Stránka 5 z 11
Napsal: 22 bře 2009, 15:39
od Velbloud
Naprosto souhlasím se Subym.. dělat vstupenku s a bez jídla by bylo příšerný to ohlídat...
... s tím "zlevněným vstupným jsem to pro klubáky myslel spíš tak, že cca ta padesátikoruna za osobu by šla z klubový kasy.... aby prostě klubáci viděli že když se stanou klubáky a buď přispějou na chod či pro klub něco dělají tak z toho taky něco můžou mít... ale jeslti chcete jednotně, tak dáme jednotně 150 a bude ;o)
Napsal: 22 bře 2009, 15:46
od suby
Jooo, pro klubáky slevu beru. Protože stejně máme napsáno, že klubáci mají na srazy CC vstup zdarma

Napsal: 22 bře 2009, 15:49
od Velbloud
Kdepak je to napsaný??
Jinak ty popisky "o klubu" na co máme samostatný odkaz na HP je potřeba změnit... nechcete to někdo přepsat dle reálu?
Napsal: 22 bře 2009, 15:59
od suby
Bloud>>> TADY členství v klubu
Napsal: 22 bře 2009, 16:03
od Velbloud
mno ... tak přesně to by se mělo přepsat ;o)))) aby to odpovídalo skutečnosti..
btw. mám hodit to placení tedy 150 všici krom klubáků a klubáci 100?
Napsal: 22 bře 2009, 17:26
od toxik-q
byl bych pro ale hlavni slovo bych v tom nechal vanovi precijen on o tom ma prehled na co kolik vyjde ale myslism ze to navrhoval 150-200

kazdopadne to pivko jak tu bylo receno gambacek 10°

by bylo chlazeny coz bude u tvrdyho ci vinka atd.. trosku problem

Napsal: 22 bře 2009, 22:56
od vaneon
čuzz chlapi ... jak jsem navrhoval tak bych to dal 200 a 150 ... jinak jak jsem už psal se vstupem můžeme jít dolů vždycky ... klidně bych nasadil ještě tršičku vejš a před srazem by se to upřesnilo vzhledem k tomu kolik tam bude lidí

... aby jsme nedali 150 a 100 a potom nepřijelo jenom pár lidu ...¨
Napsal: 23 bře 2009, 11:27
od Velbloud
OK Vane ;o)
tak jsem to tam dopsal takhle:
Vstupné: 200,-Kč/os (klubáci 150,- Kč/os)
(zatím je vstupné stanoveno takto, na nejvyšší hranici, abychom zaplatili celý pronájem. Pokud nás na sraz přijede dostatek, může vstupné klesnout zase na loňskou cenu)
- když bude třeba, za klubáky se padesát korun doplatí z kasy.
Kdybys s tím nesouhlasil, klidně to změň už rovnou v tom topicu, ju?
Napsal: 23 bře 2009, 12:14
od Havli
Určitě by se měli klubáci zvýhodnit aspon těma 50-ti kačkama
Jinak ty vstupenky bez žrádla a s byla ironie,kdo by to ohlídal
Já myslim že ty lidi co jezděj a líbí se jim srazy přijedou zase
jen se modlim aby nebyl problém u mě,přece jenom budu ve zkušebce v nový práci,ale snad to vyjde

Napsal: 23 bře 2009, 15:42
od Velbloud
tak mě tak napadlo..nemáte někdo známého u nějakého prodejce OPLU??
nechtěli by nám na sraze udělat předváděčku Déčka?? třeba GSI nebo OPC ;o) určo by to pro ně byla forma reklamy ;o)
Napsal: 23 bře 2009, 22:10
od vaneon
máme vozovej park od dobrovolnýho z jihlavy ... zkusím se poptat jestli by tam třeba nedojela jedna insignie a třebas corsa ale nevím nevím ...
ale je to jen malej dealer takže opc určo nemají ...
Napsal: 06 dub 2009, 11:26
od Velbloud
Takže aktuální info:
- z AaT mi ještě neodpověděli na naše zařazení do srazů, jdu je urgovat
- MaraA4 se nabídl, že by nám dal pro vítěze slalomů či jiné soutěže poukaz na 500,-Kč slevu na nákup u něj - tak jsem mu nabídl že bychom to mohli udělat spíše jako tombolu - či losování mezi všemi účastníky aby to mělo větší dopad
- Zkusím ještě napsat do Auto Zralý jesli by nechtěli dát něco do "tomboly" ;o)
Napsal: 09 dub 2009, 14:09
od Velbloud
tak co pánové... chtělo by to sehnat ještě něco do "tomboly" ;o) nemáte nějaký nápad?
Napsal: 12 kvě 2009, 11:47
od Velbloud
Takže další novinky...
- ozvali se mi konečně od Auto Zralý na můj email, že by měli zájem o sponzoring... takže budeme mít možná ještě něco dalšího do tomboly ;o)
- již máme upozornění na náš sraz v časopise AUTOSPORT & TUNING a také na jejich webech (jen mi tam dali blbej telefon)
- rozeslal jsem informační mail všem členům
- a přišla mi nabídka, jestli můžou umístit do prostoru akce stánek s občerstvením (hambáče, párky v rohlíku, pití, atd).. to jsem jim odpověděl že si myslím, že je to zbytečné pro tolik lidí a vzhledem k tomu že budem dělat vlastní jídlo - ale pokud jejich zájem přetrvává, tak jim místo pronajmeme..
Takže už bychom pomalu měli dohadovat podrobný program a organizaci..
hlásí se někdo, že by si vzal něco na starost?? - Organizace sprintů, slalomu, úklid, bezpečnostní upozornění u akce, vybírání vstupného, jídlo, atd.. abychom to měli dopředu rozvržený..
Napsal: 12 kvě 2009, 11:56
od toxik-q
bloud: ja se dobrovolne hlasim

na konec sprintu jako minulej rok

stejne mazlika asi nebudu trapit

o jidle se zminoval vana ze na to snad sezene naky 2 lidicky co se budou o cunika starat
