Stránka 5 z 19
TUV
Napsal: 17 úno 2009, 22:58
od danny
Zdravím, já se ještě taky přidám. Co český policista a německý certifikát TUV. Spousta tuning dílů z německa má certifikát TUV, prostě je to jejich auto a mají to jištěno svým certifikátem. Začnu mračítkama přes výfuky, podvozky, nárazníky, spojlery a nevím co ještě. Psal si že třeba z hlediska zákona musí být RZ umístěna na místě určeném výrobcem. Co když mám zadní nárazník s TUV kde je přímo místo na RZ a předložím ti TUV v němčině nebo mračítka nebo výfuk nebo pření nárazník ....? Ne že bych o policii ČR pochyboval ale budeš umět si to aspoń přečíst nebo mě pošleš do

hned.

Díky danny
Napsal: 18 úno 2009, 09:08
od HonzisL
danny: jediný a uznávaný atest u nás je Atest8SD:-). Ale budu se opakovat, nebudu se s nikým na silnici hádat, pokud technický stav je takový, že vozidlo bezprostředně neohrožuje ostatní účastníky provozu na PK, tak je mi to v podstatě jedno:-). A´t si to pak s váma vyřeší na STK:-)
Napsal: 18 úno 2009, 09:10
od HonzisL
Higgs: bude se spíše zkoumat celkový technický stav vozidla, co v době bouračky svítilo atd., se spoilerem bude problém jen u pojištovny, bude hradit cenu originálního dílu:-)
Napsal: 18 úno 2009, 09:45
od NoX
ale tak to je snad dobre, original novy dil byva podstatne drazsi nez tunningovy kramy

Napsal: 18 úno 2009, 10:45
od HonzisL
NoX: v případě nárazníků si nejsem zcela jistý:-)
Napsal: 18 úno 2009, 10:47
od Havli
Roztřískat přední od
Riegera a dostat jako ekvivalent druhovýrobu z Kelly nebude dobrej kauf

Napsal: 18 úno 2009, 10:48
od HonzisL
Havli: přesně tak

Napsal: 18 úno 2009, 11:53
od Havli
Zajímaly by mě zadní tuning lampy od JOM atd,podle starý vyhlášky jsi mohl mít vzadu lampy třeba z Trabanta ale musely odpovídat kriteriím,tzn. bejt v páru,(koncový,brzdový a blinkry) a bejt funkční

Zůstalo to nebo se vztahuje homologace i na

Napsal: 18 úno 2009, 11:58
od HonzisL
Všechno musí byt schválené a homologované:-). Mě stačí, když funkční a bezpečné:-)
Napsal: 18 úno 2009, 12:48
od Havli
HonzisL>Kdyby vás bylo víc takhle rozumnejch,tak by to bylo cajk. Je jasný že nemůžete pouštět bez pokuty každou plečku,ale trochu lidskýho přístupu taky neuškodí.
Napsal: 18 úno 2009, 12:51
od HonzisL
Havli: mám stejněj názor:-)
Napsal: 18 úno 2009, 13:10
od NoX
Havli a honza:
v pripade riegera, ktery stoji novej 12 tisic a v pripade origo opel, kde stoji naraznik 25 tisic za klasickou verzi, a nesehnatelnou verzi last edition / cliff edition ani nemluvim radsi fakt rozbiju tohle

)
ceny jsou z calibry, na corse nevim kolik stoji predni naraznik. a jinak predni naraznik v replice se shani docela blbe

)
a jinak, ruku na srdce, kolik z vas tady ma origo riegera, matiga nebo podobne

vetsina ma stejne jen laminatovy repliky .....
Napsal: 18 úno 2009, 13:16
od pdk88
Nox>> mě asi 6,5tkč neorigo

Napsal: 18 úno 2009, 15:26
od Kubina
HonzisL píše:Higgs: bude se spíše zkoumat celkový technický stav vozidla, co v době bouračky svítilo atd., se spoilerem bude problém jen u pojištovny, bude hradit cenu originálního dílu:-)
ok tak to je v poho
TUV
Napsal: 18 úno 2009, 21:08
od danny
HonzisL: Děkuji za odpověď s tím TUV, neber to osobně člověk chce jenom vědět jak to ve skutečnosti opravdu je, v podstatě chceš říct že tu dromadu papíru co vozím v přihrádce vozím zbytečně.

Ještě jedna otázka. Co díly montované sice výrobcem ale do aut učených pro mimoevropský trh. Japonsko, Afrika, J.Amerika nelze opomenout světla tzv. jihoamerického stylu vypadají a svítí lépe než evropské ale nejsou asi určeny pro evropský trh. Někdy se objeví a už jsem o nich uvažoval. Zase co ty na to?

Díky danny