
Problem se spotrebou a otackami...
Moderátor: Arci
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
me to tak smrdi ale jen kdyz to necham dlouho na slunicku -zvyseni tlaku paliva- prepad 

corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
nejlepsi tesneni je gumokorek mato ale jeden problem da se koupit jen v metrazi 

corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
Tak už jsem to vyzkoušel...
Po zacpání celého přívodu vzduchu (ten do airboxu) se otáčky o dost změnší (tak si představuju, že to mělo točit na volnoběh). A když už to vypadá, že to chcípné, tak to začné pískat
(asi to dělá průchod nějakou skulinkou pod velkým tlakem) a nechcípne to.
Takže si to asi odněkud saje ten vzduch.... jenom fakt netuším kudy.
Dr1ger: Tobě se to udusí po ucpání vzduchu?
Po zacpání celého přívodu vzduchu (ten do airboxu) se otáčky o dost změnší (tak si představuju, že to mělo točit na volnoběh). A když už to vypadá, že to chcípné, tak to začné pískat

Takže si to asi odněkud saje ten vzduch.... jenom fakt netuším kudy.
Dr1ger: Tobě se to udusí po ucpání vzduchu?
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto 

-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 črc 2009, 21:40
- Bydliště: cr
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 03 črc 2009, 21:40
- Bydliště: cr
vis jak jsem na te prvni strance posilal ten obrazek.. tak sundas povolenim tech 2 matek oddil cislo 6...
podnim je tesneni... to se da koupit, a nebo udelat... ja mam, jak jsem rekl, kuzi na to... takze jsem udelal podle toho nove tesneni + silikon vysokym teplotam vzdorny...
a bylo to v pohode... a bere to vzduch opravdu tam kde ma...
melo by ti to pomoci, kdyz jsi jiz vymenil tolik veci jak ja... ja to mam utesneny + ten krokovej motorek...
a to ze mi to lehce dela je tim ze mam blbej kat, a nemam stredovej vejfuk....
ted mam v planu vyriznout ten plech jak je v tom rezerva... rezervu hodit vejs... a udelat 2 vyfuky.. kazdej na jedne strane... s rezervou se pak casem uvidi
tak uvidime jak to dopadne...
musim kouknout co bych s tim musel delat 
podnim je tesneni... to se da koupit, a nebo udelat... ja mam, jak jsem rekl, kuzi na to... takze jsem udelal podle toho nove tesneni + silikon vysokym teplotam vzdorny...
a bylo to v pohode... a bere to vzduch opravdu tam kde ma...
melo by ti to pomoci, kdyz jsi jiz vymenil tolik veci jak ja... ja to mam utesneny + ten krokovej motorek...
a to ze mi to lehce dela je tim ze mam blbej kat, a nemam stredovej vejfuk....
ted mam v planu vyriznout ten plech jak je v tom rezerva... rezervu hodit vejs... a udelat 2 vyfuky.. kazdej na jedne strane... s rezervou se pak casem uvidi



-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 30 lis 2009, 09:09
- Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
topas : Ta cladici kapalina vetsinou utika kolem vodni pumpy... Jak mas stare rozvody?? Jinak netesnost sani se testuje tak ze si das do sklenicky trosku benzinu, nastartujes auto a steteckem namocenym v tom benzinu budes postupne potirat vsechny spoje na sani i pod strikackou a vedeni podtlaku k posilovaci... No a jakmile tam bude nekde skulina kterou si to natahne ten benzin tak se zvednou otacky a ejhle vime kde je dira 

@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů