knize "Jak na to" asi neodpovídá. Protože při studeném motoru (venkovní teplota 3°C) mi to dle tabulky ukazovalo 20°C a po nastartování asi 30s 60°C. Když jsem čidlo odpojil, nenastala žádná změna.mira1 píše:Takže jsem to konečně našel. Motor X14SZ má čidlo na sacím potrubí viz. http://imageshack.us/photo/my-images/377/23in1.jpg/. Je označeno temp senzor a je k němu mizerný přístup.
Čidlo tlaku je vedle expanzní nádoby a s tělesem škrtící klapky je propojeno hadičkou viz http://imageshack.us/photo/my-images/377/11dz1.jpg/. Na obrázku je označeno Saugrohrdruckgeber.
Čidlo teploty motoru ovlivňuje složení směsi při studeném motoru. Pokud se problém s dusením motoru objevuje i když je zahřátý, skusil bych odpojit konektor od snímače tlaku v sacím potrubí.
Zkusím odpojit to čidlo tlaku v sacím potrubí. Také mi automechanik řekl, že mám zkusit odpojit čidlo otáček na převodovce, že to také někdy dělá problémy.